Návrh řešení integrovaného dopravního systému kraje Vysočina (IDS KV)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Integrovaný dopravní systém Moravskoslezského kraje ODIS
Advertisements

Dopravní plán Ústeckého kraje na léta 2012 – 2016 a jeho aplikace
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
ZPRACOVÁNÍ STŘEDNĚDOBÝCH PLÁNŮ DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI ÚZEMÍ
Dopravní fakulta Jana Pernera Katedra technologie a řízení dopravy
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Sjednocení objednávky dopravní obslužnosti Olomouckého kraje.
ODBAVOVACÍ A INFORMAČNÍ SYSTÉMY
Studie integrovaných dopravních systémů hromadné přepravy osob
Martin Rejzl XIX. seminář Integrované dopravní systémy
Projekty EOC v ČR v období
Integrovaný dopravní systém
Projekt TROLLEY Dobrý den.
INTEGRACE VEŘEJNÉ OSOBNÍ DOPRAVY V KrajI Vysočina
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
JEDNOTNÝ ODBAVOVACÍ SYSTÉM V ODIS
Elektronické odbavování cestujících v IDS v ČR- příprava národního standardu květen 2013 INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY
Integrovaná doprava Plzeňska a veřejná doprava v Plzeňském kraji
Zelená kniha – Koncepce veřejné dopravy seminář Integrované dopravní systémy Žďár nad Sázavou, 19. května
Příprava IDS v rámci zajištění dopravní obslužnosti Ústeckého kraje
Patnácté výročí založení společnosti CZECH Consult, spol. s r.o. (1995 – 2010) – patnáct let práce v oblasti dopravy a dopravního inženýrství. Děkujeme.
Koordinátor Integrovaného dopravního systému Olomouckého kraje
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Zavedení MHD zdarma ve Frýdku – Místku 2011
ROZVOJ VEŘEJNÉ DOPRAVY VE ZLÍNSKÉM KRAJI
STUDIE ROZVOJE DOPRAVY V AGLOMERACI CHOMUTOV-JIRKOV
Ú s t e c k ý k r a j Varnsdorf, Odbor dopravy a silničního hospodářství Dopravní obslužnost, oblast Šluknovsko Tisková konference k zahájení.
Interoperabilita IDS v rámci ČR.  Spuštěn k  Koordinátor: KORID LK, spol. s r.o.  Zapojení dopravci: ČD, a.s. (regionální doprava) ČSAD.
Aktuality z integrace veřejné dopravy v kraji Vysočina
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
STANDARDIZACE V EOC inTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jiří Matějec Koordinátor pracovní skupiny Platby v dopravě SDT (ITS&S Czech Republic)
Typy projektů realizovaných v rámci Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod 2007–2013 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice.
2 OBSAH 2 1HISTORIE SPOLEČNOSTI 2HLAVNÍ ČINNOSTI SPOLEČNOSTI 3CENTRÁLNÍ PNEUSERVIS ( CP )  Minulost  Správa pneumatik  Nákup pneumatik  Činnosti středisek.
Zákon o veřejných službách v přepravě cestujících z pohledu aplikace informačních technologií RNDr. Jan Kotík, obchodní ředitel Mgr. Bohumír Bartušek,
Integrovaná doprava Plzeňska (změny od 1.dubna 2012)
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
Organizátor REgionální DOpravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji
Bezkontaktní čipová karta v Pražské integrované dopravě OPENCARD
Společné projekty PID a SID
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ FAKULTA DOPRAVNÍ Studie integrovaných dopravních systémů hromadné přepravy osob Studie integrovaných dopravních systémů hromadné.
Lázně Bohdaneč Integrovaná doprava Plzeňska současný stav a možnosti rozvoje Ing. Zdeňka Kmochová.
Organizátor regionální dopravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji.
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR
SOUČASNÝ STAV A STRATEGIE PROJEKTU OPENCARD OPENCARD v Praze, dne:
Medzinárodná konferencia 04. a , Hotel pod zámkom, Bojnice.
Doprava jako faktor rozvoje regionu Ing. Martin Richtar Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Integrované dopravní systémy (IDS) Ing. Tomáš.
Dopravní obslužnost a dopravní infrastruktura Pardubického kraje.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Legislativa v dopravě ČR Ing. Tomáš Matras,
Odbavování cestujících Českých drah v tarifech IDS Ing. Petr Vychodil.
Jindřichův Hradec pilotního projektu 6 měsíců po zahájení Integrovaného dopravního systému v Jihočeském kraji.
Dopravní obslužnost ve vazbě na projednání JŘ 2008/09 s Obcemi a Městy LK (prezentace přístupu k projednávání záležitostí dopravní obslužnosti a přípravy.
ODBAVOVACÍ SYSTÉM V MHD JIHLAVA Martin Zachariáš.
Projekt KORIS Luhačovice Ing. František Brachtl.
Regionální rada regionu soudržnosti Moravskoslezsko, Úřad Regionální rady Dopravní infrastruktura v ROP Datum: Místo: Prezentuje: Praha Jiří.
Integrovaný dopravní systém pro oblast Českobudějovicka od
Integrovaná doprava v Libereckém kraji
Informace o projektech v IDS JMK
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
XII. Konference samospráv Olomouckého kraje
Návrh řešení integrovaného dopravního systému kraje Vysočina (IDS KV)
Příprava integrovaného dopravního systému ve Zlínském kraji
Činnost společnosti Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje s.r.o. Konference IDS Žďár nad Sázavou,
Činnost společnosti Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje s.r.o. Konference IDS Žďár nad Sázavou,
OPUSCARD PRO ŠKOLY Jan Maxa Roman Kolombo 10. března 2018
Problematika MHD v městech SR Bojnice 30. září 2010
Integrované dopravní systémy a plány udržitelné mobility
4D přístup k integraci ve veřejné dopravě
Integrované dopravní systémy Žďár na Sázavou 15. května 2019
Transkript prezentace:

Návrh řešení integrovaného dopravního systému kraje Vysočina (IDS KV) ZK-04-2010-17, př. 3 počet stran: 10 Návrh řešení integrovaného dopravního systému kraje Vysočina (IDS KV) Odbor dopravy a silničního hospodářství Oddělení dopravní obslužnosti

Hlavní principy řešení Etapizace projektu Návrh harmonogramu Obsah prezentace Strategické cíle Hlavní principy řešení Etapizace projektu Návrh harmonogramu Odhad nákladů na zavedení IDS KV Personální zajištění

Strategické cíle Nesmí znamenat prodloužení cestovní doby Nesmí zvýšit počet přestupů Musí být zachována informace o realizování tržeb na lince a spoji a počtu cestujících Zachovat současnou úroveň tržeb Železnice nemůže být páteřní sítí (malá hustota kolejí, nízká rychlost, přestupy) Plnohodnotné přestupní terminály existují pouze ve ZR, HB, Telč nebo Světlá n.S. Doporučení pro JI, vytvořit podmínky pro napojení MHD a linkové dopravy na žel.st. Jihlava-město Doporučení obcím zlepšit vybavenost přirozených přestupních míst vlak-bus, jako např. Pelhřimov, Kamenice n-L., Obrataň, Pacov, Chotěboř, Golčův Jeníkov, Přibyslav, Křižanov, Náměšť n.O., Moravské Budějovice ap. 3

Hlavní principy řešení Oblast platnosti IDS KV je celé území kraje Vysočina Zachovat stávající systém dopravní obslužnosti tj., Základní dopravní obslužnost (ZDO), ostatní dopravní obslužnost (ODO) a městská hromadná doprava (MHD) Koordinace přepravní nabídky a dopravců: spolupráce všech dopravců na daném území integrace časová i prostorová tj. linková, regionální drážní a městská hromadná doprava Tarifní integrace tj., jednotné přepravní a tarifní podmínky Integrace odbavovacích systémů tj., použití jediného jízdního dokladu bez ohledu na konkrétního dopravce Hlavní platební nástroj bude bezkontaktní čipová karta (BČK) - vždy papírový doklad a zvýhodněné jízdné, přestupný tarif Platba v hotovosti je umožněna – nepřestupný tarif Cílem je dosáhnout použití v celém IDS BČK mifare DESFire Kraj Vysočina nepočítá s budováním krajského kartového centra Marketing a informační kampaň Postupné zavádění

Etapizace projektu začlenění veřejné linkové autobusové dopravy, železniční dopravy a MHD na území okresu HB a ZR: Dopravci: Veolia, ICOM, ZDAR, ČSAD Benešov MHD – Technické služby HB, ZR ZDAR, Vel.Mez. ZDAR, Bystřice n.P. Zlatovánek začlenění veřejné linkové autobusové dopravy, železniční dopravy a MHD na území okresů PE, JI a TR: Dopravci: ZDAR, ICOM, BDS-BUS, TRADO-BUS, Veolia, TREDOS MHD – JI DPJI, PE ICOM, TR TRADO MAD

Návrh harmonogramu 18. 5. 2010 představení záměru zavedení IDS KV v Radě kraje Vysočina 22. 6. 2010 projednání záměru zavedení IDS KV v Zastupitelstvu kraje Vysočina 15. 7. 2010 uzavřít smlouvu na vypracování realizačního projektu a poskytování konzultací se specializovanou firmou 15. 7. 2010 projednat s dopravci obnovu odbavovacích zařízení na BČK mifare DESFire 31. 8. 2010 uzavřít smlouvu na marketingovou a informační kampaň – odborná firma 1. 1. 2011 na www kraje nová záložka IDS KV 15. 2. 2011 zahájení jednání s obcemi na okresech HB a ZR, připomínky do 3 týdnů po jednání 20. 4. 2011 ukončení sběru připomínek od obcí 30. 4. 2011 vypořádání připomínek od obcí 30. 5. 2011 dokončena jednání s dopravci Veolia, Zdar a TS HB, včetně obnovy odbavovacích zařízení na BČK mifare DESFire 30. 6. 2011 spuštění integrace na území okresů HB a ZR 31. 8. 2011 dopravci doloží vybavenost odbavovacími zařízeními na BČK mifare DESFire 1. 8. 2011 zahájení jednání s obcemi na okresech PE, JI a TR, připomínky do 3 týdnů po jednání 20. 10. 2011 ukončení sběru připomínek od obcí 30. 10. 2011 vypořádání připomínek od obcí 1. 1. 2012 spuštění integrace na území okresů PE, JI a TR Po 30. 6. 2012 možnost přistoupení ostatních PO – kultura, zdravotnictví apod.

Odhad nákladů na zavedení IDS KV Jednorázové náklady: prováděcí projekt a konzultace 5,5 mil Kč projekt modernizace odbavovacích zařízení 1,5 mil Kč marketing a informační kampaň 2,0 mil Kč zřízení koordinátora v rámci ODSH 0,8 mil Kč ostatní nespecifikované náklady 2,0 mil Kč Celkem 11,8 mil Kč bez DPH Pravidelné náklady po zavedení: protarifovací ztráta dopravců 2,5 mil Kč (projeví se ve snížení tržeb) clearing tržeb 2,0 mil Kč mzdové náklady na koordinátora v rámci ODSH 2,1 mil Kč externí poradenská firma 0,7 až 1 mil Kč ostatní nespecifikované náklady 1,0 mil Kč (režijní náklady) Celkem 8,3 až 8,6 mil Kč bez DPH

Časové rozlišení nákladů Rok 2010: 1,0 mil Kč marketing a informační kampaň 0,5 mil Kč clearing tržeb 0,8 mil Kč zřízení koordinátora v rámci ODSH 0,7 mil Kč mzdové náklady na koordinátora v rámci ODSH 0,5 mil Kč ostatní nespecifikované náklady CELKEM 3,5 mil Kč bez DPH Rok 2011: 5,5 mil Kč prováděcí projekt a konzultace 1,5 mil Kč projekt modernizace odbavovacích zařízení 1,0 mil Kč protarifovací ztráta dopravců 1,5 mil Kč clearing tržeb 1,4 mil Kč mzdové náklady na koordinátora v rámci ODSH 1,5 mil Kč ostatní nespecifikované náklady CELKEM 13,4 mil Kč bez DPH Rok 2012: 2,5 mil Kč protarifovací ztráta dopravců 2,0 mil Kč clearing tržeb 2,1 mil Kč mzdové náklady na koordinátora v rámci ODSH 0,7 až 1,0 mil Kč externí poradenská firma 1,0 mil Kč ostatní nespecifikované náklady CELKEM 8,3 až 8,6 mil Kč bez DPH

poradenství a konzultace – specializovaná firma Personální zajištění poradenství a konzultace – specializovaná firma marketing a informace – odborná firma koordinátor v rámci ODSH pět pracovníků: IT technik na karty a odbavování (2 pracovníci) dopravní expert, tarif a tvorba JŘ (2 pracovníci) ekonom, zajišťuje styk se zúčtovacím centrem (1 pracovník)

Děkuji za pozornost.