Historie námořnictví.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Advertisements

SADA č. VIII Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA VIII_ČJS, DUM 11 Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Název: Co vím.
Na téma: Kde nejčastěji tráví žáci 6. ročníků dovolenou.
8. ročník Novověk ZŠ Rajhrad Autor: Bc. Pavla Procházková
Autor Mgr. Rudolf Jánošík Číslo materiálu 6_3_ZMP_9 Datum vytvoření Druh učebního materiálu Prezentace k výkladu Ročník 3. Ročník Anotace Česká.
Název školyZákladní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektuCZ Název šablony klíčové aktivityInovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Liberecký kraj Vlastivěda 4. a 5. ročník.
Jakub Lindner C3A PRACOVNÍ PRÁVO –VZNIK A ZÁNIK PRACOVNÍHO POMĚRU.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
ANKETA. Ptali jsme se našich učitelů Celkem jsme se ptali 12 učitelů. Co je to Fair Trade? Odpovědi učitelů: 6x spravedlivý obchod 2x férový obchod 1x.
ČOV (čistírna odpadních vod)
Dřevěný Kostel sv.Kateřiny
Vypracovaly: Tereza Plžiková, Zuzana Veverková, Zuzana Brožková
kadeřnice učitelka ve školce kriminalistka zdravotní sestřička.
VY_22_INOVACE_0113 Název DUMuKroměříž Tematická oblastKomunikace v každodenním životě AutorLibuše Polášková ŠkolaVOŠPS a SPgŠ Kroměříž.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor: Bc. Anna Hana Kučeráková.
Název školy Základní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektu
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
N á zev š koly: Středn í průmyslov á š kola, Ostrava - V í tkovice, př í spěvkov á organizace Autor: Mgr. Vanda Malurová Datum: 22. června 2012 N á zev:
Autor: Mgr. Ilona Nováková
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
Na konci jsou obrázky. ◊ Narodil se 22. února 1857 v Hamburku ◊ Zemřel 1. ledna 1894 v Bonnu ◊ Byl synem advokáta a senátora Gustava Ferdinanda Hertze.
Milánský dóm – Duomo di milano
VODNÍ NÁDRŽE ČESKÉ REPUBLIKY
VY_32_INOVACE_06 Obyvatelstvo Ameriky
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Snímek 1-15 – 10 min ZÁMOŘSKÉ OBJEVY
JAK VZNIKAJÍ OSTROVY PEVNINSKÉ OSTROVY
Jihovýchodní Evropa.
Významná světová integrační seskupení ve světovém hospodářství
VIKINGOVÉ: PhDr. Jana Žáková
POHYBY MOŘSKÉ VODY.
PRVKY.
Usa.
Svět techniky a já Marie Luptáková.
zpracovaný v rámci projektu
Zš a Mš Brno, Křídlovická 30b Veronika Topolářová VII.C 2011/2012
8. ročník Novověk ZŠ Rajhrad Autor: Bc. Pavla Procházková
Evropa – státy a jejich hlavní města
PhDr. Jana Žáková. Zemědělská aristokracie zvětšovala své pozemkové vlastnictví Utlačovala drobné rolníky a násilím je nutila k prodeji polí Přelidnění.
Velká řecká kolonizace
Název školy Základní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektu
České středohoří.
Zámořské objevy objevení Ameriky.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
V lese – poznávací soutěž
Mojžíš Pavla Jiráková C4A.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_127 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Daniela Kemrová Předmět.
Ovoce.
Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XXI_ ČJS, DUM 15
Dánsko- vzdělání, kultura a kulturní osobnosti
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jméno a příjmení: Marek Janoušek Téma: GPS Třída: 5.A
Jižní Evropa.
Vypracoval : Antonín Mrkvica 7.B
Zámořské objevy 15. století
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Zámořské objevy.
Název školyZákladní škola a Mateřská škola Tatenice Číslo projektuCZ Název šablony klíčové aktivityInovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Helča Jedličková Kristy Mikulková Anička Filipcová
Hermeneutika Strejčková, C4A.
EU-OP VK VY_32_INOVACE_D17
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_130 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Daniela Kemrová PředmětZeměpis.
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
Šalmaj.
Evropa – jižní Evropa úvod Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Stanislav Šindler Datum: Cílový ročník: 7.
Zámořské objevy Anotace: Materiál je určen k výuce dějepisu v 7. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky s pojmy a informacemi o zámořských objevech.
Itálie Portugalsko Jižní Evropa Španélsko Recko.
Zámořské objevy Kosová Jitka. Příčiny cest Dnes – cestujeme za dobrodružstvím, zábavou či odpočinkem Dříve – ekonomické důvody: 1) nedostatek surovin.
Šablona III/2 OBJEVNÉ PLAVBY Mgr. Lucie Opltová – 1
Transkript prezentace:

Historie námořnictví

Egypt Věnovali se především zemědělství 1500 př. n. l. první objevy Objevily část země Punt

Fénicie Vynikali v mořeplavectví a obchodu Obchodní prostředník mezi sousedy Cesty určené především k obchodu a kolonizaci Získali nadvládu nad Středomořským mořem

Karthágo Nákladné námořní expedice Zakládání kolonií Nejdůmyslnější přístav té doby

Řecko Poznatky o mapování zámoří Budovali kolonie Nejznámější cestovatel Pýthéas

Vikingové Znovu začali mapovat zámoří Postupně kolonizovali Island, Grónsko a Nový Foundland

Portugalsko a Španělsko Jedny z největších námořních velmocí Velmi zdokonalné lodě (Karavely a Karaky) J. K. Kolombus (Ital)

Zdroje: http://cs.wikipedia.org/wiki/Z%C3%A1mo%C5%99sk%C3%A9_objevy http://www.piratskelode.wz.cz/ https://www.google.cz/imghp?hl=cs&tab=ii Slovník cizích slov Zámořské objevy – Jan Klíma