S námi máte informační předstih!

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Advertisements

Sreality.cz Trendy topování, novinky Jan Mertl / manažer Sreality.cz.
Konference „Inovace a technologický transfer – výzva a příležitost pro Ústecký kraj“ 20. května května 2014, Ústí nad Labem
PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
Kompletní nabídka reklamních ploch na letišti Leoše Janáčka Ostrava Červen 2011.
Naše média = Vaše B2B řešení. Tištěná média pro efektivní komunikaci „business-to-business“  AutoBusiness  Pneu revue  FLEET firemní automobily  Truck.
Pavla Chlebounová 3MA381. Webové stránky Internetový obchod Internetová reklama Tištěná propagace.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Jednička na trhu zpravodajských deníků
Informace o škole  Zaměření školy na Informační technologie, Elektrotechniku, Automatizační techniku a Strojírenství, studijní a učební obory.  Počet.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
1 Promotion kampaň Národního orgánu pro koordinaci říjen / listopad 2008.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Prezentace k semináři „ePraha – výzvy a příklady řešení“ ANALÝZA INFORMAČNÍCH POTŘEB (V PRAZE) Březen 2006 / Petr ŽIŽKA / STEM/MARK, a.s.
STS Uhlířské Janovice s.r.o. Výrobní možnosti společnosti STS Uhlířské Janovice s.r.o.
Digitální publikace a e-knihy v Ústavu pro českou literaturu AV ČR Pavel Janáček, Michal Kosák, Praha,
Český klastr přípojných vozidel a nástaveb, družstvo.
„K výzkumu dějin VŠE v Praze“ pracovní kolokvium v rámci mezifakultního studentského vědeckého projektu IGS „Ekonomické, politické a sociální okolnosti.
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Představení projektu Seminář k projektu Vliv změn světa práce na kvalitu života Ing. Lenka Svobodová VÚBP Praha, 25. září 2006.
Internetový obchod v ČR 2005 / 2006 Konference SAEC, , Bratislava Josef Suchánek APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
Fond Vysočiny Celkový objem finančních prostředků Fondu Vysočiny – 81,4 mil Kč Dílčí cíl Programu rozvoje kraje – 3.2 Podpora rozvoje telekomunikačních.
BUSINESS MEDIA CZ. Přejmenovali jsme se – (dříve Springer Media) a nyní jsme Business Media Nový majitel vydavatelství – GMT Partners GMT Partners je.
Bezpečnost silničního provozu v roce 2009 Tisková konference, 15. ledna 2010 ministr dopravy Gustav Slamečka.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
LCS International, a.s..
Webové stránky obcí jako zdroj informací pro občany Mgr. Andrej Kyselica Oddělení statistiky výzkumu, vývoje a informační společnosti Český statistický.
Naše média = Vaše B2B řešení. Tištěná média pro efektivní komunikaci „business-to-business“  Pneu revue  FLEET firemní automobily  Truck & Business.
NABÍDKA PARTNERSTVÍ NA SLAVNOSTNÍM VEČERU S VYHLÁŠENÍM VÝSLEDKŮ 7. ROČNÍKU ANKETY BRNO TOP června
Inzertní balíček iHNed.cz + Kurzy.cz. Počet page views (PV) Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Na serverech iHNed.cz a Kurzy.cz bylo v únoru 2010 zobrazeno.
Asociace výzkumných organizací Asociace výzkumných organizací – činnost a poskytované služby Ing. Václav Neumajer výkonný předseda Asociace výzkumných.
Setkání účastníků neformálního konsorcia Praha
1. Datum vytvoření: Téma: Datum vytvoření: Téma: Inzerát Cíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátuCíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátu.
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
Prezentace VOLNÝ.cz. Internetový portál, který byl založen v roce 1999 jako vstupní brána do internetu pro uživatele dial-up připojení. V současné době.
Vydavatelský management 2
Nabídka reklamních ploch
ManagerWeb.cz » 1 Moderní řízení - jediný manažerský digest na českém trhu Moderní řízení je měsíčník poskytující výběr zahraničního i domácího know-how.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Co nového ve SKIP ČR?. Bulletin SKIP Od čísla 4/2010 bude každý člen dostávat tištěný výtisk na svou adresu. Odpadnou tím zcela nedorozumění s případným.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Knihovny okresu Vsetín Ing. Věra Pelcová v roce 2013.
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Čtenáři a čtení v ČR (2007) společný projekt Ústavu pro českou literaturu AV ČR, v. v. i., a Národní knihovny ČR s finanční podporou Ministerstva kultury.
ManagerWeb.cz » 1 Finanční Management - jediný časopis pro vrcholové finanční řízení firem Finanční Management je měsíčník zabývající se všemi stránkami.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Šetření o využívání informačních technologií ve veřejné správě Konference ISSS 2006.
ManagerWeb.cz » 1 Právní rádce - leader na trhu právních informací Právní rádce je měsíčník informující o nových právních úpravách, poskytuje výklady a.
Buďte v obraze Služby pro veřejnou správu oblasti monitorování médií NEWTON INFORMATION TECHNOLOGY, s.r.o. Politických vězňů 10, Praha 1
Internet – výhoda pro znevýhodněné 29. února 2008 Vít Richter Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR Tel: ,
Praha, 10. prosince Sdružení automobilového průmyslu TP „Vozidla pro udržitelnou mobilitu“ (stručná informace) Ing. Vladimír Volák, člen Představenstva.
Specializovaná elektronická média pro veřejnou správu Solón Deník veřejné správy.
Typologická matice tisku podle jeho zaměření a cílových skupin čtenářů
ANOPRESS IT PhDr. Ivana Reznerová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Logistika v mezinárodním obchodu a finanční služby
Prezentace časopisu Vydavatel: ECONOMIA a.s. – leader na trhu ekonomických a odborných periodik v ČR.
Speciální nabídka titulů vydavatelství Economia - Zvýhodněné předplatné na nové nebo navýšené kusy.
FPguide - Pojištění katalog pojistných produktů ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Průzkum čtenářské obce časopisu Odpady (ECONOMIA a.s., listopad 2004) výzkum B2B tisk a inzerce (NFO AISA, říjen 2004) Čtenáři časopisu Odpady ECONOMIA.
» 1 Bankovnictví Odborný časopis pro profesionální finance Měsíčník je zaměřen na vyšší a top management odpovědný za řízení a tržní úspěch.
ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA Odborný časopis Moderní obec.
Časopis pro profesionály ve stavebnictví
88 % zadavatelů považuje odborný tisk za nejefektivnější médium pro podporu produktů a služeb zdroj: NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004.
ZADÁNÍ semestrální práce studijního předmětu Vydavatelský management
Přehled o esperantu v českých médiích
Čtenáři časopisu FP-finanční poradce
Svaz měst a obcí ČR Základní informace o činnosti
Transkript prezentace:

S námi máte informační předstih! Economia a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7

• odborný časopis o nových domácích i světových trendech • odborný časopis o nových domácích i světových trendech. Informuje o novinkách v informačních technologiích, průmyslovém softwaru, automatizaci, nových materiálech, laserových technologiích a jejich aplikaci do klasických oborů, jako jsou obrábění, povrchové úpravy, svařování aj. • časopis je určen zejména vyššímu a top managementu podniků, konstruktérům a technologům, pracovníkům výzkumu a vývoje. • součástí předplatitelského servisu měsíčníku jsou týdenní elektronický zpravodaj – newsletter a přístup do archivů webové stránky. Economia a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7

Čtenáři časopisu Technik Časopis Technik čte pravidelně více než 14 000 čtenářů 76 % čtenářů prohlašuje, že časopis Technik jim přináší informace, které by jinde nezískali nebo získali mnohem obtížněji zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, leden 2005 Economia a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7

Čtenáři časopisu Technik Typickým čtenářem časopisu Technik je muž s VŠ vzděláním v řídicí pozici Pohlaví Vzdělání Pracovní pozice zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, leden 2005 Economia a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7

Struktura čtenářů časopisu Technik z hlediska oboru jejich působnosti zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, leden 2005 Economia a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7

Postoje zadavatelů inzerce k B2B tisku 88 % zadavatelů B2B inzerce považuje odborný tisk za nejefektivnější médium pro podporu produktů a služeb B2B tisk 88% Internet 79% Odborné konference, výstavy, veletrhy 72% Direct mail 60% Regionální deníky 36% Celostátní deníky 35% Venkovní reklama (billboardy) 27% Všeobecné časopisy 21% Rozhlas 19% Televize 14% Zdroj: NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004 Economia a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7 Economia a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7

Postoje čtenářů k časopisu Technik Čtenáři časopisu Technik mají nadprůměrný zájem o inzertní informace zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, listopad 2004; NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004 Economia a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7 Economia a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7

http://technik.ihned.cz Průměrný náklad za rok 2005: 3 500 výtisků Cena za výtisk ve volném prodeji: 65 Kč Cena ročního předplatného u Economie: 780 Kč Cena pro předplatitele Hospodářských novin: 624 Kč Cena ročního předplatného pro studenty: 398 Kč Základní cena inzerce 1/1 tiskové strany: 45 000 Kč Rozsah: 68 stran Formát: 210 x 297mm Barevnost: 4/4 Redakce: Šéfredaktor: Ing. Josef Vališka Tel.: 233 071 421 Fax: 233 072 012 E-mail: josef.valiska@economia.cz Inzerce: PhDr. Zuzana Nikolovová JUDr. Zdeněk Bláha Tel.: 233 071 779 Tel.: 233 071 505 Fax: 233 072 711 Fax: 233 072 711 Mobil: 602 133 673 Mobil: 603 177 789 E-mail: zuzana.nikolovova@economia.cz E-mail: zdenek.blaha@economia.cz Economia a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7

Ceník inzerce 2005

Ceník inzerce 2005