Školení zaměstnanců web + intranet v Praze
O čem to bude? Web 21. století Web jako výkladní skříň Web jako nástroj obchodníků Web bez propagace = Blesk bez senzace Intranet = web pro zaměstnance Otázky a odpovědi... 2
Web 21. století...online najdete všechno pokud existuje firma (offline), tak "musí" existovat online...ale kvalita webu není zaručena! 3
Proč mít kvalitní web?...web jako výkladní skříň cca 80% lidí se dívá na webové stránky firmy, jejíž služby chce poptat (stavebnictví více %) firemní webové = výkladní skříň firmy = první dojem o firmě "pěkným webem" můžeme snadno získat srdce potenciálního klienta 4
Co pěkný web přinese zaměstnancům?...web jako výkladní skříň informace po ruce větší prestiž pro známé, přátele pro obchodní partnery pro klienty 5
A co obchodníci?...web jako nástroj obchodníků Aktivní nábor klientů Podpora při získávání klientů Využití informační struktury 6
Internetový marketing...web bez propagace = Blesk bez senzace reklama na vyhledávačích: Seznam, Google zápisy v katalozích: firmy.cz, epoptavka.cz, tzbinfo.cz atd. placená reklama na dalších serverech: nazeleno.cz 2012 Facebook YouTube 7
Hlavní strana 8
O nás 9
Zaslání poptávky 10
Kontakt 11
Intranet...web pro zaměstnance přihlášení pod heslem (stejné jako do ů) informace z firmy ISO kvalita + žp + bozp dokumenty ke stažení náměty stížnosti a dotazy 12
Jak se dostat na intranet? 13
Přihlášení na intranet 14
Úvodní stránka intranetu 15
Management jakosti 16
Dokumenty 17
Kniha přání a stížností 18
Otázky... a odpovědi - Outlook spam - vytvořit filtr na spamy rychlost - přesunout starou poštu do archivu Další? 19
Děkuji za pozornost! 20