Lu..po.Therm Obchodní zastupce. Co je prací OZ Je kontaktní osobou pro firmy ve svém regionu – umí poradit, vyškolit na pokládku, vše vysvětlit, zákazníka.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Záhada stará 130 let a přitahující okolo 250 tisíc návštevníků každý rok. Centrum této pozornosti - Kaple Loretto Santa Fe, stát Nové Mexiko, USA.
Advertisements

ČTYŘI SVÍČKY.
 Něco krásného  Protože příroda je to nejkrásnější  co nás obklopuje  Něco krásného  Protože příroda je to nejkrásnější  co nás obklopuje.
Jak vzniká mobilní stránka Seznamu
ageLOC® Galvanic Body Trio
Komunikace ve zdravotnictví – potřeba kontaktní sestry Konference nadačního fondu Porozumění Mgr. Alena Šmídová.
Filtry Prezentace Petra Vlachová. Zadání: Ředitel Spolany, akciové společnosti, získal od svých stálých zákazníku možnost rekreace. Pan Sýkora chce.
ČTYŘI SVÍČKY Víra Láska Naděje Mír.
DATA MINING Irma Macháčová PROČ DATA MINING?
Základy financí 3. hodina.
Kolja 9.
Pozorně čti a vteřinu či dvě o tom popřemýšlej !
Úvod do marketingu Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Implementace NSK do personální praxe Stálá konference předsedů SR, Eva Novotná Tým PR NSK 2.
Co manažeři očekávají od vzdělávání HR ŽIVĚ 14. prosince 2005 Tomáš Valenta Generali pojišťovna a.s.
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Cloud aneb nejpohodlnější IT
Středověká řemesla.
Elevator pitch/speach
KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA. Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia.
1 PENZIJNÍ REFORMA. 2 DŮLEŽITÉ TERMÍNY – pouze do tohoto termínu může zákazník uzavřít smlouvu o penzijním připojištění za současných výhodných.
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Seznam.cz – závazek úspěchu? … najdu tam, co neznám ! Tomáš Búřil,
Aneb proč to dělat složitě, když to jde jednoduše S Datronem proti proudu.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Jedna z největších světových firem v oblasti logistiky 20 leté zkušenosti po celém světě Konzultantské služby.
Elevator Pitch Prezentace a současně odevzdání v písemné podobě bude probíhat ve dnech které jste si zvolili závazně.
„Opravdový přítel je ten, kdo ti nabídne ruku a dotkne se tvého srdce“
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
1 PROGRAM PŘEDSTAVUJEME VÁM. 2 Je program, kde můžete získat auto s 0% akontací a příspěvek až 100% na splátky leasingu. Strategie programu Freedom spočívá.
Svatební šaty Iva. Jak a kdy naše firma vznikla? Firma Svatební šaty Iva vznikla přibližně v červnu minulého roku. Celá organizace této firmy trvala půl.
Nabídka na malou franchisu NA PRODEJ KLIENTŮ NA BYTY FINANČNÍM PORADCŮM (okresní obchodní zastoupení) Dana Kožíšková.
Witam na prezentace Layoness. Chci vám ukázat jakým způsobem můžete dostavat peníze spět z vaších nákupů.
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
Než začnete podnikat Kdo je můj klient. Kdo je můj klient? S touto otázkou souvisí spousta dalších: Jak velký je „můj trh“? Je tam pro mě místo? Kolik.
Vaše osobní advokátní kancelář Buďte připraveni se bránit!
Malá loutková pohádka O zajíčkovi. Kulisy i loutky nakreslily a divadlo si zahrály šikovné děti: Jeník, Markétka, Josef, Anička, Kristýnka, David, Marienka,
602LAN SUITE 2004 Obchodní shrnutí referingového systému.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_04_01_podni kání Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679,
Klíčem k úspěchu u konečného uživatele není pouze nízká cena díla, nýbrž mnoho dalších velmi důležitých okolností souvisejících s přípravou a dodávkou.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PARDUBICE - SPOŘILOV AUTOR: MGR. LENKA POZDĚNOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_VLASTIVĚDA 5. ROČNÍK_14. ROZVOJ PRŮMYSLOVÉ VÝROBY 2. POLOVINA 19.
Jezdecké potřeby Bolero. Historie naší firmy ● Naše firma vznikla v roce Cílem založení této firmy je zpříjemnění životů jak Vašich, tak životů.
SEM VLOŽTE RAZÍTKO. Poznámka: Tato brožura je určená k tisku. Pokud chcete mít jistotu, že je umístění pro tisk správně nastavené, zkuste si ji nejdřív.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Hledáme zodpovědné politiky „s gulemi“
Popisuje: Vojtěch Zedek
PRŮMYSL 4.0 V PRAXI FIRMY Jaroslav Řasa 5. října 2016.
Kvalitou a cenou Čím se u Essens lišíme? REGISTRACE JE ZCELA ZDARMA
Prezentace fiktivní firmy Ing. Vladimíra Trnčáková
Fáze ÚOS Jitka Navrátilová.
Jak na PR (absolutní základ)
Mzdová politika – dlouhodobá motivace
CHAREKTERISTIKA Obrázky a náměty slohových cvičení
ČTYŘI SVÍČKY.
Velkoobchod. Velkoobchod Velkoobchod nakupuje od výrobců a prodává firmám a maloobchodům není určen pro konečné spotřebitele přebírá některé funkce.
Lomené algebraické výrazy
Cena pro nového distributora Profit za nového distributora
ČTYŘI SVÍČKY.
Prezentace obchodního plánu
VOLBA POVOLÁNÍ Erik Švidra 9.A 2015/16.
Autor: Mgr. Věra Martincová VY_32_INOVACE_33_Nakupujeme
ČTYŘI SVÍČKY.
Název společnosti Obchodní plán.
Translation drill 05/03 Nevybírá ten dárek dlouho. He hasn‘t been choosing the present long. Už dlouho jí nic nekoupil. He hasn‘t bought her anything.
NORTHWIND TRADERS Kdo jsme [Podtitulek brožury nebo motto společnosti]
Prezentace obchodního plánu
ČTYŘI SVÍČKY.
Obchod, trh Základy hospodaření.
ČTYŘI SVÍČKY.
Transkript prezentace:

Lu..po.Therm Obchodní zastupce

Co je prací OZ Je kontaktní osobou pro firmy ve svém regionu – umí poradit, vyškolit na pokládku, vše vysvětlit, zákazníka přesvědčit, investora zaujmout. Rozumí Lupothermu Podporuje firmy před konečnými zákazníky (pokud chce koupit konečný zákazník, doporučí vždy aplikační firmu) Doporučuje Lupotherm i konečným zákazníkům. Nesmí nabízet sortiment s podobnou funkcí a nesmí sám být aplikační firmou.

Co je odměnou... Provize z nákupů firem, kterým OZ doporučil Lupotherm a zaškolil ji na pokládku. Provize je vyplácena z každého nákupu této firmy. Na vždy. Stačí firmu 1x naučit, jak objednávat. Odměnou je.... vodovod.... Jeden zákazník Vás neuživí, ale až jich bude 10, 20, 50...

Příběh o vodovodu Vesnice neměla vodu. Lidé chodili 3km k jezeru. Radní vypsali tender na dodavatele vody. Přihlásili se dva, že ji budou dodávat. Jeden si koupil kbelíky a začal nosit vodu. Ten druhý však zmizel a nikdo nevěděl kam. První se radoval, že nemá konkurenci. A makal… Nosil kbelíky od pondělí do pátku. Za rok se ten druhý vrátil a postavil vodovod. Připojil na něj lidi a začal dostávat rentu. Voda tekla pořád a čím více lidí připojil...

Kde začít? U INVESTORA. Pokud přesvědčím investora, který řekne: Já chci Lupotherm, tak: 1: Projektant to musí namalovat, jinak si nevydělá (když mu poskytnu potřebné informace, kde co najde tak příště už bude sám vědět, co a jak). 2: Firma to musí namontovat, jinak si nevydělá Když firmě řeknu, že mám pro ni práci, řekne mi „Ne“? Když ji zaškolím na pokládku, a pomůžu ji s první akcí, a ukážu ji, jak je pokládka rychlá, a snadná, tak mě už nebude potřebovat ke svým příštím zakázkám....