AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí o zlomcích. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují znalosti o zlomcích. Speciální vzdělávací potřebyNe Klíčová slovaSčítání, odčítání, násobení, dělení, smíšené číslo a složené číslo. Druh učebního materiáluPříklady s řešením. Druh interaktivityVýklad Cílová skupinaŽák Stupeň a typ vzděláváníZákladní vzdělávání – 2. stupeň Typická věková skupina12-15 let Celková velikost / datum267 kB soubor.doc (MS PowerPoint) / září IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Zlomky Opakování znalostí o zlomcích II.
Příklady Vypočítej a proveď zkoušku = 7 15 – 9 = – = 22 52–9–30= – = 0 31– 0 +3 = – 13 11– – 13 = 0 11–3+1=
Příklady = = – – 3 = 21 – 3 = – – 2=9 + 8 – 8= – – 1 = = Vypočítejte:
Příklady 2 ° ° 1 = 2 ° 1 = ° ° 3 = 7 ° 3 = ° 2 – ° 2 – 2=3 ° 2 – 2= ° ° 0=2+ 0= Vypočítejte:
Příklady 2 : ° 2 = 2 ° 2 = : ° 6 = 7 ° 6 = 42 = ° : ° 3 + 2=0 + 2= : ° 20= NELZE Vypočítejte:
Příklady 2 : ° 2 = 2 ° 1 = : ° 6 = 7 ° 6 = 42 = ° : ° 3 + 2=0 + 2= : ° 20= NELZE Vypočítejte:
Příklady Převeďte na smíšené číslo a proveďte kontrolu výsledku: 8 ; 23 ; = = = NELZE = 3 °2 + 2 = = 5 ° = Čitatel není větší než jmenovatel.
Příklady Porovnejte: = 2 3 < < Vypočítejte: = = =
Příklady 3 2 : :5=14°2=14=7= : 4 = 6°5 = 30 =5= © Václav Simandl
Čerpáno Vlastní zdroje (© Václav Simandl)