COMPARATIVES and SUPERLATIVES 1 Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802 – 4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Proudění vzduchu v atmosféře
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.20 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 20 Název materiálu:Christmas Autor:Mgr. Hana Opálková Vzdělávací obor:Anglický.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Tréninkový deník Kondiční trénink Jaroslava Chovancová Učo:191699APAK/PR33.semestr.
Ukončení 1.etapy výuky cizího jazyka
ZŠ Benešov, Jiráskova 888 Společná setkání nad výtvarnými díly 3 Instalation of paper – 8. r., VVp Mgr. Lenka Pavlíková.
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Najdi rozdíl II. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Adoptuj panenku a zachráníš dítě! Agáta 1 Ája 2.
MINISTRANTI NAPAJEDLA
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Předpřítomný čas Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ondřej Hoberla. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Ten, ta, to II Fill in the blanks with the appropriate forms of ten. Vzor: Proč potřebuješ ___ knihy? Proč potřebuješ ty knihy? *Taken from Review Lesson.
Dvouděložné rostliny.
Urči název a zařaď do příslušné skupiny hmyzu
Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – červené x modré Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
PREPOSITIONS ON, IN, UNDER Zmáčkni klávesu F5. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lenka Čekalová. Dostupné z Metodického.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Elektrický obvod a jeho části
AZ kvíz Lomené výrazy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu
Správné pády I In the following sentences, put the nouns between slash marks into the correct case. Vzor: Přes naše rozdíly zůstanu /tvůj přítel/. Přes.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
EU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Irena Knoblochová. Materiál vznikl v rámci projektu EU peníze školám.
ZOHO OFFICE Vypracovala: Iva Ptáčková, A11B0605P 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Vytvořila Nikola Bajerová. První závod se uskutečnil v roce 1836 Na Chlumeckém panství Oktaviána Kinského. Díky aktivitě knížete Františka Lichtenštejského.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
KASKÁDOVÉ STYLY 4.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Nejmenší společný násobek
PETS Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Rita Náplavová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Hmyz s proměnou nedokonalou + Brouci
PYRAMIDA Práce a energie
Říše : Prvoci - Protozoa.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.

Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ROVINNÉ ÚTVARY A JEJICH OBVODY
Fyzika 2 – ZS_3 OPTIKA.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
UPÍNÁNÍ NÁSTROJŮ, ÚDRŽBA A SKLADOVÁNÍ NÁSTROJŮ .
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
Abeceda VY_32_INOVACE_122, 7. sada, ČJ2 Český jazyk, 2. ročník ANOTACE
Přednost početních operací
Ovoce a zelenina Svět kolem nás
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Test určování a zařazování členovců
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3

Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
Název učebního materiálu Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_678_STUPŇOVÁNÍ_PŘÍDAVNÝCH_JMEN_KRÁTKÁ.
Základní škola Unhošť CZ.1.07/1.4.00/ Projekt MŠMT ČR
Transkript prezentace:

COMPARATIVES and SUPERLATIVES 1 Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802 – 4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Stupňování přídavných jmen krátkoslabičných

1.regular : warm – warmer - the warmest 2. short vowel and one consonant : big – bigger – the biggest 3. e – ending nice – nicer – the nicest 4. y – ending : dry – drier – the driest

What spelling rule will we use ? small

What spelling rule will we use ? small smallerthe smallest

What spelling rule will we use ? tall

What spelling rule will we use ? tall taller the tallest

What spelling rule will we use ? light

What spelling rule will we use ? light lighterthe lightest

What spelling rule will we use ? wide

What spelling rule will we use ? wide widerthe widest

What spelling rule will we use ? large

What spelling rule will we use ? large largerthe largest

What spelling rule will we use ? big

What spelling rule will we use ? big bigger the biggest

What spelling rule will we use ? hot

What spelling rule will we use ? hothotterthe hottest

What spelling rule will we use ? fat

What spelling rule will we use ? fat fatter the fattest

What spelling rule will we use ? sad

What spelling rule will we use ? sadsadder the saddest

What spelling rule will we use ? heavy

What spelling rule will we use ? heavy heavier the heaviest

What spelling rule will we use ? happy

What spelling rule will we use ? happy happier the happiest

What spelling rule will we use ? funny

What spelling rule will we use ? funny funnierthe funniest

What spelling rule will we use ? lucky

What spelling rule will we use ? lucky luckier the luckiest

What spelling rule will we use ? What do we do if the adjective has a short vowel sound ? What do we do when an adjective ends in e? What do we do when an adjective ends in y?

str.1 str.2, 3, 30 str.4, 5 str.6, 7 str.8, str.10, 11 str.12, 13 str.14, 15 str.16, 17 str.18, 19 str.20, 21 str.22, 23 str.24,25 str.26, 27 str.28, 29