Český jazyk na gymnáziu U Balvanu. Nižší gymnázium Jsou stejné jako druhého stupně základní školy→ procvičování základních slohových útvarů a pomocí nejrůznějších.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
FYZIKA NA NAŠÍ ŠKOLE ANEB FYZIKA POD LUPOU
Advertisements

Zeměpis na našem gymnáziu
Gymnázium U Balvanu Biologie Jana Rohánková A.
Základy Společenských Věd
NOVÁ MATURITA Stručná informace o průběhu a přípravě.
Šárka Špirhanzlová 3.A ČESKÝ JAZYK.
Gymnázium, Jablonec nad Nisou, U Balvanu 16
Klára Třmínková 3.A březen o ZSV jako vědní disciplína o Učební plán o Profesoři o Společenskovědní seminář o Pomůcky o Učebna.
E-learningová podpora výuky CAD na FAST VUT v Brně
Výuka cizích jazyků a výměnné pobyty naši školy - němčina
1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Tv na Balvanu aneb Buďme fit! Jan Gaisler 3. ročník Prosinec 2010.
Výuka anglického jazyka
Výtvarná výchova na Gymnázium Jablonec Anna Barborová septima.
Výuka českého jazyka na naší škole.
Kateřina Jiráková4.A Učebna biologie č. 6  Učebna biologie se nachází v prvním patře naší školy.  Učí zde paní profesorky Ondřejová a Vojířová.
Informace pro studenty kombinovaneho studia AJ PEF, FLD, FŽP
Informace pro studenty kombinovaneho studia - AJ
Český jazyk NA GYMNÁZIU U BALVANU Jindra Zieglerová Septima Leden 2011.
Český jazyk a literatura
Výuka na gymnáziu U Balvanu
Osoby ,které studovaly naše gymnázium
Petr Blažek, Septima, prosinec 09
Odborné učebny na našem gymnáziu
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.13 Anotace: Prezentace je zaměřena na popis a jeho dělení. Obsahuje stručnou definici popisu prostého, odborného a uměleckého.
Výuka dějepisu v našich zemích Přednáška č. 2 ZS AR 2011/2012.
Česká poezie 20. století VY_32_INOVACE_ČJ-L 8.,9.15.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Informace pro studenty kombinovaneho studia AJ PEF, FLD, FŽP
Základy elektrotechniky Cíl modulu: V písemné formě zpracovaný (elektronické formě) učební text pro pedagogy. Zpracované návody na použití nejvhodnějších.
Poradkyně pro přírodní metody léčení
práce učitele pohledem učitele
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín TGM – léta studentská.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.20 Anotace: Prezentace obsahuje tabulku s přehledem druhů vedlejších vět. V závěru je cvičení, na kterém si žáci mohou ověřit.
2. setkání metodiků škol okresu Vsetín Základní a střední školy
Moderní vzdělávací portál Tomáš Tuček a Ondřej Martinek
Masarykovo Gymnázium Vsetín
VY_32_INOVACE_Čj-Li 6.,7.14 Anotace: Prezentace obsahuje stručnou definici povídek a románů, jejich hlavní znaky a dělení. Žáci se seznámí s nejznámějšími.
FANTASTICKÁ LITERATURA
VY_32_INOVACE_Čj-Li 6.,7.05 Anotace: Prezentace obsahuje stručnou definici bajek, jejich hlavní znaky a představitele. Žáci se seznámí s vývojem bajek.
Česká románská kultura
VY_32_INOVACE_Čj-Li 6.,7.02 Anotace: Prezentace obsahuje stručnou definici pohádek, jejich hlavní znaky a dělení. Žáci se seznámí s nejznámějšími autory.
Maturity – jaro 2014.
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.01 Anotace: Prezentace obsahuje stručnou definici inzerátu, jeho hlavní znaky a funkci. V závěru je cvičení, na kterém si žáci.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_312_Satira AUTOR: Ilona Kozubová ROČNÍK, DATUM: 8.,
Anotace:Prezentace seznamuje s významnými autory 20. století a jejich tvorbou. Řeší drobné úkoly. Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura Autor: PaedDr.
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.03 Anotace: Prezentace obsahuje stručnou definici oznámení a zprávy, jejich hlavní znaky a funkci. Ke každému slohovému útvaru.
Autor výukového materiálu: Bc. Markéta Miláčková Datum (období) vytvoření výukového materiálu: září 2011 Číslo klíčové aktivity: VY_32_INOVACE_CJ.4.04.
Žádost Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Výklad Výklad VY_32_INOVACE_ČJ-S 8.,9.05.
Trojčlenka - procvičování Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak,
Kvadratické rovnice – Algebraické způsoby řešení III. – Viètovy vzorce
Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity Tamara Váňová, Jitka Kazelleová 1 Praha, 2013.
Sigmundova střední škola strojírenská, Lutín Mgr. Pavel Michalík.
Maturity – jaro Předměty Povinně: Český jazyk a literatura Na výběr jeden z předmětů: - Cizí jazyk -Matematika Jediná úroveň Další (profilové) zkoušky.
Maturity – jaro 2013.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Josef Jungmann Základní škola Choltice, okres Pardubice – „Učíme se pro život“ Šablona: č. III/2 Inovace a zkvalitnění výuky pomocí ICT Pořadové číslo:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
Tomáš Akvinský Mgr. Vladimír Velešík.
Maturity – jaro 2017.
Písemné násobení desetinných čísel
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Název Česká literatura Název projektu: OP VK
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
Transkript prezentace:

Český jazyk na gymnáziu U Balvanu

Nižší gymnázium Jsou stejné jako druhého stupně základní školy→ procvičování základních slohových útvarů a pomocí nejrůznějších pravopisných cvičení se studenti zdokonalují v gramatice

Vyšší gymnázium Vyšší gymnázium se především věnuje látce literatury Cílem je projet veškeré literární žánry od antiky až po 20. století Nezapomíná se ani na slohová cvičení, díky písemné maturitě z českého jazyka

Učební plány 1.B2.B3.B4.B1.A – 5.B2.A - 6.B3.A-7.B4.A – 8.B

Učitelé Český jazyk vyučuje na naší škole větší počet učitelů, vzhledem ke skutečnosti, že jde o povinný předmět ve všech ročnících Namátkou jmenuji: Mgr. Zuzanu Vojířovou, Mgr. Kristinu Podskalskou a Mgr. Alici Bartoňovou

Učebnice, podle kterých se učíme

Na závěr si dovolím malý citát: Dům bez knih je jako tělo bez duše. Julius Zeyer Děkuji za pozornost Mirka Kostlánová 3.A