Aleš Tryml.  představení informačního systému  účel produktu  použité programové prostředky  výsledek  zajímavé pasáže z implementace  komunikace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vývoj SME segmentu a jeho exportní parametry Ivan Čopák Ř editel pro firemní sektory a nové obchodní příležitosti GE Money Bank.
Advertisements

LOV, Listbox, Poplist a Combobox v Oracle Forms LOV – seznam hodnot, které se zobrazí po stisku klávesy Enter v textovém poli. LOV – seznam hodnot, které.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Práce se soubory. Ukládání dat Textové soubory s jednoduchou strukturou (např..txt a.csv) textové soubory s vnitřní hierarchií (např..xml) Soubory binárního.
Zadání ročníkových prací třída L3 2005/2006. Co musí zadání splňovat Téma i okrajově se dotýkající Informačních a komunikačních technologií Téma i okrajově.
Michal Neuwirth Partner Technical Readiness Microsoft s.r.o.
MySQL - Vytvoření nové tabulky  create table jméno_tabulky (jméno_položky typ_položky,... ) Přehled nejběžnějších datových typů Přehled nejběžnějších.
Formuláře v MS Word 2007 Martin Lubas xlubm
OSNOVA: a) Řetězce v C b) Funkce stdio.h pro řetězce c) Funkce string.h pro řetězce d) Příklad Jiří Šebesta Ústav radioelektroniky, FEKT VUT v Brně Počítače.
Unscramble & Translate Unscramble the following sentences and translate into English. Vzor: jít že domů psali nechtějí Psali, že nechtějí jít domů. They.
Semantic Translation Polysemy, meaning change and multiple interpretations. Final Presentation.
Referát č. 17 Tabulkový procesor
Microsoft Office InfoPath 2003 Tomáš Kutěj Account Technology Specialist
Jak využít Office 365? Několik scénářů. | Copyright© 2010 Microsoft Corporation.
Heterogenní serverové prostředí, správa, bezpečnost a interoperabilita Jak zajistit interoperabilitu v hererogenním serverovém prostředí? Jak spolupracuje.
Grafické zobrazení příkladu RETURN MANAGEMENT J.Skorkovský KPH.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 04Číslo.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Spolupráce aplikací MS Office Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miloš Nygrýn.
Future time clauses Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Tutorial:Business Academy Topic: Conditional Formatting Prepared by : Mgr. Zdeněk Hrdina Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
Imagine wave JOHN LENNON ( ) Imagine there’s no Heaven.
1 Počítače a programování 1 13.přednáška. 2 Obsah přednášky Vstupy a výstupy – 1.část.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Internet Explorer 8 Štěpán Bechynský Developer Evangelist Microsoft s.r.o.
The written part of the maturita exam III Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Windows 7 & Internet Explorer 8 vývoj aplikací a kompatibilita Štěpán Bechynský, Ondřej Štrba Developer Evangelists
Jak postupujeme vpřed v testování? Jak se nám daří vytvářet denní buildy? Stíháme opravovat chyby? Jak kvalitně chyby opravujeme?
The world of work Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_11.
Jakub Kvaček Segment Manager – Breadth Microsoft Česká republika
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_17_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Komunikace Aplikací VEMA G1 s Microsoft Windows Martin Šustr.
Tutorial: Obchodní akademie Topic: Logical Functions Prepared by: Mgr. Zdeněk Hrdina Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/ je.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
filtrování a řazení dat, podmíněné formátování,
Michael Jackson Od Andrea Crkvová.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Internet publishing HTML documents writing basics Petr Zámostný room: A-72a phone.: 4222
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady39Číslo DUM.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
AUTOR : Mgr. Alena Bartoňková NÁZEV : VY_32_INOVACE_18_07_A6_Bartonkova TÉMA : Halloween OBSAH : Halloween ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
B AT SOUBORY Jednoduché skripty ve Windows. O PAKOVÁNÍ PŘÍKAZU OPAKUJ. off for /L %i in ( ) do ( echo *** echo %i echo *** ) Zápis: Opakuj.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: B2 – Verbs – Computers Číslo vzdělávacího materiálu: ICT12-19 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Vít Klimeš Název materiálu: VY_32_INOVACE_4_ANGLICKY_JAZYK_REALIE_19.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace AUTOR: Mgr. Marta Rozsívalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_Angličtina 9.ročník TEMA: Advice ČÍSLO PROJEKTU:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_4C_13_London (13) Téma: 4C_Aj 7.tř.
Listening VY_32_INOVACE_AJ_2_60 Multiple choice Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Název projektu: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na SUŠ, Ostrava.
Greenstone Librarian Interface
Elektronický archiv v ÚMV
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
Introduction to MS Dynamics NAV XVIII. (Reminders)
Introduction to MS Dynamics NAV XX. (Combined Shipments)
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Microsoft Excel 2016 – k čemu a jak?
Legislativní tok Ministerstvo spravodlivosti SR
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Introduction to MS Dynamics NAV (Return Management)
Introduction to MS Dynamics NAV (Expected Costs)
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Revison of the 2nd semester
In The Year Nejde vložit do pptx – nutno přes prohlížeč.
GDPR & ePrivacy
Transkript prezentace:

Aleš Tryml

 představení informačního systému  účel produktu  použité programové prostředky  výsledek  zajímavé pasáže z implementace  komunikace s MS Office  tiskové sestavy

 Účel produktu:  software na zakázku  zastřešení všech provozních dat CK  tiskové sestavy  vouchery, zasedací pořádky, pojištění, všemožné seznamy  Výsledek:  tlustý klient + možnost propojit s WWW  jazyk Java  databáze PosgreSQL

 vytváření dokumentů čitelných v MS Office  textové soubory bez stylů (Word), data oddělená středníkem (Excel)  formáty XML se styly  úprava již vytvořených dokumentů  Apache POI  POIFS - OLE 2 Compound Document format  HWPF, HSSF, HSLF, HPSF, HDGF  přímá komunikace s MS Office  Java native interface (JNI)

  <Workbook xmlns="urn:schemas-microsoft-com:office:spreadsheet"  xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office"  xmlns:x="urn:schemas-microsoft-com:office:excel"  xmlns:ss="urn:schemas-microsoft-com:office:spreadsheet"  xmlns:html=" 

...   EUROSKI.CZ, Resslova 3   Seznam pojištění pro zájezd č.: XX/   Číslo pojistné smlouvy   Příjmení  ... 

 nízko-úrovňové API  zpřístupňuje data uložená v OLE 2 Compound Document format  základ pro HWPF, HSSF,...  možno srovnat s „zip“ knihovnou

 Horrible (Word, Spreadsheet, …) Processor Format  Java API pro zpracování MS Excel souborů  Podpora Office  Office 2007 není OLE2 formát  Omezené možnosti použití

 založení sešitu  HSSFWorkbook wb = new HSSFWorkbook();  FileOutputStream fileOut = new FileOutputStream("workbook.xls");  wb.write(fileOut);  fileOut.close();  založení nového listu  HSSFWorkbook wb = new HSSFWorkbook();  HSSFSheet sheet1 = wb.createSheet("new sheet");  HSSFSheet sheet2 = wb.createSheet("second sheet");  FileOutputStream fileOut = new FileOutputStream("workbook.xls");  wb.write(fileOut);  fileOut.close();

 JNI dovoluje využití knihoven napsaných v jiných jazycích  nutno vytvořit wrapper pro obě strany  poměrně zdlouhavý a těžkopádný  zvážit, zda není jednodušší použít externí C# program, který bude Java přes parametry pouze spouštět

 vyvolání tiskového dialogu a tisk na libovolnou tiskárnu  java.awt.print (JDK 1.1)  PrinterJob – zajišťuje samotný tisk  Printable, Pageable – popisují obsah  podpůrné třídy:  PageFormat – popisuje tisknutelnou oblast  Graphics, Graphics2D – zajišťuje vlastní vykreslování obsahu - stejné jako kreslení na obrazovku

 try {  // fetch a PrinterJob  PrinterJob job = PrinterJob.getPrinterJob();  //ziskani printable  VoucherPrintable voucherPrintable  = new VoucherPrintable(parametry, data);  job.setPrintable(voucherPrintable);  // create an attribute set to store attributes from the print dialog  PrintRequestAttributeSet attr = new HashPrintRequestAttributeSet();  attr.add(new MediaPrintableArea(10, 7, 190, 283, MediaPrintableArea.MM));  // display a print dialog and record whether or not the user cancels it  boolean printAccepted = job.printDialog(attr);  if (printAccepted) {  // if the user didn't cancel the dialog  // do the printing (may need to handle PrinterException)  job.print(attr);  }  } catch (PrinterException pe) {  System.err.println("Error printing: " + pe.getMessage());  }

 public int print(Graphics g, PageFormat pf, int page)  throws PrinterException {  if (page > 0) { /* We have only one page, and 'page' is zero-based */  return NO_SUCH_PAGE;  }  /* User (0,0) is typically outside the imageable area, so we must  * translate by the X and Y values in the PageFormat to avoid clipping  */  Graphics2D g2d = (Graphics2D)g;  g2d.translate(pf.getImageableX(), pf.getImageableY());  /* Now we perform our rendering */  g.drawString("Hello world!", 100, 100);  /* tell the caller that this page is part of the printed document */  return PAGE_EXISTS;  }

 int getNumberOfPages()  PageFormat getPageFormat(int pageIndex)  Printable getPrintable(int pageIndex)

 klasický print všech Swingů  problém stránkování  rozřezání vs konkrétní implementace print Java 1.6  problém doplňujících údajů

 děkuji za pozornost