KINDERGARTEN ČERNOŠICE Journal February 2011 Winter Stories.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Present Simple and Continuous
Advertisements

Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Přítomný čas průběhový
Zábava. e Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí a opakují slovní zásobu k tématu Zábava – TV, kino, hudba. Výrazy si procvičí dle zadání v prezentaci. Vzdělávací.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_30.
Dny, měsíce a roční období e
Zvířatae Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní fráze a slovní zásobu na téma Zvířata, což je podpořeno vizuálně i sluchově. Žáci si procvičí čtení.
Lada Leszkowová, Gymnázium K.V. Raise Hlinsko, 2014 leden
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Unit 4 Infinitiv Příslovečné určení místa a času What ´s the time? Číslovky násobné - ingový tvar.
Halloween 2 1. slovní zásoba Halloween – opak., kontrola podle obr. (PPT) 2. tvoření věty oznamovací a otázky s danými slovy 3. říkanka Jack-O-Lantern,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-19-Služby Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Sloveso "to BE".
Vyjádření množství How many apples? Kolik jablek? Počítatelná podst. jm. How much milk? Kolik mléka? Nepočítatelná podst. jm.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-15-Česká republika Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_15.
Popis lidí a věcí e Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí slovní zásobu potřebnou při popisu věcí a osob. Výrazy si mohou procvičit dle zadání v prezentaci.
Abba – poslech, práce s textem.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Profiles Here you can find some information on members of the czech team. i i Information Základní škola náměstí E. Beneše, Varnsdorf, Czech republic
Sporty a aktivity e Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní výrazy a fráze na téma Sporty a aktivity. Fráze si mohou procvičit dle zadání v prezentaci.
? PRESENT SIMPLE OR PRESENT CONTINUOUS. PRESENT SIMPLE PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ We read a lot. We read every day. We usually read books of fiction. Our friend,
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
WALES „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.Dana Brdíčková.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 5. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Cizí jazyk - Anglický jazyk – My day.
HEJ, HEJ, MY VÍRU MÁME Say, Say, Say you believe it ZPÍVEJ, ŽE SVĚTU JI DÁME Sing for, The whole world to hear it VÍME A VYZNÁVÁME We know and we declare.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_23.
Elektronická učebnice - II
40.1 If clauses - 2nd and 3rd conditional
VY_22_ZAZNAM_ Aj.I. 5.B.33. Přítomný průběhový čas.
Přítomné časy, budoucí – will, minulý čas prostý - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Present simple Autor: Mgr.
35.1 Question tags (Tázací dovětky)
KINDERGARTEN ČERNOŠICE Journal FEBRUARY 2010 Fairy tales.
A Book of My Life By Zuzana Vávrová. Filip‘s adventure Jacques Breuil French Doctor Jean Breuil Illustrator Redact of French magazine Vie.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_05 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: UNIT 1.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Budoucí čas prostý autor: Petr Baťa.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Past Simple Practice II VY_22_INOVACE_17 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Zjisti, o čem se mluví 1 VY_22_INOVACE_26 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
 Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – žluté x zelené  Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
Konverzace v anglickém jazyce ročník
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Před příjmením užíváme (a to ve všech pádech): Mr(.) Jones - pan Jones Mrs(.)Jones - paní Jonesová Miss Jones - slečna Jonesová Ms(.) Jones - slečna či.
Maturita oral exam rehearsal Lada Leszkowová, GKVR Hlinsko, 2013 prosinec The Czech Republic.
Maturita oral exam rehearsal Lada Leszkowová, GKVR Hlinsko, prosinec 2013.
Present Simple Přítomný čas prostý. Použití Děje obvyklé nebo pravidelně se opakující I go to bed at 10. Trvalé pravdy, tvrzení, kt. mají obecnou platnost.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_68 NázevPresent simple - negative Téma hodinyČinnosti doma i ve škole PředmětAnglický.
Christmas in the english speaking countries Aj - REÁLIE 3.-5.ročník
KINDERGARTEN ČERNOŠICE Journal May 2010 Town & Village.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Tvorba otázky VY_22_INOVACE_32 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
KINDERGARTEN ČERNOŠICE Journal January 2011 WINTER.
KINDERGARTEN ČERNOŠICE Journal December 2010 Christmas.
Maturita oral exam rehearsal Lada Leszkowová, GKVR Hlinsko, 2013 prosinec.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-16-Praha Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adverbs of frequency Název sady: Project 2 Číslo projektu:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: PaedDr. Milena Holcnerová NÁZEV:VY_22_INOVACE_18_AJ8_PRESENT TENSES TEMA:PRESENT TENSES ČÍSLO PROJEKTU:
Název projektu: Digitalizace výuky oboru Kosmetické služby
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
Kinds of shops Shopping dialogue Payment
FAMILY.
VY_22_ INOVACE_ 36_ ANGLICKÝ JAZYK 3
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Transkript prezentace:

KINDERGARTEN ČERNOŠICE Journal February 2011 Winter Stories

Milí rodiče, v tomto měsíci si s dětmi budeme povídat nejenom o zimních pohádkách, ale i o divadle, maskách a loutkách. V první polovině měsíce nás přijde navštívit kouzelník, který dětem vyrobí kouzelné hračky z balónků. Dále si připomene svátek sv. Valentýna a na konci měsíce nás čeká velký karneval masek. Akce, které nás čekají v tomto měsíci: dopolední kouzelnické představení pro děti Valentýn ( výroba drobných dárků) Coffee Afternoon (setkání rodičů, dětí a učitelů ve školce) dopolední Karneval, děti si mohou přinést kostými a masky Organizační připomínka: -některé děti potřebují vyměnit zubní kartáček a přinést si novou zubní pastu Přejeme Vám krásný měsíc únor. Tým KinderGarten Černošice

THE MAIN TOPIC OF THIS MONTH Dragons & Raccoons Winter Stories and Fairy Tales, St. Valentine’s Day Winter Stories and Fairy Tales What fairytales do you know? What is the story about? What characters can we find in a fairy tale? (Princess, Prince, Fairy…)? Who is bad and who is good and why? Reading stories related to the winter. Fairy Tale Arts and Crafts St. Valentine’s Day What is Valentine’s Day? Valentine’s songs. Valentine’s arts and crafts Winter Clothes What clothes do I need in winter? A hat, scarf ….. What shoes do we wear in winter? How to dress up for ice skating, skiing, and sledging? Winter Clothes songs Winter Clothes Arts and Crafts Carnival – Masks are great – talking about origins of a mask… Why do we like wearing masks Masks in different cultures – African masks, Indian masks Nice masks, Scary masks

THE MAIN TOPIC OF THIS MONTH Little Monkeys Stories & Fairy tales 1. Winter stories Introduction of the fairy tale „The Snowman“ by Christian Andersen. Presentation of the words: snow, dog, frost, stove, in love, to melt, melt away etc. Repetition of the song: I’m a little Snowman. 2. Winnie the Pooh Presentation of the main characters: Winnie the Pooh, Tigger, Piglet, Rabbit, Eeyore, Lumpy, Kanga, Roo etc. Presentation of the words: friends, to help, honey and the phrase ‚I like honey‘. Introduction of few stories about Winnie the Pooh and his friends. Memorizing the words by role playing. 3. Puppets Presentation of the words: king, queen, prince, princess, fairy, giant, dwarf, witch,wolf, etc. Playing with puppets eg.: „ The Three Little Pigs“, „Little Red Riding Hood“ etc. Introduction of the words: theatre, puppet, castle, forest, magic wand etc. Memorizing the words by role playing. 4. Carnival Presentation of the mirror and repetition of ‘face’. Repetition of the words: eyes, nose, mouth, ears, hair, toungue and presentation of cheeks, chin etc. Presentation of the ‚mask and, happy, sad, angry mask. Introduction of the words carnival, parade, and the phrase It’s carnival mask.

USEFUL FLASH CARDS Dragons, Raccoons, Little Monkeys

Winter Olympic Games