ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/34.0434 NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Advertisements

1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_11_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií. Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace  Název projektu ◦ Zkvalitnění.
Present perfect tense Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ08 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí.
Budoucí čas „to be going to“
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_30.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_20.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.107/1.500/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
2.1 School Practise „have got“
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
sloveso MÍT VY_22_INOVACE_55
Unit One TO BE To Have. To Be / být  I am  You are  He, she,it is  We are  You are  They are  Já jsem  Ty jsi  On, ona,ono je  My jsme  Vy.
Písně - poslech, práce s textem. Anotace: Žáci si v prezentaci procvičí poslech a čtení, což je podpořeno vizuálně a sluchově. Žáci také pracují s textem.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Shopping VY_22_INOVACE_36 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-19-Služby Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-15-Česká republika Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Elektronická učebnice - II
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_15.
Abba – poslech, práce s textem.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Škola1. ZŠ T.G.Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová Číslo VY_32_INOVACE_62 Název Sloveso být – to be Téma hodiny Záporné tvary slovesa „být“ Předmět.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 5. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Cizí jazyk - Anglický jazyk – My day.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_23.
Elektronická učebnice - II
40.1 If clauses - 2nd and 3rd conditional
Přítomné časy, budoucí – will, minulý čas prostý - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Předpřítomný čas Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ondřej Hoberla. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:6.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.107/1.500/ Název aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Cvičení 2: Přítomný čas průběhový (Vyber správnou možnost)
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Present simple Autor: Mgr.
Modal Verbs = způsobová slovesa.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_17_AJ1G Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
42.1 Reported statements (Nepřímá řeč)
35.1 Question tags (Tázací dovětky)
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ1G Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník: IX. Datum vytvoření: Šablona:III/2č. materiálu:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ1G Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Past Simple Practice II VY_22_INOVACE_17 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Zjisti, o čem se mluví 1 VY_22_INOVACE_26 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Wh- questions.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
VY_32_INOVACE_16_TO BE PREZENTACE
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Prepositions of time VY_22_INOVACE_22 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Konverzace v anglickém jazyce ročník
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Yes/No questions.
Maturita oral exam rehearsal Lada Leszkowová, GKVR Hlinsko, prosinec 2013.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_68 NázevPresent simple - negative Téma hodinyČinnosti doma i ve škole PředmětAnglický.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Present Continuous Practice VY_22_INOVACE_14 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Označení DUM 14 _ 16 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovní zásoba Look VY_22_INOVACE_17 Sada 3 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Tvorba otázky VY_22_INOVACE_32 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová Číslo Název Téma hodiny PředmětAnglický jazyk Ročník/y/ Anotace Očekávaný výstup Druh učebního.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Transkript prezentace:

ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT AUTOR: Zora Pavlištová TEMATICKÁ OBLAST: Anglický jazyk NÁZEV DUMu: Předložkové vazby se slovesem/přídavným jménem POŘADOVÉ ČÍSLO DUMu: 10 KÓD DUMu: ZP_AJ4.R_10 DATUM TVORBY: ANOTACE (ROČNÍK): DŮM procvičuje nejčastější předložkové vazby se slovesy/přídavnými jmény jejich porozuměním ve větách a následně jejich použitím. METODICKÝ POKYN: Studenti se seznámí s procvičovanými předložkovými frázemi v daných větách, následně pak stejné věty doplní správnými předložkami ((Pracovní list 1) a slovesy/přídavnými jmény (Pracovní list 2). Nakonec zopakují celé předložkové vazby samostatně.

Read the following 15 sentences. Try to concentrate on the prepositions used with the particular verbs (in bold).

1.Teenagers often argue with their parents about their lifestyle. 2.You can borrow the book from the local library. 3.Mum is angry with me about my bad marks. 4.His colleagues congratulated him on getting promotion. 5.She apologised to her boss for being late for work. 6.Our Sunday cycling trip depends on the weather. 7.The sales manager has to deal with lots of customers. 8.He´s really interested in astronomy. He wants to study it. 9.She´s keen on gardening. She grows plenty of flowers and vegetables. 10.Sue was jealous of Kate because Kate´s dress was more beautiful. 11.She had been married to him for 10 years when they got divorced. 12.Can you lend your bicycle to my brother for the weekend? 13.The company provides visitors with protective clothing for the factory tour. 14.The personnel manager is responsible for hiring new workers. 15.She´s scared of spiders. When she sees one, she screams.

Worksheet 1 1.Teenagers often argue _______ their parents _______ their lifestyle. 2.You can borrow the book _______ the local library. 3.Mum is angry _______ me _______ my bad marks. 4.His colleagues congratulated him _______ getting promotion. 5.She apologised _______ her boss _______ being late for work. 6.Our Sunday cycling trip depends _______ the weather. 7.The sales manager has to deal _______ lots of customers. 8.He´s really interested _______ astronomy. He wants to study it. 9.She´s keen _______ gardening. She grows plenty of flowers and vegetables. 10.Sue was jealous _______ Kate because Kate´s dress was more beautiful. 11.She had been married _______ him for 10 years when they got divorced. 12.Can you lend your bicycle _______ my brother for the weekend? 13.The company provides visitors _______ protective clothing for the factory tour. 14.The personnel manager is responsible _______ hiring new workers. 15.She´s scared _______ spiders. When she sees one, she screams.

Worksheet 2 1.Teenagers often __________ with their parents about their lifestyle. 2.You can __________ the book from the local library. 3.Mum is __________ with me about my bad marks. 4.His colleagues __________ him on getting promotion. 5.She __________ to her boss for being late for work. 6.Our Sunday cycling trip __________ on the weather. 7.The sales manager has to __________ with lots of customers. 8.He´s really __________ in astronomy. He wants to study it. 9.She´s __________ on gardening. She grows plenty of flowers and vegetables. 10.Sue was __________ of Kate because Kate´s dress was more beautiful. 11.She had been __________ to him for 10 years when they got divorced. 12.Can you __________ your bicycle to my brother for the weekend? 13.The company __________ visitors with protective clothing for the factory tour. 14.The personnel manager is __________ for hiring new workers. 15.She´s __________ of spiders. When she sees one, she screams.

Complete the phrases with a preposition from the list. 1.argue _______ someone _______ something 2.borrow something _______ someone 3.be angry _______ someone _______ something 4.congratulate someone _______ something 5.apologise _______ someone _______ something 6.depend _______ something/someone 7.deal _______ something/someone 8.be interested _______ something/someone 9.be keen _______ something 10.be jealous _______ someone 11.be married _______ someone 12.lend something _______ someone 13.provide someone _______ something 14.be responsible _______ something 15.be scared _______ something/someone with about from on to for in of

Zdroje: vlastní práce autora