ENGLISH SONGS AND WORKING WITH THEM 1 Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Proč se už nemůžeme vídat? Why can't we be seeing each other any more?
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
ENGLISH SONGS AND WORKING WITH THEM 2 Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
PRESENT PERFECT PŘEDPŘÍTOMNÝ ČAS.
PRESENT PERFECT & PAST SIMPLE Autor: Mgr. Ivana Dvořáková Datum vytvoření: listopad 2012 DUM = Digitální Učební Materiál Gymnázium Dr. Karla Polesného,
Co tohle znamená? What does this mean?. Všichni ví kdo jsem. Everyone knows who I am.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady39Číslo DUM.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Nemuseli tam jít they didn't have to go there. myslím, že bychom jim to neměli říkat I don't think we should tell them.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Modal verbs of probability in present and past Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK441 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4.ročník.
CONVERSATIONAL TOPICS AND WORKING WITH THEM Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_11.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ460 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník2. ročník.
Past Tense Simple Past Questions Negatives
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
My cultural life Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-21-Jídlo a nápoje Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-26-Londýn Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_166 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zdeňka Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. INTRODUCTION Použité obrázky a foto:
Slovesa v minulém čase 7. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
IF / FUTURE TIME CLAUSES. 1)I´ll wait here. You´ll get back. (until) 2)Give me a ring. You´ll hear some news. (when) 3)The TV programme will end. I´ll.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Love relationship Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-18 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_ Jazyk anglický TEMA: Free time – my hobbies.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_ Jazyk anglický TEMA: Free time – sports and.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Hana Červená Název:VY_32_INOVACE_78 _angličtina-gramatika Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuModerní škola Název školyStřední hotelová škola, s.r.o., Floriánské nám. 350, Kladno PředmětAnglický.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
GE - Vyšší kvalita výuky
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
GE - Vyšší kvalita výuky
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu) GRAMMAR – TEST 3
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_15Spojky.
I haven´t seen your ID card.
ANJ - komunikační situace Ročník, obor: 4. ročník, ekonomické lyceum
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
PAST SIMPLE: minulý čas prostý
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

ENGLISH SONGS AND WORKING WITH THEM 1 Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

PINK Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

1) What do you think? Answer: a) Do you know songs by Pink? Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. YES, I DO. / NO, I DON´T. b) What are your favourite songs by her? For example: MY FAVOURITE SONG IS Dear Mr. President, Who knew, Stupid girl. c) What about does she sing? SHE SINGS ABOUT REAL LIFE AND ABOUT HER EMOTIONS.

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 1) What do you think? Answer: d) What is her nationality? Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. SHE IS AMERICAN. e) Try to guess. Why did she decide to call herself Pink? MAYBE SHE NAMED HERSELF AFTER HER FAVOURITE MOVIE CHARACTER Mr. PINK. OR SHE HAS GOT THIS NICKNAME BECAUSE IN HER CHILDHOOD SHE WAS OFTEN BLUSHING AND HER FACE WAS PINK.

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 1) What do you think? Answer: f) Can she play any musical instrument? Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. YES, SHE CAN. SHE CAN PLAY THE GUITAR. g) How does she look like? SHE HAS GOT BLOND SHORT HAIR, MOSTLY MODERN HAIR STYLE, BLUE AND GREEN EYES AND TALL FIGURE.

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2) Read this text: Her real name is Alecia Beth Moore. She was born on September 8, She is American. Her mother works as a nurse and her father is a Vietnam veteran. He played the guitar to Pink when she was a child and sang to her. He was for Pink a great musical inspiration. He taught her to play the guitar, too. She started to write her own songs as a teenager. When she was 14 she started to perform in clubs. She sang with different girls groups before she started her solo carrier. Although she had asthma in her childhood, she has got a very interesting voice with a wide range. Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

2) Read this text: Her songs are almost about real life, about things that had happened to her. They are full of her emotions and feelings. Pink likes to go to extremes in her personal life as well as in her music. Why did she choose Pink like her nickname? It is not so clear. Some people say that she named herself after her favourite movie character – Mr. Pink. Other says she chose this because when she was a teenager she was blushing and her face went pink. Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

2) Read this text: She got married to Carey Hart in It is interesting that she asked him to marry her. They separated two years later. Nowadays they are back together and Pink is pregnant with her first child. She is very looking forward to being a mother and she feels happy now. Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

3) Translate these words: GET MARRIED = LOOK FORWARD TO = NOWADAYS = SEPARATE = ASK = VDÁT SE, OŽENIT SE Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. TĚŠIT SE V DNEŠNÍ DOBĚ ODDĚLIT SE PTÁT SE

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 3) Translate these words: OTHER = BLUSH = BECAUSE = HAPPEN = NICKNAME = JINÍ, OSTATNÍ Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ČERVENAT SE PROTOŽE STÁT SE PŘEZDÍVKA

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 3) Translate these words: ALMOST = ALTHOUGH = WIDE RANGE = PERFORM = CHILDHOOD = TÉMĚŘ, SKORO Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. AČKOLIV ŠIROKÝ ROZSAH VYSTUPOVAT DĚTSTVÍ

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 3) Translate these words: NURSE = TAUGHT = REAL = DIFFERENT = BEFORE = ZDRAVOTNÍ SESTRA Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. NAUČIT SE OPRAVDOVÁ/Ý RŮZNÝ PŘEDTÍM

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 4) According to the article - write TRUE or FALSE: (If it is not true, give the right answer) a) PINK WAS BORN IN OCTOBER. FALSE. (PINK WAS BORN IN SEPTEMBER.) b) SHE IS FROM AMERICA. TRUE. c) PINK´s MOTHER IS AN ENGLISH TEACHER. FALSE. (HER MOTHER IS A NURSE.) Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

4) According to the article - write TRUE or FALSE: (If it is not true, give the right answer) d) PINK LEARNED TO PLAY THE GUITAR WHEN SHE WAS A CHILD. TRUE. e) PINK HAS GOT TWO CHILDREN. FALSE. (SHE HAS GOT ONE CHILD.) f) HER FATHER CAN PLAY THE MUSICAL INSTRUMENT. TRUE. Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

4) According to the article - write TRUE or FALSE: (If it is not true, give the right answer) g) PEOPLE CALLED HER PINK, BECAUSE SHE HAD PINK HAIR WHEN SHE WAS A TEENAGER. FALSE. (MAYBE SHE NAMED HERSELF AFTER HER FAVOURITE MOVIE CHARACTER Mr.PINK. OR IN HER CHILDHOOD SHE WAS OFTEN BLUSHING AND HER FACE WAS PINK.) h) SHE STARTED TO WRITE HER SONGS AS A TEENAGER. TRUE. Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

4) According to the article - write TRUE or FALSE: (If it is not true, give the right answer) i) HER MOTHER TAUGHT HER TO PLAY THE GUITAR. FALSE. (HER FATHER TAUGHT HER TO PLAY THE GUITAR). j) HER FATHER WAS A GREAT MUSICAL INSPIRATION FOR PINK. TRUE. k) HER MUSIC IS VERY EMOTIONAL. TRUE. Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

5) Work with song: a) Listen to this song and complete missing words: PINK – DEAR MR. PRESIDENT Dear Mr. President, ________ take a walk with me. Let´s pretend we´re just two ________ and You´re not better than me. I´d like to ask you some ________ if we can speak honestly. What do you ________ when you see all the homeless on the street? Who do you pray for at night before you go to ________? What do you feel when you ________ in the mirror? ________ you proud? Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. come people questions feel sleep look Are

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 5) Work with song: a) Listen to this song and complete missing words: PINK – DEAR MR. PRESIDENT How do you sleep _______ the rest of us cry? How do you dream ______ a mother has no chance to say goodbye? _______do you walk with your head held high? Can you even look me in the eye And _____ me ______? Dear Mr. President, _____ you a lonely boy? Are you a lonely boy? Are you a lonely boy? How can you ____ No child is left behind? Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. while when How tellwhy Were say

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 5) Work with song: a) Listen to this song and complete missing words: PINK – DEAR MR. PRESIDENT We´re not dumb and _____ not blind. They´re all sitting in your cells While you pave the _____to hell. What kind of father would take ____ own daughter´s rights away? And what kind of father might hate his own daughter if she were gay? I can only _______ what the first lady has to say You´ve come a long way from whiskey and cocaine. Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. we´re road his imagine

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 5) Work with song: a) Listen to this song and complete missing words: PINK – DEAR MR. PRESIDENT How do you ______ while the rest of us ____? How do you dream when a mother has no chance to say _________? How do you walk with your head held high? Can you even look me in ________? _____ me tell you ´bout hard work Minimum wage with a baby on the way Let me tell you ´bout hard work Rebuilding your _______ after the bombs took them away Let me tell you ´bout hard work Building a bed out of a cardboard box Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. sleepcry goodbye the eye house Let

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 5) Work with song: b) From completed words – choose five – and construct sentences: For example: I MY HOMEWORK FROM ENGLISH EVERY DAY. I WAS COOKING THE DINNER THE PHONE RANG. AND SEE US ON SATURDAY. HOW IS THIS BUIDILNG? ME LOOK AT IT. Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. DO HIGH WHILE COME LET

Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 5) Work with song: c) From the song choose irregular verbs and complete the missing forms: Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Infinitive Past Simple Past Participle COME CAME COME TAKE TOOK TAKEN CAN COULD FEEL FELT SEE SAW SEEN SLEEP SLEPT DREAM DREMT LET HAVE/HAS HAD SAY SAID HOLD HELD TELL TOLD LEAVE LEFT BE/ARE WAS/WERE BEEN

Použitý upravený text: Použité obrázky: Noty Klipart Microsoft Office Zpěvačka Pink s kytarou Creative Commons Attribution 3.0 Unported license Zpěvačka Pink s mikrofonem Creative Commons Attribution 2.0 Generic license Zpěvačka Pink s vysokým účesem Creative Commons Attribution 2.0 Generic license Zpěvačka Pink s tmavými vlasy Volně šiřitelné Použitý text písně: Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.