There is….. There are….

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Present Simple and Continuous
Advertisements

Škola1. ZŠ T.G.Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_65 NázevThere is x are Téma hodinyPopis města PředmětAnglický jazyk Ročník/y/6.
Přítomný čas průběhový
Budoucí čas „to be going to“
Elektronická učebnice – l
Autor Mgr. Anna Pastuchová Cílová skupina Aj 4.roč. Očekávané výstupy Tvoří jednoduché věty podle vzoru Klíčové kompetence Pracovní Pomůcky Interaktivní.
CAN/ CAN´T VY_22_ZAZNAM_ Aj.I. 5.B .32. CAN,CAN´T
Sloveso „to have got“ 5.ročník (k učebnici Projekt 1)
2.1 School Practise „have got“
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
sloveso MÍT VY_22_INOVACE_55
Unit One TO BE To Have. To Be / být  I am  You are  He, she,it is  We are  You are  They are  Já jsem  Ty jsi  On, ona,ono je  My jsme  Vy.
To have got affirmative - question and short answer Aj pro 4.-5.r. Základní škola Ostrava, Gebauerova 8, příspěvková organizace Autorka: Mgr.Daniela Ondrisová.
VY_32_INOVACE_38 IT IS ….
Halloween 2 1. slovní zásoba Halloween – opak., kontrola podle obr. (PPT) 2. tvoření věty oznamovací a otázky s danými slovy 3. říkanka Jack-O-Lantern,
Sloveso "to BE".
Vyjádření množství How many apples? Kolik jablek? Počítatelná podst. jm. How much milk? Kolik mléka? Nepočítatelná podst. jm.
Pro své milé žáky vytvořila Kateřina Brandejsová
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_13_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Elektronická učebnice - II
Škola1. ZŠ T.G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_61 NázevSloveso být – to be Téma hodinyKladné a záporné tvary slovesa to.
Škola1. ZŠ T.G.Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová Číslo VY_32_INOVACE_62 Název Sloveso být – to be Téma hodiny Záporné tvary slovesa „být“ Předmět.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_75 NázevCountable and uncountable nouns Téma hodinyJídlo – rozšíření slovní.
? PRESENT SIMPLE OR PRESENT CONTINUOUS. PRESENT SIMPLE PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ We read a lot. We read every day. We usually read books of fiction. Our friend,
Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_104 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Elektronická učebnice - II
VY_22_ZAZNAM_ Aj.I. 5.B.33. Přítomný průběhový čas.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:6.
Cvičení 2: Přítomný čas průběhový (Vyber správnou možnost)
Present Continuous question
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Present simple Autor: Mgr.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Wh- questions.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
VY_32_INOVACE_16_TO BE PREZENTACE
PREPOSITIONS ON, IN, UNDER Zmáčkni klávesu F5. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lenka Čekalová. Dostupné z Metodického.
 Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – žluté x zelené  Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
Anglický jazyk ( 8.ročník )
Future with „Going to“ Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ11 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Yes/No questions.
Sloveso "to HAVE".
1 V té váze není žádná voda. 2 Na horách není žádný sníh. 3 V tvém domácím úkolu nejsou žádné chyby. 4 V naší knihovně nejsou žádné francouzské knihy.
Present Simple Přítomný čas prostý. Použití Děje obvyklé nebo pravidelně se opakující I go to bed at 10. Trvalé pravdy, tvrzení, kt. mají obecnou platnost.
procvičování základních anglických předložek pro určení místa
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Where is it? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_Aj_12 Sada DUMAnglický jazyk Předmět Anglický jazyk Název materiáluPředložky on, in, under, over, next to.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
prezentace je určena pro žáky pátého ročníku materiál slouží k osvojení si slovní zásoby týkající se farmy – zvířata, louka, pole... připomenutí si vazby.
Zájmena WHAT, THIS, IT ANOTACE Šablona: ICT AJ Zájmena what, this, it Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Anotace – Předložky místa on, in, under Anotace - Pracovní list k procvičení slovní zásoby předložek místa, tvoření vět s předložkami, překlad vět a spojení.
Anotace - Animals Anotace - Pracovní list k procvičení slovní zásoby Autor - Mgr. Martina Kolářová Jazyk - Čeština, angličtina Očekávaný výstup - Plynulé.
HOUSE kitchen bedroom bathroom garden a garage dining room living room.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace
My toys NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 1
AUTOR:Mgr. Iveta Hejtmánková
My Favourite Animal Škola
Anglický jazyk – Cvičení na podporu konverzace
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
Super pets Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
Jméno autora výukového materiálu Lucie Hrachová
PREPOSITIONS of PLACE Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
NÁZEV ŠKOLY Základní škola Kolín V., Mnichovická 62 Autor
VY_32_INOVACE_38 IT IS ….
kokk NÁZEV ŠKOLY: ZŠ speciální Litvínov, Šafaříkova 991, okr. Most
VY_32_INOVACE_Kup_I_13 ZVÍŘATA Název projektu: OP VK
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Transkript prezentace:

There is….. There are…

There is/there are There is a car. There is a dog. There are cars. There are dogs There is a boy. There are boys. There is a flower. There are flowers. There is a cat on the armchair. There are cats on the armchair. There is a chicken on the table. There are chickens on the table.

Oznamovací věty Chceme-li říci, že se někde něco nebo někdo nachází použijeme there is nebo there are. Pro jednotné číslo použijeme vazbu there is: There is a book on the desk. (Na stole je kniha.) Pro množné číslo použijeme vazbu there are: There are books on the desk. (Na stole jsou knihy.) 1.Read and complete: is/are. are There ………….. a is is There…………….. There …......... are There ………….a

There is a cat in the box. (V krabici je kočka) Is there a cat in the box? (Je kočka v krabici?) There is a rabbit on the table. (Králík je na stole.) Is there a rabbit on the table? (Je králík na stole?) There are boats in the box. (Lodky jsou v krabici.) Are there boats in the box? (Jsou loďky v krabici?) There are horses on the farm. (Koně jsou na farmě.) Are there horses on the farm? (Jsou koně na farmě?)

Tázací věty Otázku tvoříme tak, že sloveso přesuneme na první místo: There is a horse on the farm.(Kůň je na farmě.) Is there a horse on the farm? (Je kůň na farmě?) There are bells in the box. (V krabici jsou zvonky.) Are there bells in the box? (Jsou v krabici zvonky?) 2.Make the sentences. house is a there ? ………………………………….. in the pond there fish are ?............................... is on the farm there a hen. ……………………………….. on the farm there pigs are .………………………………..

Zkrácené tvary there is/there are There is a cow on the farm. (Kráva je na farmě.) There´s a cow on the farm. (Kráva je na farmě.) There are sheeps on the farm. (Ovce jsou na farmě.) There´re sheeps on the farm. (Ovce jsou na farmě.)

Odpovědi na otázky a) kladná odpověď Is there a horse on the farm? Yes, there is. Is there a dog in the box? Yes, there is. Are there bears in the forest? Yes, there are. Are there flowers on the table? Yes, there are. b) Záporná odpověď Is there a horse on the farm? No, there is not. Is there a dog in the box? No, there is not. Are there bears in the forest? No, there are not. Are there flowers on the table? No, there are not. there is not = there isn´t

Great! It was easy for us. 3.Make the answers. Is there a cat on the farm? Yes,……………………… Are there cows on the farm? Yes, ……………………. Are there hens on the farm? No, …………………….. Is there a dog on the farm? No, …………………….. Is there a rooster on the farm? Yes,…………………. Are there sheeps on the farm? No, ………………….. Are there fish in the pond? No, ……………………. Is there a fish in the pond? Yes, …………………… Are there a balls in the box? Yes,……………………. Is there a house in the forest? No, …………………… Great! It was easy for us.