Pracovní list - Rybník 1.Které rostliny rostou na mělčinách rybníků? (K obrázkům přiřaď názvy). 2.Naber vodu z rybníku a pozoruj živé organismy, urči pomocí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Advertisements

Digitalizace výuky Příjemce
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.14 Anotace:
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Stromy.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Třída OBOJŽIVELNÍCI Tvoří přechodnou skupinu mezi vodními a suchozemskými obratlovci, vyvinuli se z lalokoploutvých ryb (latimérie podivná), dospělci.
Jehličnaté lesy Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.22
Rostliny semenné Semenné rostliny se rozmnožují semeny.
VYŠŠÍ ROSTLINY II. – zástupci nahosemenné rostliny-jehličnany Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ROZMANITOST PŘÍRODY V EVROPĚ
Tajga, smíšené a listnaté lesy
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
NAHOSEMENNÉ ROSTLINY JEHLIČNATÉ STROMY
NAHOSEMENNÉ ROSTLINY Rozmnožují se pohlavně - semeny, ta jsou holá bez oplodí, oplození není závislé na vodě jako u výtrusných rostlin,rostliny mají pouze.
NAHOSEMENNÉ rostliny.
Oddělení: Semenné rostliny
Jehličnany.
Jehličnany NAHOSEMENNÉ ROSTLINY.
Rostliny nahosemenné Přírodopis VY_32_INOVACE_213, 11. sada, Př
Rostliny - význam a jejich dělení.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
SEMENNÉ ROSTLINY.
NAHOSEMENNÉ ROSTLINY Přírodopis VI..
SEMENNÉ ROSTLINY NAHOSEMENNÉ ROSTLINY.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Jehličnany Mgr. Helena Roubalová
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s významem lesů v našich podmínkách,
TŘÍDĚNÍ ROSTLIN.
Příroda nebo člověk Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
 Z vajíček vznikají semena  Semena jsou nahá, nejsou v plodech  Neplodí (nevytvářejí plody)
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.4 Rostliny - dělení Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,Smetanova 123C AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_115_Jehličnany TEMA: Živá.
Nahosemenné rostliny rostliny semenné
Ekosystém rybník Živočichové Přírodověda 4. ročník OP VK 1.4. – dotace č. 3937/21/7.1.4/2011 Základní škola a Mateřská škola, Otnice, okres Vyškov Mgr.
OPAKOVÁNÍ UČIVA 7. ROČNÍKU Autor: Mgr. Jana Střížková Vzdělávací oblast/Předmět/Téma: ČLOVĚK A PŘÍRODA / PŘÍRODOPIS / PŘEHLED ORGANISMŮ Druh učebního.
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_22_PRVOUKA.
KRIZOVÉ SITUACE, ORIENTACE V PŘÍRODĚ A POZNÁVÁNÍ MÍSTNÍ KRAJINY Terénní cvičení, Záchranná akce, Konflikty Hajnice, Třeboňsko ZŠ JINDŘICHŮV HRADEC II,
Ekosystém les Stromy Přírodověda 4. ročník
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice – Spořilov
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_10_PRVOUKA
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
Semenné rostliny Pětilístek: list
Třída: OBOJŽIVELNÍCI Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
Třídění živých organismů
Přírodní společenstva v České republice
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
STROMY – odkryj a vyhraj!
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Člověk a příroda
Ekosystém Pětilístek: Prostředí
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Ekosystém les Živočichové
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Poznávání obojživelníků
VY_32_INOVACE_04-47 Ročník: VII. ročník Vzdělávací oblast:
AUTOR: Mgr. Jitka Plaširybová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_VLA+PŘI_31
Přírodní společenstva v České republice: LES
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
OKRASNÉ DŘEVINY.
VY_52_INOVACE-22_Životní projevy- kontrolní otázky
Rostliny - význam a jejich dělení.
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_35_Závěrečný test
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_10_PRVOUKA
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62
Transkript prezentace:

Pracovní list - Rybník 1.Které rostliny rostou na mělčinách rybníků? (K obrázkům přiřaď názvy). 2.Naber vodu z rybníku a pozoruj živé organismy, urči pomocí klíče popřípadě po poradě s učitelem, názvy zapiš ? 3.Vypiš stádia vývoje Skokana hnědého, napiš v jakém prostředí, které stádium žije? 4.Jaké vodní ptáky znáš - uveď dva zástupce, napiš jejich názvy: 5.Čím dýchají ryby? 6.Vypiš názvy tří zástupců sladkovodních ryb: 7.Co jsou to jikry?

Stanoviště - Přehrada

Pracovní list – jehličnatý les 1.Uveď název stromů na obrázku: 2.Napiš název dalšího velmi známého jehličnatého stromu, který se u nás vyskytuje: 3.Najdi šišky tří zástupců jehličnanů, odevzdej učiteli a urči. 4.Napiš význam označení nahosemenné rostliny a jedno semeno nakresli : 5.Vypiš využití jehličnatých stromů: 6.Vysvětli – napiš význam slov – polomy, vývraty : 7.Jakou funkci plní v lese mechy? 8.Je jehličnatý les monokulturou – zdůvodni ? 9.Napiš název nejznámějšího škůdce smrků? 10.Vypiš, alespoň tři funkce lesa:

Vše o lese najdeš v lese

Aktivity v lese