David Kuthan Karolína Korešová Michal Trmal

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Měření úhlů Stupňová míra (devadesátinná, nonagesimální) je zavedena tak, že pravý úhel je rozdělen na 90 dílů, které se nazývají (úhlové) stupně, značí.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Goniometrické funkce Tangens Nutný doprovodný komentář učitele.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Úhly v trojúhelníku Vlastnosti úhlů v trojúhelníku
Osová souměrnost Najdeš rozdíly mezi těmito obrázky? B A
Rytzova konstrukce elipsy
Kružnice opsaná trojúhelníku
5.1 Úhel a jeho velikost . M O N písmeno uprostřed = vrchol úhlu  =
SINOVÁ VĚTA PRO III. ROČNÍK SOU Poznámky pro žáky se SPU DOC PDF
Úhel, rozdělení úhlů podle velikosti
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Čísla 0 – 100, sčítání a odčítání
Sčítání a odčítání úhlů
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Sčítání, odčítání, násobení a dělení úhlů (grafické)
Kdo chce být milionářem ?
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Mgr. Ladislava Paterová
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
Dělitelnost přirozených čísel
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_15 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Zřizovatelem školy je statutární město Brno, městská část Brno-střed Dominikánská 2, Brno Tel , www.
Nejmenší společný násobek
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Krácení a rozšiřování postupného poměru.
Společný násobek nejmenší společný násobek (n)
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
SZŠ a VOŠZ Zlín® Kabinet MAT předkládá prezentaci
Zábavná matematika.
Matematika Konstrukce úhlů 60°, 120°, 30°.
Vodorovný vrh Graf trajektorie Mgr. Alena Tichá.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Vlastnosti sčítání a odčítání
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Výuka anglického, německého jazyka a matematiky na středních školách ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení pomocí informačních.
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Téma: Shodnosti a souměrnosti
Anotace Prezentace, která se zabývá dělitelností přirozených čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší násobek a dělitel. Speciální.
DĚLITELNOST Prvočísla Dělitel Násobek Znaky dělitelnosti Čísla složená.
Celá čísla Dělení.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_22 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Úkoly nejen pro holky.
20..
Přednost početních operací
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
KONTROLNÍ PRÁCE.
21..
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
MIROSLAV PYTLÍK KATEŘINA KŘIVÁNKOVÁ PETRA SOCHŮRKOVÁ TEREZA VYHNALOVÁ
Shodné zobrazení Obrazem libovolné úsečky AB
Osová souměrnost.
Osová souměrnost.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Transkript prezentace:

David Kuthan Karolína Korešová Michal Trmal Úhel David Kuthan Karolína Korešová Michal Trmal

Úhel Úhel najdeme všude o kolo sebe. úhel rozdělujeme na 4 druhy : ostrý,tupý,pravý a přímý. Úhel má taky osu. Má taky stupně a minuty. Je i vrcholoví a vedlejší úhel. A úhly se taky sčítají a odčítají. Souměrnost (5 rozdílů) Středová a osová souměrnost

Ostrý úhel Ostrý úhel je od 0° - 90°.

Tupý úhel Tupý úhel je od 90°-180°.

Pravý úhel Pravý úhel je 90°.

Přímý úhel Přímý úhel je 180°.

Osa úhlu Osa je střed úhlu.

CVIČENÍ PRO CHYTRÉ HLAVIČKY 68° 20’ – 42° 5’= 50° 60’ – 17° 80’= 300° 48’ – 125° 36 ’= 24° 10’ + 30° = 91° 33’+ 45° 32’= 4° 15’+6° 20’=

VÝSLEDKY 13° 35’ 33° 24’’ 175° 12’ 54° 10’ 137° 5’ 10° 35’

Vrcholový úhel Vrcholový úhel je souběžný.

Vedlejší úhel Jsou dva úhly vedle sebe.

Sčítání úhlů Postup: 1)Zabodneme kružítko do vrcholu úhlu. 2)Vezmeme si jaký koliv poloměr. 3)Uděláme polokružnici. 4)Narýsujeme úsečku a uděláme si stejní poloměr jako u tich úhlů. 5)Vezmeme si poloměr polokružnice a uděláme čárku. 6)A uděláme to samé ,ale zabodneme tam kde se nám to střetlo a zase uděláme čárku tam kde se nám to protne narýsujeme úsečku a je to hotové.

Odčítání úhlů Postup:1)Děláme to samé jako u sčítání. 2)Ale narýsujeme dvě úsečky a ta mezera mezi nimi je ten výsledek.

Souměrnost Souměrnost je obraz tělesa.

Najděte 5 rozdílů

Rozdíly Komín Klika Kukátko Okno Záclony

Středová souměrnost Středová souměrnost je stín tělesa.

Osová souměrnost Osová souměrnost je obraz tělesa.