Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0619 OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Advertisements

Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
VY_32_INOVACE_05_LITERÁRNÍ VÝCHOVA
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
VY_32_INOVACE_422, 22. sada, Prvouka
Tematická oblast: Ruční zpracování kovů Okruh: Závity
Číslo v digitálním archivu školyVY_52_INOVACE_P8_26 Sada DUMPřírodopis 8 Předmět Přírodopis Název materiáluSmysly člověka 1. část Anotace Žáci pomocí prezentace.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
VY_52_INOVACE_PŘ.9.19 – SOPEČNÁ ČINNOST - prezentace
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Poznávání částí lidského těla.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
VY_32_INOVACE_PSYM24860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
ROZMNOŽOVÁNÍ MECHŮ VY_52_INOVACE_B1 – 30 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
FRANCISCO DE GOYA Španělský malíř a grafik BAROKO.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
VY_32_INOVACE_A1-05 HALOGENIDY AUTOR : Mgr. Iveta Bartošová VYTVOŘENO : listopad 2011 STRUČNÁ ANOTACE : Zápis vyučovací hodiny Časová náročnost : 1 vyučovací.
UHLIČITANY A SÍRANY VY_32_INOVACE_A AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
VY_32_INOVACE_A1-04 SULFIDY AUTOR : Mgr. Iveta Bartošová VYTVOŘENO : listopad 2011 STRUČNÁ ANOTACE : Zápis vyučovací hodiny Časová náročnost : 1 vyučovací.
PTÁCI 1 VY_32_INOVACE_F2 – 20 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_PŘV.4.15 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Základní škola Kladruby 2011  Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Petr.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
ŠPANĚLSKO Bára Bažantová 7.B.
Vypravování o prázdninách
Vynálezci, stavitelé, umělci, vědci, revolucionáři
VY_32_INOVACE_PSYPS12360ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
VY_32_INOVACE_TMM20860BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Zaokrouhlování čísel na desítky
Zaokrouhlování čísel na stovky
VY_32_INOVACE_PSYM22860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM211060BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_423, 22. sada, Prvouka
VY_32_INOVACE_PSYM22660ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Exotermické a endotermické reakce
VINCENT VAN GOGH Holandský malíř IMPRESIONISMUS. VINCENT VAN GOGH.
VY_32_INOVACE_TMM21460BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_421, 22. sada, Prvouka
VY_32_INOVACE_CH.8.16 –KARBOXYLOVÉ KYSELINY- prezentace
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
VY_32_INOVACE_TMM20960BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM22660BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
Květ VY_52_INOVACE_B1 – 16 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
OPYLENÍ a OPLOZENÍ VY_52_INOVACE_B1 – 20 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Chromatografie VY_32_INOVACE_CH1 – 01 AUTOR: Mgr. Jana Krajinová
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
VY_32_INOVACE_TMM20460BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní škola, školní.
VY_32_INOVACE_426, 22. sada, Prvouka
Zpracoval: ing. Pavel Králík Zlato, stříbro, platina, měď
VY_32_INOVACE_TMM20660BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM20760BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
Obecná geologie Vznik života na Zemi Vznik života na Zemi - před více než 4 mld. let naráží planetka velikosti Marsu do Země ( t = 6000°C, vysoký tlak)
Transkript prezentace:

Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0619 OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá střední škola a jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Č. Budějovice, s.r.o., Jeronýmova 28/22, České Budějovice Kód materiálu Klíčová aktivita V/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji odborných kompetencí žáků středních škol Název materiálu Vzdělávací materiál č. 28 Melírování vlasů Autor PhDr. Alena Švepešová Tematická oblast Tvorba účesu Anotace Vzdělávací materiál je určen pro výklad učiva pro obory Kadeřník – kadeřnice a odborný výcvik Ročník 2 -3.ročník Datum tvorby -Leden 2014 Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora

MELÍROVÁNÍ VLASŮ Zpracovala: PhDr. Alena Švepešová Použitá literatura: Příručka pro kadeřnice,Margot Hulsken a kol.Sobotáles 2005, Technologie pro II. roč.L. Polívka a kol.Informatorium Foto vlastní- provozovna v Oblouku

http://www. google. ru/url http://www.google.ru/url?sa=t&rct=j&q=mel%C3%ADrov%C3%A1n%C3%AD%20vlas%C5%AF&source=web&cd=9&sqi=2&ved=0CEsQFjAI&url=http%3A%2F%2Fwww.issho.cz%2Flipova%2Fdata_li%2F104_Odbarvovani%2520vlasu.docx&ei=hAWdUanpOcnhOtudgJAD&usg=AFQjCNH9on52T2TQumB-sJ8-X83XohCVbQ&bvm=bv.46751780,d.bGE&cad=rjt2.1.2014

Melír Dvoubarevnost nebo vícebarevnost vlasů Je technika barvení vlasů, kdy se barví jen některé prameny nebo partie vlasů (např. konečky), aby se odlišily od původní barvy. Pokud se použije technika balení do folie, je možné použít na melír vice než jednu barvu (tzv. americký melír) a dosáhnout například efektu tónování. Stejně tak je možné používat roztoky peroxidu k odbarvení vlasů. http://cs.wikipedia.org/wiki/Mel%C3%ADr,2.1.2014

Význam melírování Vytvoříme plastický a tím i efektní účes, zvýrazníme určité partie účesu, Můžeme zakrýt počínající šedivění vlasů (do 50%), Vlasy jemné, řídké – opticky zvětšíme objem a hustotu vlasů, Vlasy mastné – promelírováním částečně odmastíme

Barevná změna při melírování vlasů může být V tmavém základu vlasů – světlý melír, v světlém základu vlasů – tmavý melír, v tmavém základu – odstíny o 1-2 hloubky tónu světlejší, tzv. tón v tónu, v tmavém i světlém základu – odstíny pastelové, v tmavém i světlém základu více barevných odstínů. Volba barevných odstínů vychází z módních trendů současné účesové tvorby

Podle použitých přípravků Chemické: odbarvování odbarvovacím prostředkem barvení vlasů oxidační barvou odbarvování a barvení melírovací barvou Barevná změna je trvalá.  

Podle použitých přípravků Fyzikální: tónování vlasů barevným tužidlem tónování vlasů přelivem tónování vlasů barevným lakem Barevná změna je dočasná

Techniky melírování 1) Přes melírovací čepici: vlasy pročešeme do tvaru účesu, nasadíme čepici a otvory vyháčkujeme prameny vlasů na které nanášíme odbarvovací, barvící prostředek. Výhody: nenáročné na čas. Nevýhody: vlasy nejsou promelírovány od pokožky hlavy, odrůstající melír nelze doplnit, melír nelze provést přesně ve zvolené partii účesu – do tvaru střihu.

http://www. google. ru/imgres http://www.google.ru/imgres?q=mel%C3%ADrov%C3%A1n%C3%AD+vlas%C5%AF+p%C5%99es+mel%C3%ADrovac%C3%AD+%C4%8Depici&newwindow=1&rlz=1R2SKPU_csCZ451&biw=1280&bih=796&tbm=isch&tbnid=yKWpShmYi-LylM:&imgrefurl=http://www.kadernicke.cz/index.php%3Fmain_page%3Dindex%26manufacturers_id%3D10&docid=Go3ipaBKpvr_mM&imgurl=http://www.kadernicke.cz/images/7171-7914.jpg&w=467&h=532&ei=Lw6dUenPN4jLON6EgPAJ&zoom=1&iact=rc&dur=63&page=2&tbnh=147&tbnw=137&start=33&ndsp=44&ved=1t:429,r:33,s:0,i:181&tx=73&ty=38 2.1.2014 http://www.google.ru/imgres?q=mel%C3%ADrov%C3%A1n%C3%AD+vlas%C5%AF+p%C5%99es+mel%C3%ADrovac%C3%AD+%C4%8Depici&newwindow=1&rlz=1R2SKPU_csCZ451&biw=1280&bih=796&tbm=isch&tbnid=yKWpShmYi-LylM:&imgrefurl=http://www.kadernicke.cz/index.php%3Fmain_page%3Dindex%26manufacturers_id%3D10&docid=Go3ipaBKpvr_mM&imgurl=http://www.kadernicke.cz/images/7171-7914.jpg&w=467&h=532&ei=Lw6dUenPN4jLON6EgPAJ&zoom=1&iact=rc&dur=63&page=2&tbnh=147&tbnw=137&start=33&ndsp=44&ved=1t:429,r:33,s:0,i:181&tx=73&ty=38

http://www. google. ru/imgres http://www.google.ru/imgres?q=mel%C3%ADrov%C3%A1n%C3%AD+mel%C3%ADrovac%C3%AD+%C4%8Depici&newwindow=1&rlz=1R2SKPU_csCZ451&biw=1280&bih=796&tbm=isch&tbnid=ljnQ2hR4ABBTiM:&imgrefurl=http://www.alleson.eu/3161376-cepice-na-melir%3Forderby%3Dname%26orderway%3Ddesc&docid=1KuBWX6CSUFjMM&itg=1&imgurl=http://www.alleson.eu/7384-7254-home/klobouk-na-melir-kauuk-hndy.jpg&w=129&h=129&ei=wg-dUYLQMcnMPanBgQg&zoom=1&iact=hc&vpx=267&vpy=169&dur=469&hovh=103&hovw=103&tx=82&ty=47&page=1&tbnh=103&tbnw=101&start=0&ndsp=46&ved=1t:429,r:2,s:0,i:832.1.2014

http://www. google. ru/imgres http://www.google.ru/imgres?q=mel%C3%ADrov%C3%A1n%C3%AD+mel%C3%ADrovac%C3%AD+%C4%8Depici&newwindow=1&rlz=1R2SKPU_csCZ451&biw=1280&bih=796&tbm=isch&tbnid=jTqQgn7rLslMmM:&imgrefurl=http://www.kadernicky-nabytek.cz/cepice-melirovaci-modra-10/&docid=Eq0ntKuQJ9a4XM&imgurl=http://www.kadernicky-nabytek.cz/images/product/154/l1.jpg&w=385&h=600&ei=wg-dUYLQMcnMPanBgQg&zoom=1&iact=rc&dur=453&page=1&tbnh=142&tbnw=101&start=0&ndsp=46&ved=1t:429,r:25,s:0,i:157&tx=50&ty=44 22.5.2013

Techniky melírování 2) Do alobalových, želírovacích fólií: oddělíme 1cm široký proužek, který pročešeme, pomocí hrotníku vyháčkujeme úzké prameny vlasů, které podložíme alobalem, melírovací fólií a natřeme odbarvovacím barvícím roztokem. Fólii opatrně přeložíme. Melírovací roztok nanášíme 1 cm od pokožky hlavy. Nevýhody: při neopatrné manipulaci vznikají světlé krčky na ostatních vlasech. Výhody: barevné odstíny melíru můžeme kombinovat, odrůstající melír lze doplnit přesně v jednotlivých pramenech, melír lze umístit přesně do tvaru účesu

Techniky melírování 3) Pročesávání vlasů hřebenem: na široký hřeben naneseme melírovací prostředek, který je dostatečně hustý, aby nestékal, vlasy 1x pročešeme.

http://www. google. ru/imgres http://www.google.ru/imgres?q=mel%C3%ADrov%C3%A1n%C3%AD+h%C5%99ebenem&newwindow=1&rlz=1R2SKPU_csCZ451&biw=1280&bih=796&tbm=isch&tbnid=gXCiVmT2mT7f7M:&imgrefurl=http://kadernicehanuska.blog.cz/0911/melirovani-vlasu&docid=UMQkYjtWoIrueM&imgurl=http://nd03.jxs.cz/766/049/5d6e685228_56000516_o2.jpg&w=700&h=525&ei=SROdUcilFcPTPPu7gbAL&zoom=1&iact=hc&dur=93&page=1&tbnh=131&tbnw=176&start=0&ndsp=32&ved=1t:429,r:10,s:0,i:107&tx=112&ty=98&vpx=182&vpy=279&hovh=194&hovw=259 2.1.2014

Melírovací hřeben

Techniky melírování 4) Pomocí melírovacího hřebene, aplikační tyčinky na které nanášíme melírovací roztoky a vlasy pročesáváme: a) melírovací hřeben: hrotníkem oddělíme vodorovný 1cm široký pramen, cik cak z něj vyháčkujeme prameny, které podložíme melírovacím hřebenem na který jsme nanesly melírovací roztok a vlasy 1x pročešeme. Prameny nebalíme do alobalu

Techniky melírování 5) Aplikační tyčinkou: používáme u velmi krátkých nebo dlouhých vlasů, které pročesáváme aplikační tyčinkou různých tvarů.

Techniky 6.Tupírované prameny používáme u krátkých vlasů, které silně natupírujeme u pokožky hlavy nebo podlakujeme mrazícím lakem. Melírovací roztok nanášíme pomocí alobalové, melírovací fólie, kterou přetíráme špičky vlasů. Můžeme nanášet i odbarvovač prsty na natupírované konečky – výsledkem je zesvětlení povrchu účesu

Techniky 7. Soli a pepře Ideální pro účesy z krátkých vlasů vlasy se natupírují a lehce se postříkají lakem roztok H2O2 se postříká rozprašovačem a sypátkem na vlády naneseme odbarvovací prášek Výsledkem je nerovnoměrné zesvětlení povrchu účesu

Techniky 8) Tetování vlasů: pomocí pevných šablon různých tvarů, obrázků, které pinetkou přichytíme na povrch hladkých, rovných vlasů. Přes šablonu aplikujeme barvu, odbarvovací roztok, barevný postřik.

http://www. google. ru/imgres http://www.google.ru/imgres?q=malov%C3%A1n%C3%AD+vlas%C5%AF&newwindow=1&rlz=1R2SKPU_csCZ451&biw=1280&bih=796&tbm=isch&tbnid=RiOQC1tI165bzM:&imgrefurl=http://raketa.cz/detail-slevy/malovani-na-vlasy-revolucnikadernicka-novinka-5wonfg/&docid=sQ8xg9fCaRM_XM&itg=1&imgurl=http://sta.raketa.cz/files/deal/images/7/35/3572287/medium/vlasy-201302280259.jpg&w=284&h=130&ei=JBadUfz1NYOFO8TAgPAG&zoom=1&iact=hc&vpx=152&vpy=524&dur=109&hovh=104&hovw=227&tx=112&ty=58&page=2&tbnh=104&tbnw=224&start=25&ndsp=42&ved=1t:429,r:41,s:0,i:205