Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0619 OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Advertisements

Co si mohu dovolit Finanční gramotnost I. stupeň
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
VY_32_INOVACE_PSYPS14760ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
VY_32_INOVACE_422, 22. sada, Prvouka
Tematická oblast: Ruční zpracování kovů Okruh: Závity
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
VY_52_INOVACE_PŘ.9.19 – SOPEČNÁ ČINNOST - prezentace
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Poznávání částí lidského těla.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
VY_32_INOVACE_PSYM24860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
EUKLEIDÉS.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
VY_32_INOVACE_A1-05 HALOGENIDY AUTOR : Mgr. Iveta Bartošová VYTVOŘENO : listopad 2011 STRUČNÁ ANOTACE : Zápis vyučovací hodiny Časová náročnost : 1 vyučovací.
UHLIČITANY A SÍRANY VY_32_INOVACE_A AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_PŘV.4.15 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
VY_52_INOVACE_PŘ.9.20 – SOPEČNÁ ČINNOST – pracovní list
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Základní škola Kladruby 2011  Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Petr.
MÍZNÍ CÉVY, SLEZINA A BRZLÍK
ŠPANĚLSKO Bára Bažantová 7.B.
Vypravování o prázdninách
VY_32_INOVACE_PSYPS12360ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mácová Lucie ANOTACE Materiál seznamuje žáky s obdobím třetihor – přírodními podmínkami,
VY_32_INOVACE_TMM20860BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Název šablony Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název VM 8. ročník- Člověk a příroda – Chemie - Kovy Autor VM Gabriela Nápravníková Období.
Autor: Bc. Lucie Čechová, ZŠ Lingua Universal
Zaokrouhlování čísel na desítky
Zaokrouhlování čísel na stovky
VY_32_INOVACE_PSYM22860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_423, 22. sada, Prvouka
VY_32_INOVACE_PSYM22660ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_421, 22. sada, Prvouka
VY_32_INOVACE_CH.8.16 –KARBOXYLOVÉ KYSELINY- prezentace
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: MGR. MARTINA MYŠKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_758_SURREALISMUS TÉMA: Surrealismus ve.
VY_32_INOVACE_TMM20960BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM22660BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Štěpánková Tento materiál byl vytvo ř en v rámci projektu Opera č ního programu.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Květ VY_52_INOVACE_B1 – 16 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
OPYLENÍ a OPLOZENÍ VY_52_INOVACE_B1 – 20 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
ŠTÍ Ř I. Vytvořil Filip Kašpír 1.L Dne
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
VY_32_INOVACE_TMM20460BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_426, 22. sada, Prvouka
Zpracoval: ing. Pavel Králík Zlato, stříbro, platina, měď
VY_32_INOVACE_PSYPS15860ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
VY_32_INOVACE_CH VZDUCH - prezentace
VY_32_INOVACE_TMM20660BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM20760BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
Název a číslo učebního materiálu: VY_52_INOVACE_30_SVALY_ZADNI_CAST
Transkript prezentace:

Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0619 OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá střední škola a jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Č. Budějovice, s.r.o., Jeronýmova 28/22, České Budějovice Kód materiálu Klíčová aktivita V/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji odborných kompetencí žáků středních škol Název materiálu Vzdělávací materiál č.1 Význam oboru kadeřník Autor PhDr. Alena Švepešová Tematická oblast Úvod v oboru kadeřník Anotace Vzdělávací materiál je určen pro výklad učiva v rámci odborného výcviku pro obory Kadeřník – kadeřnice. Vzdělávací materiál seznamuje žáky s významem jejich oboru. Ročník . Ročník –U1.A Datum tvorby Září 2013 Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora

Význam oboru kadeřník úvod 1. ročník Zpracovala PhDr. Alena Švepešová Použitá literatura:HÜLSKEIN, M. a kol. Příručka pro kadeřnice. Praha : Europa - Sobotáles cz. s.r.o., 2005.ISBN 8086706125, POLÍVKA, L. a kol. Technologie I pro učební obor Kadeřník. 4. vyd. Praha : Informatorium, 2003. ISBN 8073330067.

Cílem Péče o krásu a zdraví člověka Člověk se chce líbit – cítit se dobře Být úspěšný v osobním i pracovním životě Vždy závisí - kde a kdy se daný člověk nalézá

Co ovlivňuje člověka Doba Prostředí – místo Kultura Náboženství

Vlasy Hrají významnou roli ve vzhledu člověka Proto cílem – péče- upravování – přetváření – změny Vlasy byly využívány i v magii jako symbol moci (obětování při smutečných rituálech) Vlasy v některých náboženství znamenají doholůa oholené – symbol asketismu

Účes Účes je určitý způsob úpravy vlasů do jistého tvaru. Účesy jsou jedním z nejvýznamnějších prvků, kterým člověk prezentuje sebe ve svém okolí. Jsou ovlivněné módou, kulturním prostředím, okolní společností. http://cs.wikipedia.org/wiki/%C3%9A%C4%8Des ,1.9.2013

Vlasy Opakem oholení – nestříhané, nečesané, zacuchané – nevyšší vyjádření božství Symbolem vlasů je i jejich barva Normy dává daná společnost na daném území a jsou rozličné pro ženy a muže Dnes ovlivněn i stereotypem

Historie Již z období pravěku se našly při vykopávkách primitivní hřebeny Pravěcí lidé používali jako hřeben prsty u rukou Součástí odlišení se jednotlivých kmenů – vzniklo líčení,rovněž se líčilo k různým příležitostem ( válečné výpravy, pohřeb)(dodnes kmeny v Africe, vtírání do naříznuté kůže krev z opic – zvýšení potence)

Historie Ideálem krásy byla žena – typu Věstonická Venuše (matka udržovatelka rodu) (zdůrazněné znaky prsu, hýždě, břicho).

Věstonická Venuše http://www. google. cz/imgres

STAROVĚK - vysoce vyspělé civilizace EGYPT – 3000 př.n.l. K péči o vlasy používali různé nožíky, žiletky, vlasové jehlice, hřebeny a dokonce i natáčky a to od cca 4 000 let před n.l. Paruky Barvy na vlasy henna Otrokářská společnost –otroci nesměli nosit stejné účesy jako svobodní občané

Nejkrásnější žena Egypta Nefertiti http://www.google.cz/imgres?q=nefertiti&um=1&sa=N&hl=cs&biw=1280&bih=815&tbm=isch&tbnid=7uM7oFOwMTG2wM:&imgrefurl=http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Nefertiti_bust_(right).jpg&docid=dvo1gG49AF0sGM&imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1a/Nefertiti_bust_(right).jpg&w=1408&h=1925&ei=coQnUufHFoLJhAfo7IEg&zoom=1&iact=rc&dur=110&page=1&tbnh=142&tbnw=109&start=0&ndsp=40&ved=1t:429,r:12,s:0,i:121&tx=57&ty=51 ,1.9.2013

Historie Starověké Řecko – ideálem je přírodní krása Starověký Řím – dokonalé složité účesy u žen s účesem je vidět i postavení ženy,módní změny – měnily se i hlavy u soch s moderním účesem , muži vojáci – nakrátko ostříháni

Obrázky použity z http://www.google.cz/imgres?q=%C3%BA%C4%8Desy+%C5%99%C3%ADm&um=1&hl=cs&biw=1280&bih=815&tbm=isch&tbnid=KgKDxxjL8y1DIM:&imgrefurl=http://www.topzine.cz/v-antickem-recku-nenosili-spodni-pradlo-telo-povazovali-za-dokonale&docid=W9phJ2-mKiB-eM&imgurl=http://www.topzine.cz/wp-content/uploads/2011/10/anticke_ucesy.jpg&w=660&h=434&ei=eIUnUsbRB8iThgez0IHIBA&zoom=1&iact=rc&dur=62&page=1&tbnh=129&tbnw=196&start=0&ndsp=40&ved=1t:429,r:3,s:0,i:89&tx=92&ty=82, 1.9.2013

Vznik křesťanství Umělecké slohy Románský Gotický Baroko Rokoko Klasicismus 20.století