Kód VM: VY_52_INOVACE_3BUD68 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/21.2581 Autor: Marcela Budinská Datum: Únor.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
P T Á C I PODPORA PRO VÝUKU
Advertisements

Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Ptáci - opakování Autor: Mgr.Diana Mücksteinová
Základní škola Rosice, okres Chrudim
Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 6. ročník
PTÁCI Hana Dundrová Pro 5. třídu ZŠ.
Zástupci ptáků 2. část.
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Mgr. Jaroslava Jašová Název materiálu:VY_32_INOVACE_D Ptaci.v.okoli.obce.
Kód VM: VY_32_INOVACE_4PRI25 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Miroslav Přichystal Datum:
Ptáci 2 Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př 5
Ptáci v blízkosti lidských obydlí
Ptáci v okolí školy.
Kód VM: VY_32_INOVACE_4PRI15 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Miroslav Přichystal Datum:
Vodní ptáci Přírodopis VY_32_INOVACE_173, 9. sada, Př3 ANOTACE
Ptáci 3 Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př 5
Stavba těla ptáků
Ptáci 3.ročník VY_32_ZAZNAM_Prv.I.3.D.04 Autor: Mgr. Anna Emingerová.
Ptáci – hmyzožraví pěvci
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Základní škola Kaplice, Školní 226 Základní škola Kaplice, Školní 226 DUM VY_52_INOVACE_11BI51 Autor: Ludmila Baštářová Období vytvoření: Duben 2013 Ročník,
PTÁCI 3. a 4.ročník.
Přírodopis pro 7. ročník Trénink ptáků.
Základní škola a Mateřská škola Bělkovice – Lašťany
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál slouží k interaktivnímu procvičení předchozího.
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: leden 2013 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VII Vzdělávací.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Autor: Mgr. Hana Krajčová
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
OBRATLOVCI ptáci.
PTÁCI – INTERAKTIVNÍ HRA

Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Autor: Mgr. Hana Krajčová
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Pavlátová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Autor: Mgr. Hana Krajčová
P T Á C I PODPORA PRO VÝUKU
PARYBY RYBY mořské. PARYBY RYBY mořské žralok rejnok makrela treska Mořský koník.
Ptáci zástupci 2 Dravci, sovy vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
PTÁCI.
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
P T Á C I PODPORA PRO VÝUKU
Etologie ptáků.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
PTÁCI.
VY_52_INOVACE_64_Ptáci vod – učební text
AUTOR: Lenka Hrnčířová
AUTOR: Lenka Hrnčířová
Ptáci na rybnících a v jejich okolí Znáte některé ptáky z okolí rybníka? Proč mnoho ptáků žije na rybnících a v jejich okolí? Odpověď: Hledají zde.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Ptáci Poznávačka 7.ročník
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: RYBNÍK Téma: PTÁCI
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Autor: Mgr. Irena Pohořalá Název:VY_32_INOVACE_11_PTÁCI III.
AUTOR: Lenka Hrnčířová
OBRATLOVCI Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu:
Základní škola, Hradec Králové
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Na konci si body spočítej a porovnej se svými spolužáky.
AUTOR: Lenka Hrnčířová
PTÁCI - LETCI (VRUBOZOBÍ)
Transkript prezentace:

Kód VM: VY_52_INOVACE_3BUD68 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Marcela Budinská Datum: Únor 2013 Ročník: 7. Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Vzdělávací obor / předmět: Přírodopis Tematický okruh: Zoologie Téma: Ptáci – opakování Autorství: Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marcela Budinská Použitá literatura: Mgr. Věra Čabradová, RNDr. František Hasch, Mgr. Jaroslav Sejpka, Mgr. Ivana Vaněčková, PŘÍRODOPIS 7 učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia, vydalo nakladatelství Fraus, Plzeň 2005 Tento výukový materiál vznikl v rámci programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost.

Ptáci - opakování

1. otázka Společný vývod vylučovací, rozmnožovací a trávicí soustavy se nazývá: A) syrinx B) kloaka C) vole

2. otázka Části ptačího pera jsou: A) brk, osten, prapor B) brk, sáňky, osten C) brk, osten, běhák

3. otázka U kukačky sedí na vejcích: A) samice B) samec C) úplně cizí pták

4. otázka Urči zástupce: A) pg Urči zástupce: B)

5. otázka Urči podle charakteristiky následujícího zástupce: Vodní pták s plovacími blánami. Projevuje se u nich pohlavní dvojtvárnost. Mláďata jsou nekrmivá. Mastné peří. Domácí se chová pro maso a peří. …………………. ……………………

6. otázka Zařaď správně do řádů tyto zástupce: Holub hřivnáč, poštolka obecná, bažant obecný, káně lesní, puštík obecný, kachna divoká, pěnkava obecná, datel černý, vrána obecná

7. otázka Pro který řád je typická následující charakteristika: Silný dlátovitý zobák 2 prsty dopředu a 2 prsty dozadu Pružná rýdovací pera …………………………..

8. otázka Urči zástupce: A) Urči zástupce: B)

9. otázka Porovnej způsob lovu: Káně lesní Ledňáček říční Konipas bílý

10. otázka Vytvoř dvojice: Hlasové ústrojí Holubí mléko Čáp bílý Žluna zelená Šplhavé nohy Brodivé nohy Syrinx vole

1. otázka Společný vývod vylučovací, rozmnožovací a trávicí soustavy se nazývá: A) syrinx B) kloaka C) vole

2. otázka Části ptačího pera jsou: A) brk, osten, prapor B) brk, sáňky, osten C) brk, osten, běhák

3. otázka U kukačky sedí na vejcích: A) samice B) samec C) úplně cizí pták

4. otázka A) Volavka popelavá pg B) Čáp černý

5. otázka Určení zástupce podle charakteristiky: Vodní pták s plovacími blánami. Projevuje se u nich pohlavní dvojtvárnost. Mláďata jsou nekrmivá. Mastné peří. Domácí se chová pro maso a peří. Kachna divoká

6. otázka Zařazení zástupců do řádů: Holub hřivnáč - měkkozobí, poštolka obecná - dravci, bažant obecný - hrabaví, káně lesní - dravci, puštík obecný - sovy, kachna divoká - vrubozobí, pěnkava obecná - pěvci, datel černý - šplhavci, vrána obecná - pěvci

7. otázka Charakteristika je typická pro: Silný dlátovitý zobák 2prsty dopředu a 2 prsty dozadu Pružná rýdovací pera Šplhavci

8. otázka A) Sýkora koňadra B) Sýkora modřinka

9. otázka Porovnání způsobu lovu: Káně lesní – loví hraboše, obojživelníky, mladé ptáky apod. Ledňáček říční – číhá, vrhá se do vody, kde loví ryby Konipas bílý – loví hmyz

10. otázka Správné dvojice: Hlasové ústrojí Holubí mléko Čáp bílý Žluna zelená Syrinx Vole Brodivé nohy Šplhavé nohy