Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Tematická oblast: marketing a management Autor: Ing. Iveta Kubistová Téma: Fyzická distribuce produktů - doprava Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_MM_18_FYZICKA DISTRIBUCE PRODUKTU - DOPRAVA Datum tvorby: Klíčová slova: distribuce, doprava Anotace: materiál slouží k procvičení tématiky dopravy a fyzické distribuce
DOPRAVA Fyzická distribuce produktů
Fyzická distribuce zahrnuje: veškeré aktivity spojené s dodávkami výrobků na požadované místo, ve správný čas, v požadovaném množství a kvalitě. zahrnuje: - dopravu - řízení zásob - skladování zboží - balení a manipulace se zbožím - rozmístění výrobních, skladovacích a prodejních míst
Doprava Nejlevnější je doprava LODNÍ. Nejdražší, ale nejrychlejší je doprava LETECKÁ. Zemní plyn a ropa se přepravují pomocí dopravy POTRUBNÍ.
Pružná a dostupná díky husté síti je doprava SILNIČNÍ. V praxi se často používá DOPRAVA KOMBINOVANÁ.
Zdroje: Vlastní zdroje autorky Karlíček Miroslav a kol., Základy marketingu, Grada 2013, ISBN: