Vektorové grafické programy Práce s objektovou šipkou Zoner Callisto Autor: Jiří Petr.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Grafický editor – GIMP Transformace
Advertisements

VY_32_INOVACE_59_Zoner_Callisto4_I. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání • Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Zoner Callisto.
VEKTOROVÁ GRAFIKA - INKSCAPE
Power Point– pracujeme se snímky
Práce s objekty. Kreslení automatických tvarů u Nakreslete alespoň 6 dalších objektů.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
COREL DRAW - 2 PRÁCE S OBJEKTY
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
bitmapová (rastrová) grafika, vektorová grafika, výhody a nevýhody
Práce s objekty. Kreslení automatických tvarů u Nakreslete alespoň 6 dalších objektů.
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.15/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA PROGRAMY A NÁSTROJE PRO PRÁCI S VEKTOROVOU GRAFIKOU 2 ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Kreslíme vektorovou grafiku (4) Kopírování objektů Mgr. Jaroslav Zavadil, Gymnázium Šternberk Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Téma: Vektorizace obrázků -10. díl
Vkládání kreslených útvarů
Počítačová grafika Cvičení.
(snímek 5): Ujasněte si pojmy, které nejsou přesně definovány.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Grafika 5 CorelDraw – plošné objekty VY_32_INOVACE_7B5.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
VY_32_INOVACE_E3-07 KRESLÍME VEKTOROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: SRPEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY VEKTOROVOU.
Počítačová grafika Cvičení.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – posun, rotace, vlastnosti.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Ing. Bohuslava Vitekerová
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Word – Tabulky a Grafika ve Wordu
Zoner Callisto 4 Callisto 1 – základy, křivky, tvary, výběr.
Vektorové programy Bitmapové obrázky Vložení, velikost, pozice Zoner Callisto Autor: Jiří Petr.
Hladiny – praktické využití Zoner Callisto
Hladiny – základy práce Zoner Callisto
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Informatika Základní formáty počítačové grafiky Obrázek: Žaneta Lažková 2012.
Základy práce na PC Ing. Jan Roubíček. Práce s okny VY_32_INOVACE_10_1_02_AP.
Transformace Zoner Callisto
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_158_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Kreslíme vektorovou grafiku (1) v programu Zoner Callisto
Corel DRAW Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Počítačová grafika Zoner Callisto – tabulky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického portálu.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_048.ICT.13 Zoner Callisto - úvod.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zpracování a využití informací pro 6. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_04_Malování-kopírování.
Počítačová grafika VY_32_inovace_01_infgrafika_05 Vypracovala: Mgr. Lucie Bernátová Datum: březen 2014 Předmět:Informační technologie Ročník:8. ročník.
Prezentace Powerpoint 1 Prezentace vznikla v rámci projektu Škola 21. století, reg. číslo: CZ.1.07/1.3.06/ , který realizuje ZŠ a MŠ Lomnice nad.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_049.ICT.13 Zoner Callisto – tvarování objektů.
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z.
Počítačová grafika Vektorový a grafický editor Zoner Callisto Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
CorelDRAW – práce s rastrovou grafikou
Mgr. Petra Toboříková, Ph.D. VOŠZ a SZŠ Hradec Králové, Komenského 234
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Zoner Callisto křivky, nástroje alternativního panelu
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část
Aplikace Malování (práce s obrázkem, změna tvaru, otáčení obrázku, výběr libovolného tvaru, gumování, kopírování)
Kreslíme vektorovou grafiku (4)
Zoner Photo Studio 16 Koláž. Zoner Photo Studio 16 Koláž.
Kreslíme vektorovou grafiku (2)
VY_32_INOVACE_09_ICT_538_Jnc
Počítačová grafika Mgr. Petra Toboříková.
Malování - uložení a otevření obrázku
Kreslíme vektorovou grafiku (4)
Práce s objekty.
Grafický editor – GIMP Transformace
Transkript prezentace:

Vektorové grafické programy Práce s objektovou šipkou Zoner Callisto Autor: Jiří Petr

Objektová šipka A. Výběr jednoho z objektů: 1.Klepnu na šipku 2.Klepnu na objekt B. Přesun objektu: 1.Chytím objekt levým myšítkem za střed 2.Táhnu objekt na nové místo

Objektová šipka C. Změna velikosti objektu: 1.Chytím objekt levým myšítkem za jeden z 8 bodů na obvodu 2.Tažením měním velikost D. Mazání objektu: 1.Klepnu na objekt 2.Klepnu Delete

Objektová šipka E. Otočení objektu kolem středu: 1.Klepnu na objekt 2.Znovu klepnu na objekt 3.Chytím objekt za šipku a tažením ho otočím

Objektová šipka F. Změna umístění středu otáčení a otočení objektu kolem středu: 1.Klepnu na objekt 2.Znovu klepnu na objekt 3.Tažením přemístím střed otáčení 4.Chytím objekt za šipku a tažením ho otočím

Objektová šipka F. Naklonění objektu: 1.Klepnu na objekt 2.Znovu klepnu na objekt 3.Tažením přemístím střed otáčení 4.Chytím objekt za šipku a tažením ho otočím

Procvičení 1.Nakresli 4 stejné čtverce a přesuň je tak, aby se dotýkaly rohem

Procvičení 2. Nakresli 4 stejné čtverce a otoč je podle obrázku:

Procvičení 3. Nakresli 4 stejné čtverce, otoč je podle obrázku, zmenši a poskládej na sebe:

Procvičení 4. Nakresli 4 stejné čtverce, otoč je podle obrázku, zmenši a poskládej na sebe:

Procvičení 5. Nakresli 4 stejné čtverce a nakloň je podle obrázku:

Autorská práva: Všechny obrázky byly vytvořeny autorem prezentace.