Vektorové grafické programy Práce s objektovou šipkou Zoner Callisto Autor: Jiří Petr
Objektová šipka A. Výběr jednoho z objektů: 1.Klepnu na šipku 2.Klepnu na objekt B. Přesun objektu: 1.Chytím objekt levým myšítkem za střed 2.Táhnu objekt na nové místo
Objektová šipka C. Změna velikosti objektu: 1.Chytím objekt levým myšítkem za jeden z 8 bodů na obvodu 2.Tažením měním velikost D. Mazání objektu: 1.Klepnu na objekt 2.Klepnu Delete
Objektová šipka E. Otočení objektu kolem středu: 1.Klepnu na objekt 2.Znovu klepnu na objekt 3.Chytím objekt za šipku a tažením ho otočím
Objektová šipka F. Změna umístění středu otáčení a otočení objektu kolem středu: 1.Klepnu na objekt 2.Znovu klepnu na objekt 3.Tažením přemístím střed otáčení 4.Chytím objekt za šipku a tažením ho otočím
Objektová šipka F. Naklonění objektu: 1.Klepnu na objekt 2.Znovu klepnu na objekt 3.Tažením přemístím střed otáčení 4.Chytím objekt za šipku a tažením ho otočím
Procvičení 1.Nakresli 4 stejné čtverce a přesuň je tak, aby se dotýkaly rohem
Procvičení 2. Nakresli 4 stejné čtverce a otoč je podle obrázku:
Procvičení 3. Nakresli 4 stejné čtverce, otoč je podle obrázku, zmenši a poskládej na sebe:
Procvičení 4. Nakresli 4 stejné čtverce, otoč je podle obrázku, zmenši a poskládej na sebe:
Procvičení 5. Nakresli 4 stejné čtverce a nakloň je podle obrázku:
Autorská práva: Všechny obrázky byly vytvořeny autorem prezentace.