Porovnání situace před a po zavedení nových bodů odklonu (TP) Změna pravidel AIP pro proudová letadla ve směrech RWY 06, 24 a 30
Vzlety z RWY 06 před úpravou AIP (vzorový provoz za období – ) 46,1% letadel se odkloní na sever před dosažením nového TP 4,6% provozu se odkloní na jih před dosažením nového TP NOVÝ BOD ODKLONU 06D PO ÚPRAVĚ AIP – TEPRVE PO MINUTÍ BODU ODKLONU JE MOŽNÝ ODKLON OD SID
OD ZDE JEN VRTULOVÁ LETADLA
Vzlety z RWY 24 před úpravou AIP (vzorový provoz z období – ) 41,3% letadel se odkloní na sever - severozápad před dosažením nového TP 16,7% provozu se odkloní na jih před dosažením nového TP NOVÝ BOD ODKLONU 24D PO ÚPRAVĚ AIP – TEPRVE PO MINUTÍ BODU ODKLONU JE MOŽNÝ ODKLON OD SID
OD ZDE JEN VRTULOVÁ LETADLA OD ZDE JEN VRTULOVÁ LETADLA
Vzlety z RWY 30 před úpravou AIP (vzorový provoz za období – ) 27,8% letadel se odkloní na sever- severovýchod před dosažením nového TP 49,8% provozu se odkloní na jih - jihozápad před dosažením nového TP NOVÝ BOD ODKLONU 30D PO ÚPRAVĚ AIP – TEPRVE PO MINUTÍ BODU ODKLONU JE MOŽNÝ ODKLON OD SID
OD ZDE JEN VRTULOVÁ LETADLA
Porovnání situace před a po zavedení nových bodů odklonu 8 Děkujeme za Vaši laskavou pozornost! Ing. Eva Říhová Senior manažer OJ Životní prostředí Letiště Praha, a. s. K Letišti 6/ Praha 6 tel.: