Smíšené a listnaté lesy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_Př.5.10-Energie v životním prostředí-prezentace
Advertisements

Proč u nás nežijí lední medvědi
Evropa: rostliny a živočichové
Jehličnaté a listnaté stromy DUM 16/1
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
POHYBY ZEMĚ
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Bezobratlí.
Význam ZOO a botanických zahrad
Subtropický podnebný pás
VY_52_INOVACE_PRV.2.20 _Ovoce _pracovní list
Na výb ě r máte ze t ř í mo ž ností. Pokud se pro jednu z nich rozhodnete, naje ď te na ni šipkou myši a klikn ě te. Bude-li Vaše odpov ěď chybná, z ů.
VY_52_INOVACE_PRV.3.30_Živočichové_pracovní list
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:4. ročník – Člověk a jeho svět – Přírodověda – Ochrana přírody autor VM:Ing.
VY_52_INOVACE_PRV.3.34_Kostra_pracovní list
VY_52_INOVACE_PRV.3.23_Lidé a technika _pracovní list
 vyjadřující míru působení hmotného objektu (tělesa, silového pole) na jiné těleso, které se projevuje účinky statickými (tj. deformací tělesa) nebo.
VY_32_INOVACE_Př.5.11-Typy elektráren-prezentace
Člověk a jeho svět – Rozmanitost přírody – Podnebné pásy – Mírný pás
VY_32_INOVACE_Př.5.20 – Živé organismy
Polární pás.
Tajga, smíšené a listnaté lesy
VY_52_INOVACE_PRV.3.28_ Užitkové rostliny_pracovní list
název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd
Horniny a nerosty. Na výběr máte ze tří možností. Pokud se pro jednu z nich rozhodnete, najeďte na ni šipkou myši a klikněte. Bude-li Vaše odpověď chybná,
Název školy Základní škola a Mateřská škola Ploskovice, p.o., okr. Litoměřice Číslo projektuCZ.1.7/1.4.00/ Název projektu „Zlepšení kvality vzdělávání.
Podnebné pásy - živočichové
VY_52_INOVACE_PRV.3.24_Sluneční soustava_pracovní list
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Anotace Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:
VY_52_INOVACE_PŘ.9.24 –DRUHOHORY- pracovní list
VY_52_INOVACE_PRV.3.29_Živá příroda _ dřeviny_pracovní list
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
 1 hod = 60 min  1 min = 60 s  Čas měříme také na dny, týdny, měsíce,roky - kalendář.
Mírný pás – smíšené a listnaté lesy, stepi
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Živočichové ve volné přírodě - savci
venkovská, městská, chráněná krajinná oblast
Teplota.
VY_52_INOVACE_PRV.3.25 _Koloběh vody v přírodě_ pracovní list
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd zaměření VM:6. ročník – Člověk a příroda – Zeměpis – pedosféra autor VM:Ondřej Vojáček.
města vesnice  méně domů  méně obyvatel  Je obklopena přírodou, lesama, polema a loukama.  co bývá ve vesnici?  škola  obecní úřad  kostel  menší.
 1 kg = 1000g  1 q = 100 kg  1 t = 1000 kg MINCÍŘJEŘÁBOVÉ VÁHY.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Podnebné pásy, počasí a nadmořská výška
PŘÍRODNÍ ZEMSKÉ PÁSY.
VY_52_INOVACE_PRV.3.35 _Lidské tělo_pracovní list
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace
1) jméno autora výukového materiálu: Ing. Květuše Vendégová 2) datum (období), ve kterém byl VM vytvořen: 9.11.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd zaměření VM:6. ročník – Člověk a příroda – Zeměpis – Slunce a vesmír autor VM:Ondřej.
Význam národních parků Pokud lidé nedodržují přírodní zákonitosti a vědomě porušují rovnováhu v přírodě, mohou ohrozit život všech živých organismů včetně.
Zima je čas odpočinku, zastavení a klidu.
1) jméno autora výukového materiálu: Ing. Květuše Vendégová 2) datum (období), ve kterém byl VM vytvořen: ) ročník, pro.
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Zemědělské plodiny Na polích zemědělci pěstují zemědělské plodiny a luštěniny Jsou základem výživy lidí (obilí, brambory, rýže) a hospodářských zvířat.
projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
VY_V/2_INOVACE_29_Mírný pás
Název školy: Speciální základní škola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_06_IV_Z6_mírný_pás.
Sluneční soustava.
Společenstva lesů - stromy
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny v lese Autor:
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
BIOSFÉRA stepi, lesy mírného pásu
VY_32_INOVACE_213 Tomáš Nový šestý krajinná sféra
STEPI.
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
Transkript prezentace:

Smíšené a listnaté lesy Lesy mírného pásu Jehličnaté lesy Smíšené a listnaté lesy

Smíšené a listnaté lesy

Jehličnaté lesy

Tato prezentace byla vytvořena pro projekt INOVACE v rámci EU-OPVK, který vytvořila ZŠ a MŠ Višňová – šablona č. 23 1) jméno autora výukového materiálu: Ing. Květuše Vendégová 2) datum (období), ve kterém byl VM vytvořen: 9.11. 2011 3) ročník, pro který je výukový materiál určen: V.ročník 4) vzdělávací oblast: Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Přírodověda – mírný pás - lesy 5) metodický list/anotace: Brainstorming. Výklad. Upevňování znalostí. Přehled rostlin a živočichů žijících v lesích mírného pásu. http://cs.wikipedia.org/ http://www.ckrumlov.cz/obr/region/soucas/8631b.jpg http://www.mezistromy.cz/