SES, SEbe-Spolu o.s. www.sebespolu.net. SES, SEbe-Spolu (SES) je občanské sdružení, které pracuje v oblastech: vzdělávání a výchovy: kurzy pro školní.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Primary school Brotherhood Czechs and Slovaks - the school of tenable development of primary school - the school with international title ECOSCHOOL Bystřice.
Advertisements

Škola1. ZŠ T.G.Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_65 NázevThere is x are Téma hodinyPopis města PředmětAnglický jazyk Ročník/y/6.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Novinky ze zahraničí IVIG 2008
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_02_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Lada Leszkowová, Gymnázium K.V. Raise Hlinsko, 2014 leden
English grammar next.
2.1 School Practise „have got“
Unit One TO BE To Have. To Be / být  I am  You are  He, she,it is  We are  You are  They are  Já jsem  Ty jsi  On, ona,ono je  My jsme  Vy.
Písně - poslech, práce s textem. Anotace: Žáci si v prezentaci procvičí poslech a čtení, což je podpořeno vizuálně a sluchově. Žáci také pracují s textem.
Adele – poslech, práce s textem.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Shopping VY_22_INOVACE_36 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Unit 4 Infinitiv Příslovečné určení místa a času What ´s the time? Číslovky násobné - ingový tvar.
Halloween 2 1. slovní zásoba Halloween – opak., kontrola podle obr. (PPT) 2. tvoření věty oznamovací a otázky s danými slovy 3. říkanka Jack-O-Lantern,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-19-Služby Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Mission of the Chamber – since 1996
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-15-Česká republika Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_15.
Abba – poslech, práce s textem.
Presentation of the company
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Profiles Here you can find some information on members of the czech team. i i Information Základní škola náměstí E. Beneše, Varnsdorf, Czech republic
? PRESENT SIMPLE OR PRESENT CONTINUOUS. PRESENT SIMPLE PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ We read a lot. We read every day. We usually read books of fiction. Our friend,
CPSSU Czech Political Science Students’ Union Unie studentů politických věd v ČR.
Innovative Teachers: European Poster Event 2004
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 5. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Cizí jazyk - Anglický jazyk – My day.
Elektronická učebnice - II
Přítomné časy, budoucí – will, minulý čas prostý - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Předpřítomný čas Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ondřej Hoberla. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:6.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Practical experience with implementation of GMP + B4.1 system Miloslav Válek The association of road transport operators ČESMAD BOHEMIA.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Present simple Autor: Mgr.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Musím to udělat? Do I have to do this?. Proč tam musíme jít? Why do we have to go there?
Modal Verbs = způsobová slovesa.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_05 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: UNIT 1.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník: IX. Datum vytvoření: Šablona:III/2č. materiálu:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Zjisti, o čem se mluví 1 VY_22_INOVACE_26 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
PRESENT, PAST AND FUTURE FORM Have to. Have to - must I must go to school. - I have to go to school. Musím jít do školy. Must – vnitřní přesvědčení Have.
Educational program: Mechanic - electrician Title of program: Technical training II. class Astable multivibrator Worked out: Bc. Chumchal Miroslav Projekt.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Prepositions of time VY_22_INOVACE_22 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Daily problems in the job Npor.Konvalinka Petr. Glossary Mobbing - sesypat se Mobbing - sesypat se Bullying - šikana, šikanování Bullying - šikana, šikanování.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady39Číslo DUM.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Přejít na první stránkuLONDON Test yourself by Ludmila Lukavcova double-decker.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Yes/No questions.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_08.
Maturita oral exam rehearsal Lada Leszkowová, GKVR Hlinsko, 2013 prosinec The Czech Republic.
Maturita oral exam rehearsal Lada Leszkowová, GKVR Hlinsko, prosinec 2013.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_68 NázevPresent simple - negative Téma hodinyČinnosti doma i ve škole PředmětAnglický.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
O.Topolčan, Š. Svobodová, H.Rosolová Medical Faculty nad Faculty Hospital Pilsen Czech Republic.
All About Friends
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová Číslo Název Téma hodiny PředmětAnglický jazyk Ročník/y/ Anotace Očekávaný výstup Druh učebního.
Digitální učební materiál
Critical thinking Critical thinking is a general term that covers all thinking processes that strive to get below the surface of something: questioning,
Beyond the Walls: Bringing Palliative Care to the Community
Congratulations! The members of your club have chosen You to lead them to accomplish a set of goals.
Ticker Symbol Personal Finance Lab.
Observations: Team Dynamics
Transkript prezentace:

SES, SEbe-Spolu o.s.

SES, SEbe-Spolu (SES) je občanské sdružení, které pracuje v oblastech: vzdělávání a výchovy: kurzy pro školní kolektivy pomoci mladým lidem v těžkých životních situacích (např. ústavní výchova)‏ týmové spolupráce a personálního poradenství (coaching, supervize, řešení konfliktů, vyjednávání, team-building…)‏ učíme I pomáháme I tvoříme nasloucháme I spolupracujeme

co děláme? projekty a nabídka služeb DRUHÁ ŠANCE V PLZEŇSKÉM KRAJI SES,SEbe-Spolu je příjemcem dotace a výhradním realizátorem projektu pro podmíněně propuštěné a odsouzené osoby, kterým pomáháme najít uplatnění na trhu práce a zorientovat se ve společnosti. ŽIVOT NANEČISTO Ve spolupráci s o.s. Múzy dětem spolupracujeme na projektu pro děti z dětských domovů, jehož cílem je připravit klienty pro samostatný život. SES zajišťuje řízení realizačního týmu, reflexní části programu a individuální práci s dětmi (pedagog, terapeut, psycholog). projekt ROZVOJ KLÍČOVÝCH KOMPETENCÍ S OHLEDEM NA HETEROGENITU TŘÍDNÍCH KOLEKTIVŮ Podílíme se na vzdělávání pedagogických pracovníků v systémovém projektu DDM Praha, akreditovaném MŠMT ČR, lektoři SES vedou na školách moduly Týmová spolupráce, Komunikace, Klíčové kompetence, Personální a sociální dovednosti. projekt PROGRAM ČTENÍM A PSANÍM KE KRITICKÉMU MYŠLENÍ Lektoři SES jsou i lektory Kritického myšlení, podílejí se na vzdělávání pedagogů v projektech o.s. Kritické myšlení, členem mezinárodního konsorcia RWCT. Metody užívané v procesu učení na bázi evokace- uvědomění- reflexe (E-U-R), používané v kurzech kritického myšlení, představujeme také v našich zážitkových programech SES TEACHER.

stálá nabídka programů a kurzů SES CLASS-IK 3-6 denní kurz pro školní třídy, případně sportovní týmy a jiné „stálé“ skupiny. Kurz je zaměřen na seberealizaci každého v rámci skupiny jako týmu a spolupráci mezi členy. Po kurzu si účastníci lépe porozumí, dokáží pojmenovat vztahy ve skupině, uvědomí si svou roli a nutnost spolupráce. SES tyto out-doorové kurzy realizuje již od roku 2001 a jsou vhodné také pro utváření nových kolektivů (6. ročníky ZŠ, primy osmiletých gymnázií, 1. ročníky středních škol) Noví spolužáci se učí být spolu, přijímají vlastní pravidla, respektují se, jdou za společným cílem, stávají se týmem. SES TEACHER 2-4 denní zážitkové kurzy pro pedagogy a vychovatele, lektory a další zájemce, kteří pracují s lidmi, školí, či učí. Odzkoušeli jsme v posledních letech různé moduly vždy se specifickým zaměřením, např. zážitková pedagogika, využití hry ve školní praxi, výchovné problémy ve škole, moderní metody v praxi, tvorba projektů a projektová výuka, definice cílů a práce s nimi, problematika hodnocení ve škole i v životě, školní vzdělávací program a další. Veškeré aktivity nabízíme formou zprostředkování prožitku, nepřednášíme, ale provázíme. SES TEAM 2-3 denní kurzy pro organizace, kterým jde především o výkon skupiny, zároveň však chtějí strávit příjemný společný čas a pojmout „školení“ zábavně a netradičně. Pracujeme podle poptávky na interní komunikaci, time-managementu, definování cílů a priorit v přímé vazbě na časové a finanční investice vzhledem k efektům, úspěšně simulujeme procesy hodnocení a plánování. V rámci péče o pracovní kolektivy jsme schopni provádět veškeré aktivity přímo ve firmě (diagnostika, skupinové aktivity, coaching, manažerská supervize.

stálá nabídka programů a kurzů SES CONSULTING Individuální poradenství pro rodiče, rodiče s dětmi, děti a mládež, osoby se sociálními obtížemi. Poradenství poskytujeme v oblasti pedagogiky (výchovné problémy), psychologie, psychoterapie. Nejsme přednostně zaměřeni na drogovou problematiku, rádi zprostředkujeme kontakt na odbornou organizaci. V rámci SES CONSULTING lze dohodnout i individuální pedagogickou práci (učitelé mezi lektory) v jednotlivých oborech, prohlédněte si zaměření a odbornost našich lektorů. SES FAMILY 2-3 denní kurz pro rodiče s dětmi. Rodiče jsou a budou vždy vychovateli a učiteli na prvním místě. Nabízíme metodu a příjemnou formu, jak se třeba o víkendu poznat mezi svými v jiných rolích, netradičně. Sdílené zážitky tak dostanou nový rozměr a reflexe může směřovat k otevření nových komunikačních rovin. Kurzy také velmi pozitivně ovlivňují spolupráci školy a rodiny. SES PLAY 1-4 denní kurzy a programy pro děti se specifickými potřebami, případnými problémy apod. SES PLAY je program, který vyžaduje stálé a pravidelné setkávání účastníků (1-2x měsíčně) s odborným lektorem. Výjezdy (kurz) jsou součástí dlouhodobější práce. V rámci programu SES PLAY. SES PREV Nabízíme programy postavené na našich zkušenostech v oblasti primární prevence sociálně nežádoucích jevů. Především pro teenagery pořádáme kurzy právní odpovědnosti, prevenci rizik a závislostí. Součástí nabídky jsou i zážitkové kurzy SES PREV SPECIÁL, určené školním třídám či jiným skupinám, které se z různých důvodů jeví jako problematické.

Mgr. Ondřej Bárta vedoucí, odpovědná osoba, manažer, koordinátor, řízení projektů a metodik aktivit SES, pedagog, lektor Mgr. Kateřina Bílková zástupce vedoucího, psycholog a poradce, realizátor, lektor Bc et Bc. Evžen Nový zástupce vedoucího, terapeut, pomáhající profese, ekonom, personální poradce, lektor Mgr. Tereza Hradecká pedagog, výchovný poradce, lektor Jitka Šimková koordinátor, produkční, webmaster, vedoucí skladu materiálu, dotahovač, technická podpora Bc. Vítek Červenka dramatik, terapeut, vychovatel, lektor Mgr. Vladimír Rozhon pedagog Jitka Pokludová psycholog, pomáhající profese, dětské programy, lektor, tč. MD SES, SEbe-Spolu Na Kuthence 11 Praha 6, mob. tel.:

SES, SEbe-Spolu (SES) is a civic association working in the fields of: education helping young people in difficult situations of life (e.g. institutional care)‏ team work and personnel counseling (coaching, supervision, conflict resolution, negotiation, team-building…)‏ we teach I we help I we create we listen I we cooperate

What do we do? Projects and services we offer “SECOND CHANCE” in the Pilsen region SES, SEbe-Spolu receives grants and provides projects for sentenced people and people on parole. We help these people find a job and their place in the society. ROUGH LIFE (ŽIVOT NANEČISTO) Together with association Múzy dětem we work on the project for children who were brought up in children’s homes. The aim of this project is to prepare our clients for their lives. SES provides management of the team, reflective parts of the program and individual working with children (pedagogue, therapist, and psychologist). project DEVELOPMENT OF KEY COMPETENCIES WITH REGARD TO THE HETEROGENITY OF CLASS GROUP We take a share in education of pedagogues in the system project DDM Prague, accredited by MŠMT ČR. SES lectors lecture on the modules of Team Cooperation, Communication, Key Competencies, Personnel and Social Skills. project READING AND WRITING FOR CRITICAL THINKING SES lectors are also lectors of Critical thinking; they take a share in education of pedagogues in the projects of Critical Thinking association (a member of international partnership RWCT). The methods used in the learning process (evocation – reasoning - reflection), used in the Critical thinking courses as well, are also introduced in our experiential programs SES TEACHER.

Programs and courses we regularly offer: SES CLASS-IK 3-6 day course for school classes, in case of need also for sport teams and other “stable” groups. The course focuses on self-fulfillment of all participants of the course and cooperation among the members of the group. At the end of the course, participants more understand each other, are able to name the relationships in the group, are aware of their roles and necessity of cooperation. SES has provided these out-door courses since These courses are also valuable for forming new groups (sixth class of primary school, first year of eight-year grammar school, first year of secondary school). New classmates learn how to spend time together and accept their own rules. They also respect each other, try to reach the same goal and become a team finally. SES TEACHER 2-4 day experiential courses for pedagogues and educators, lectors and other interested people working with people, schooling and teaching. We have practised various modules in recent years, each of them focused on something specific, e.g. experiential pedagogy, using games at school, education problems at school, modern methods in practice, making of projects and project teaching, defining the goals and working with them, evaluation at school and in life, school educational system etc. We try to experience the activities, not just lecture on them. SES TEAM 2-3 day courses (e.g. during the weekends) for organizations who want to achieve great results at work and have a great time as well. We work according to run for internal communication, time-management and defining the goals and priorities. We also consider time and financial investments and successfully stimulate the processes of evaluation and planning. We care for working groups and so we are able to provide all activities right in your company (diagnostics, group activities, coaching, and manager supervision).

Programs and courses we regularly offer: SES CONSULTING Individual counseling for parents, parents with children, children and youth, people with social problems. We provide counseling in pedagogy, psychology and psychotherapy. We do not focus on drug problems but can help you find and contact the specialized agency. Within SES Consulting, it is also possible to provide individual pedagogical work (teachers among lectors) in particular branches. Look at the specialization and proficiency of our lectors. SES FAMILY 2-3 day course for parents with children. Parents are and always will be the most important teachers and educators. This pleasant method enables you to see your relatives and close friends in different roles. Experiences you share will get a new dimension and their reflection may lead to new communicative levels. These courses also positively influence the cooperation between school and family. SES PLAY 1-4 day courses and programs for children with special needs, problems etc. SES PLAY program is specific in the sense that all participants regularly meet (once or twice a month) with a skilled lector. Departures (course) are a part of a long- term work. Within the SES PLAY program. SES PREV We provide programs based on our experience in the area of primary prevention of socially undesirable features. Especially for teenagers, we organize courses of legal liability, prevention of hazards and addiction. The part of the programs are also experiential courses.

Who are we? Our team consists of ten skilled lectors who have been working together since We all have university education in various branches of working with people, particularly in pedagogy, psychology and psychotherapy. Together with association Múzy dětem, we work on the project for children who were brought up in children’s homes. The aim of this project is to prepare our clients for their lives. SES provides management of the team, reflective parts of the program and individual working with children (pedagogue, therapist, and psychologist). The main methods of our work are: experiential pedagogy, group activities, individual work, training and practice activities, drama therapy, art techniques. We regularly educate our pedagogic staff; SES lectors support the idea of teamwork. We school communicative skills for a number of primary and secondary schools and free-time centers. For companies and organizations, including schools, we provide programs in the form of several-day out-door stays outside the city. Moreover, to improve team working in commercial and non-commercial organizations, we are also able to provide diagnostics and intervention right in the workplace. Working with children and teenagers is an important part of our activities. For groups of children and young people we organize experiential courses and intensive workshops. Not only we provide long-term programs for students and young people with special needs but also counseling and supervision for teams working with these groups. We focus on programs in the area of primary prevention of socially undesirable features, mainly for students of lower and upper primary schools. We help schools and other organizations prepare and carry out projects concerning teaching and education. We are successful in applying, carrying out and supplying the projects financed by the European Union. For more information, please visit our website