Jízdní řády, grafy a diagramy 5. ročník

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výuka anglického, německého jazyka a matematiky na středních školách ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení pomocí informačních.
Advertisements

Slovní úlohy o pohybu.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Gymnázium, Broumov, Hradební 218
Rovnice s jednou neznámou 8. ročník
Kružnice, konstrukce kružnice 4. ročník
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Digitalizace výuky Příjemce
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Slovní úlohy o pohybu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Matematika – 9.ročník Slovní úlohy o pohybu - 1
Slovní úlohy O pohybu 2.
Relativnost pohybu 1. díl Autor: Ing. Jiřina Ovčarová 2011.
Lomená čára 4. ročník Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická,
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Vyhledávání dopravního spojení na internetu
Slovní úlohy O pohybu 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Přímá úměrnost - opakování
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
KOLMICE 4. ROČNÍK Zpracovala Ing. Eva Skalická,
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jednotky délky a jejich převody 5. ročník
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_15 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Počítání s řemesly II. MALÍŘKA LÉKAŘKA ZDRAVOTNÍ SESTŘIČKA PRODAVAČKA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Obsah čtverce a obdélníku 5. ročník
Povrch kvádru a krychle
Exkurze v Praze sraz v 10:15 u sídla firmy Petra-Aqua Praha Heleny Malířové 9 Praha6 - Břevnov.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Zábavná matematika.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Graf pohybu 1. díl Autor: Ing. Jiřina Ovčarová 2011.
Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Obsah, jednotky obsahu 5. ročník
Únorové počítání.
III. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
PŘÍMÁ A NEPŘÍMÁ ÚMĚRNOST
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Slovní úlohy I. Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Násobení přirozených čísel 5. ročník
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Statistika 8. ročník Autorem materiálu je Mgr. Jana Čulíková
Matematika – 9.ročník Slovní úlohy o pohybu - 2
Tokio poloha Souřadnice: Nadmořská výška: 0 m n. m. Stát: Japonsko
Exkurze v Praze sraz v 9:10 u sídla firmy Petra-Aqua Praha Heleny Malířové 9 Praha6 - Břevnov.
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_161_čas-úkoly pro přemýšlivé Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Vzájemná poloha přímek 4.ročník
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Úsečka, délka úsečky, součet a rozdíl úsečky 5. ROČNÍK
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (7. – 12. úloha) VII. označení digitálního učebního materiálu:
Nejprve provedeme výpočet v závorce
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_578_VZTAHY_MEZI_ČÍSLY Téma: OPAKOVÁNÍ VZTAHŮ.
Fy – sekunda Yveta Ančincová
FYZIKA 7. ROČNÍK RYCHLOST Autorem materiálu je Ing. Jitka Hadamovská, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Vzorce 8. ročník Autorem materiálu je Mgr. Jana Čulíková
Obsahy útvarů a čtvercová síť
Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
JIHOMORAVSKÝ KRAJ – PRŮMĚRNÁ RYCHLOST
Transkript prezentace:

Jízdní řády, grafy a diagramy 5. ročník Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz

Petr byl na návštěvě u dědečka v Orlově u Příbrami. V sobotu dopoledne se vrací domů na Dobříš. Zjisti spoje, kterými Petr pojede.

11:15 Orlov – 11:28 Jiráskovy sady Příbram 12:18 Jiráskovy sady – na Dobříš

Na závěr přidej 10 minut pro strýčka Příhodu. V neděli Jana odjíždí autobusem z Dobříše do Prahy. Vybrala si spoj, který vyjíždí v 10:08 z náměstí. Potřebuje se dostat metrem na Černý most, kde si od babičky vyzvedne balík. Zjisti, kterým nejbližším spojem se Jana může vrátit na Dobříš, když jedna cesta metrem trvá 30 minut. S babičkou stráví 25 minut a na stanici metra vždy 10 minut čeká. Na závěr přidej 10 minut pro strýčka Příhodu.

odjezd příjezd 10:08 10:40 10:50 metro 11:20 Černý most 11:45 babička 11:55 metro 12:25 Anděl 12:35 strýček Příhoda Stihne autobus ve 13:00.

Anežka měla chřipku. Teplota ji několikrát vystoupila dokonce nad 38°C. To už je horečka. Poznáš, kdy to bylo? Kdy už jí bylo lépe?

Nadmořská výška zaokrouhlená na stovky Světadíl Hora Nadmořská výška zaokrouhlená na stovky Asie Mount Everest 8 848 m Afrika Kibo Kilimandžáro 5 895 m Severní Amerika Mount Mac Kinley 6 194 m Jižní Amerika Aconcaque 6 960 m Evropa Mont Blanc 4 807 m Austrálie Kosciusko 2 228 m Antarktida Mount Vinsson 5 140 m

Písek se těží ve vzdálenosti 10 km od výroby dlaždic. Všechna auta jezdí plná. Auto pana Veselého uveze 10 tun, pana Šťastného 10 tun, pana Příjemného 15 tun a auto pana Krásného 5 tun. Vypočítej: Kolikrát pojede každý z nich. Kolik km ujede každý z nich. pan V. pan Š. pan P. pan K.

Dovoz písku počet jízd najeto km pan V. 9 180 pan Š. 10 200 pan P. 7 140 pan K. 14 280

- Kolik tun písku každý doveze? Pan Veselý, Šťastný, pan Příjemný a pan Krásný mají navézt celkem 480 tun jemného písku do 4 stejně velkých zásobníků ve výrobně dlaždic. Každý má dovézt stejné množství písku. - Kolik tun písku každý doveze? - Kolikrát musí každý jet a kolik km najede? - Kolik hodin bude trvat jednotlivým dopravcům dovoz písku, když písek vozí ze vzdálenosti 10 km (1 cesta), průměrnou rychlostí 40km/hod.

celkem 480 tun pan Veselý pan Šťastný pan Příjemný pan Krásný

Každý z nich doveze 120 t písku. Dovoz písku počet jízd najeto km počet hodin pan V. 12 240 6 pan Š. pan P. 8 160 4 pan K. 24 480

Rosecká, Z. Cestujeme po republice. Brno: Nová škola, 1996. ISBN 80 – 85607 – 37 – 9. Kaslová, M., Jarošová, J., Nechanická, R. Matematika 4. Praha: SPN, 1999. ISBN 80 – 7235 – 097 – 8. Trejbal, J., Komárková, V. Matematika 5, 2. díl. Praha: SPN 1997. ISBN 80 – 85937 – 50 – 6.