Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Tematická oblast: Mikroekonomie Autor: Ing. Iveta Kubistová Téma: Faktory ovlivňující nabídku Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_EK_14_faktory ovlivnujici nabidku Datum tvorby: Klíčová slova: nabídka, výrobní faktory, cena Anotace: soubor slouží k výkladu učiva 2.roč. EKO
Definice nabídky: Nabídka je takové množství zboží, které jsou výrobci ochotni dodat na trh za určitou cenu Nabídka
Vývoj nabídky - příklad Cena Kč/m2 Nabízené pronájmy kanceláří- počet
Faktory ovlivňující nabídku 1. Výrobní náklady se mění: a) vlivem cen vstupů, mezd… b) vlivem technického pokroku 2. Cena alternativních výrobků, které může výrobce vyrábět s danými zdroji 3. Změny výrobních podmínek, např. změny počasí, sezónnost produkce, přírodní katastrofy, …
NABÍDKA – WIKIPEDIE SOJKA, PUDLÁK. EKONOMIE PRO STŘEDNÍ ŠKOLY. 5.UPR. VYDÁNÍ. PRAHA: FORTUNA, ISBN NABÍDKA: NABÍDKA. IN: WIKIPEDIA: THE FREE ENCYCLOPEDIA [ONLINE]. SAN FRANCISCO (CA): WIKIMEDIA FOUNDATION, [CIT ]. DOSTUPNÉ Z: Zdroje