Název školy: ZŠ Podbořany, Husova 276, okr. Louny

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Německý jazyk Ročník.
Advertisements

Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_11_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Kód VM: VY_32_INOVACE_3ZIM03 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Mgr. Jana Zimková Datum:
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií. Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace  Název projektu ◦ Zkvalitnění.
Přítomný čas průběhový
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_13.
Budoucí čas „to be going to“
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: A nglický jazyk Tematická oblast: Slovesa.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: A nglický jazyk Tematická oblast: Slovesa.
CAN/ CAN´T VY_22_ZAZNAM_ Aj.I. 5.B .32. CAN,CAN´T
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět: Anglický jazyk Ročník: 6.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_02_Sloveso „can“ AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK, DATUM: 4.,
CAN Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Svatava Mazurová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.20 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 20 Název materiálu:Christmas Autor:Mgr. Hana Opálková Vzdělávací obor:Anglický.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_30.
Zvířatae Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní fráze a slovní zásobu na téma Zvířata, což je podpořeno vizuálně i sluchově. Žáci si procvičí čtení.
Pracovní list Autor: Jiří Vondráček Cílová skupina: žáci 6.roč.
Sloveso „to have got“ 5.ročník (k učebnici Projekt 1)
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
sloveso MÍT VY_22_INOVACE_55
Unit One TO BE To Have. To Be / být  I am  You are  He, she,it is  We are  You are  They are  Já jsem  Ty jsi  On, ona,ono je  My jsme  Vy.
To have got affirmative - question and short answer Aj pro 4.-5.r. Základní škola Ostrava, Gebauerova 8, příspěvková organizace Autorka: Mgr.Daniela Ondrisová.
Písně - poslech, práce s textem. Anotace: Žáci si v prezentaci procvičí poslech a čtení, což je podpořeno vizuálně a sluchově. Žáci také pracují s textem.
Adele – poslech, práce s textem.
Autor výukového materiálu:Mgr. Júlia Holíková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:Únor 2012 Číslo.
Autor výukového materiálu:
Čtěte a přeložte: Mother is at home. Matka je doma.
Sloveso "to BE".
Pro své milé žáky vytvořila Kateřina Brandejsová
Abba – poslech, práce s textem.
Označení vzdělávacího materiálu (kód): VY_12_INOVACE_ČJL1.38 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Škola1. ZŠ T.G.Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová Číslo VY_32_INOVACE_62 Název Sloveso být – to be Téma hodiny Záporné tvary slovesa „být“ Předmět.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivity III/2 Sada Anglický jazyk 6-8 Název Sloveso.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Sporty a aktivity e Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní výrazy a fráze na téma Sporty a aktivity. Fráze si mohou procvičit dle zadání v prezentaci.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 5. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Cizí jazyk - Anglický jazyk – My day.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_23.
Elektronická učebnice - II
VY_22_ZAZNAM_ Aj.I. 5.B.33. Přítomný průběhový čas.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:6.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.107/1.500/ Název aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Present Continuous question
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Present simple Autor: Mgr.
Číslo v digitálním archívu školy DRUH UČEBNÍHO MATERIÁLU
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_17_AJ1G Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_05 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: UNIT 1.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ1G Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník: IX. Datum vytvoření: Šablona:III/2č. materiálu:
Anotace: prezentace je určena pro žáky pátých ročníků prezentace je zaměřena na slovní zásobu čas. údajů věty užívající „dávno“, „před“ procvičení si.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ1G Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
VY_32_INOVACE_ 12 Členské státy EU.  Brusel  Jazyky: nizozemština, francouzština, němčina VY_32_INOVACE_ 12 Členské státy EU.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině To be going to VY_22_INOVACE_30 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Yes/No questions.
PRESENT SIMPLE questions
Označení DUM 14 _ 16 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovní zásoba Look VY_22_INOVACE_17 Sada 3 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Tvorba otázky VY_22_INOVACE_32 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_204_Systém organismů AUTOR: Jana Harbichová ROČNÍK, DATUM:
VY_32_INOVACE_ 04 - Demokratický stát.  Demokracie je cizí slovo a znamená vláda lidu. VY_32_INOVACE_ 04 - Demokratický stát.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová Číslo Název Téma hodiny PředmětAnglický jazyk Ročník/y/ Anotace Očekávaný výstup Druh učebního.
ANOTACE Prezentace s výkladem a úkoly na použití některých způsobových sloves v anglickém jazyce. Druh učebního materiálu DUM Očekávané výstupy písemně,
Čeština: 6. lekce Czech language: 6th lesson
Název školy: ZŠ HUSOVA 276, PODBOŘANY, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Podbořany, Husova 276, okr. Louny Autor: Mgr. Jaroslava Kudláčková Název: VY_32_INOVACE_608_SLOVESO_ CAN Téma: Sloveso CAN

ANOTACE Materiál je určen pro práci žáků ZŠ 1.stupeň – Anglický jazyk - 4. třída. Žáci se seznámí se slovesem CAN v otázce a odpovědi. Procvičí si slovní zásobu na téma činnosti. Klíčová slova: can, can´t, skate, ski, dive, swim, sing, play tennis, … Při práci na poslední stránce žáci budou mít připravenou tabulku, do které si zapíší jména spolužáků a jejich odpovědi.

Použité zdroje http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=plav%C3%A1n%C3%AD&ex=1#ai:MP900430990| http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=plav%C3%A1n%C3%AD&ex=1#ai:MP900401547| http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=plav%C3%A1n%C3%AD&ex=1#ai:MP900431043| http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=tanec&ex=1#ai:MP900425533| http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=tanec&ex=1#ai:MP900433032 http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=tenis&ex=1#ai:MP900400250||

I CAN – umím, můžu I can swim. You can dive. He can play tennis. She can skate. We can ski. You can sing. They can dance. Já umím plavat. Ty se umíš potápět. On umí hrát tenis. Ona umí bruslit. My umíme lyžovat. Vy umíte zpívat. Oni umí tancovat.

I CAN´T – neumím, nemůžu I can´t swim. You can´t dive. He can´t play tennis. She can´t skate. We can´t ski. You cant´t sing. They can´t dance. Já neumím plavat. Ty se neumíš potápět. On neumí hrát tenis. Ona neumí bruslit. My neumíme lyžovat. Vy neumíte zpívat. Oni neumí tancovat.

OTÁZKA POMOCÍ „CAN“ Umím já plavat? Umíš se ty potápět? Umí on hrát tenis? Umí ona bruslit? Umíme my lyžovat? Umíte vy zpívat? Umí oni tancovat? Can I swim? Can you dive? Can he play tennis? Can she skate? Can we ski? Can you sing? Can they dance?

Can you swim? Umíš ty plavat? Yes, I can. Ano, já umím.

Can you swim? Umíte vy plavat? Yes, we can. Ano, my umíme. |

Can you swim? Umíš ty plavat? No, I can´t. Ne, já neumím.

Can they dance? Umí oni tancovat? Yes, they can. Ano, oni umí.

Umí ona tancovat? Can she dance? Yes, she can. Ano, ona umí.

Umí on hrát tenis? Can he play tennis? Yes, he can. Ano, on umí.

ODPOVÍDEJ: „Yes, I can.“ nebo: „No, I can´t.“ Can you play tenis? Can Adéla swim? Can Jirka dance? Can David sing? Can Natálka skate? Can Dan ski? Can Anetka play hockey? Can Filip dive? Can Vojta play football? Can Nikola swim? Can Honza dance? Musíš se nejprve zeptat spolužáka a pak odpovědět. Víš, jak se zeptáš? Can you ……? Do odpovědi místo jména vložíš HE nebo SHE.