Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/02.0041 Předmět : Geometrie Ročník : 5.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 8.
Advertisements

Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Fyzika Ročník : 8.
VÝPOČTY POVRCHŮ A OBJEMŮ TĚLES. UŽITÍ GON. FUNKCÍ
35.1 Krychle, válec, kvádr, jehlan
Kolmé hranoly, jejich objem a povrch
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník :
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník :
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět :Geometrie Ročník : 5.
Elektronická učebnice - I
Povrch kvádru a krychle
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Vzdělávací obor: Matematika
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Fyzika Ročník : 6.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník : 5.
síť, objem, povrch opakování
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět:Chemie Ročník:9. Téma:Přírodní.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Přírodověda Ročník :
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Fyzika Ročník : 9. Téma.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník :
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Autor: Mgr. Lenka Šedová
Geometrické značky a zápisy
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Geometrická tělesa kolem nás
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_214_POČÍTÁNÍ_GEOMETRICKÝCH_TĚLES Téma:
* Tělesa Matematika – 6. ročník *.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Informační a komunikační.
Digitální učební materiál
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_568_OBVOD_TROJÚHELNÍKU_ČT VERCE_OBDÉLNÍKU Téma:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Toto těleso se nazývá… kužel trojúhelník jehlan
30.1 Povrch krychle + síť Pojmenuj některá tělesa.
31.1 Povrch kvádru + síť Zkus najít na obrázcích kvádry.
Zdroj obrazového materiálu
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
29.1 Síť a povrch kolmého hranolu
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět :Geometrie Ročník : 5.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Digitální učební materiál
Geometrie – 2. ročník ZŠ „Geometrické útvary,tělesa,bod,úsečka,čáry“
Zdroj obrazového materiálu
Zdroj obrazového materiálu
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Tělesa –testy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Vyvození a procvičení učiva
Povrch krychle Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Geometrie Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
VY_32_INOVACE_02_GEOMETRIE_13
VY_32_INOVACE_050_Povrch a objem hranolu
MATEMATIKA Objem a povrch hranolu 1.
Tělesa Geometrická tělesa.
Matematika pro automobilní obory 15. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_19_Tělesa
Transkript prezentace:

Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/02.0041 Předmět : Geometrie Ročník : 5. Téma : Geometricke obrazce a telesa Autor : Jana Kamena

Vyjmenuj a zapiš geometrické obrazce, které znáš 1)..................... 2)..................... 3)..................... 4)..................... 5).....................

Vyjmenuj a zapiš tělesa, která znáš 1).................. 2).................. 3).................. 4).................. 5)..................

Přiřaď správně kvádr krychle válec koule kruh jehlan kužel obdélník čtverec válec koule trojúhelník kruh jehlan kužel

Předměty kolem tebe mají tvar geometrických těles. Napiš o jaké těleso se jedná .............................. ......................... ......................... ....................... ......................... .......................... ..................................

Předměty kolem tebe mají tvar geometrických obrazců Napiš o jaký obrazec se jedná .................................................................................................................. ..................................................................................................................

Pozoruj a počítej vrcholy, strany, stěny a hrany G D C E F A B N M D C A B V K L Q M K L O P

Svá pozorování zapiš do tabulek Geometrické obrazce obrazec vrcholy strany obdélník čtverec trojúhelník Všimni si, co mají obrazce a tělesa společného a v čem se liší. Grometrická tělesa Těleso vrcholy stěny hrany krychle kvádr trojboký jehlan čtyřboký jehlan

Rýsuj přesně, stříhej a lep. Na obrázku jsou sítě kvádru a krychle. Přerýsuj si je každou na zvláštní čtvrtku papíru, vystřihni a tělesa slep. Musíš pracovat přesně a pečlivě! Rozměry jsou libovolné.

Seznam použitých zdrojů Obrázky: 1) URL <http://www.zsdobrichovice.cz/ukoly/matika/testy/image_m35_08/kvadr.jpg> [cit. 2010-19-7] 2)URL <http://www.photoshop.borec.cz/koul_files/koule_a.jpg> [cit. 2010-19-7] 3) URL <http://www.webdesign.org/img_articles/1074/cone.jpg>[cit. 2010-19-7] 4) URL <http://www.starchild.cz/data/Image/produkty/_nahledy/018810(150x150).jpg> [cit.2010-19-7] 5) URL <http://www.profistany.eu/images/jehlan.jpg> [cit. 2010-19-7] 6) URL <http://fotky.tauchman.cz/fotky/20080906/046.jpg> [cit.2010-19-7] 7) URL <http://dendro.mojzisek.cz/obr2/kuzel_1.jpg> [cit.2010-19-7] 8) URL <http://www.thesunblog.com/gourmetgal/menu_ice_cream_cone.jpg> [cit.2010-19-7] 9] URL <http://rendlik.bloger.cz/obrazky/monikaw.bloger.cz/Pikantni-masove-koule.jpg> [cit.2010-19-7] 10) URL <http://www.ucenionline.com/aitom/upload/produkty/2.krychle-a-kvadr/j04387151.jpg> [cit.2010-19-7] 11) URL <http://www.vltava2009.cz/shops/7607/images-goods/rentex-ps-kvadr-xl-modry.jpg>[cit2010-19-7] 12) URL <http://www.levne-autodoplnky.cz/images/TROJUHELNIK.jpg>[cit.2010-22-7] 13) URL < http://www.maszskt.investtel.cz/predmety/matematika/gif/trojuhelnik.gif>[cit.2010-22-7] 14) URL<http://www.levnynabytek.org/fotky/uni_stulzaobl_6110_400-p.jpg>[2010-22-7] 15) URL <http://www.princeton.edu/~puband/old/photos/rectangle.jpg>[cit.2010-22-7] 16) URL <http://www.hobby-info.cz/img/patchwork/vera_ctverec_s.jpg>[cit.2010-22-7]

Seznam použitých zdrojů 17) URL<http://shop.svetgc.cz/images/doplnky/007GCP011.jpg>[cit.2010-22-7] 18) URL <http://www.tvorilka.cz/obrazky/lisa_kruh_gunmetal.jpg>[cit.2010-22-7] 19) URL <http://maths.cz/obrazky/17.png>[cit.2010-22-7] 20) URL <http://maths.cz/obrazky/388.png>[cit.2010-22-7] 21) URL <http://www.zscholtice.cz/svs/lacko/matematika_6roc/krychlekvadr/obrazky/kvadr_sit.png>[cit.2010-22-7] 22) URL <http://www.zscholtice.cz/svs/lacko/matematika_6roc/krychlekvadr/obrazky/kostka.png>[cit.2010-22-7] Literatura: RNDr. Jaroslava Justová – Matematika pro 5. ročník 1.díl, 2.vydání,Praha: Alter 2003, s.6, s. 56