Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mobilní služby a reklama
Advertisements

Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Modré volání Zaměstnanecký program pro skupinu AGROFERT HOLDING, a.s.
… najdu tam, co neznám !.
Mobilní display kampaně
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Návrh spolupráce pro Czech Digital s.r.o.
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
O čem to (ne)bude? O čem to nebude:
Sdružení pro internetovou reklamu Mobilní metokomise.
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Dlouhodobá paměť autor : Tomáš Geryk kontakt : web :
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
Vertikální cílení online kampaní…
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
Mapa zájmu - plány.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
Datový balíček Ufonův internet U:fon přichází s další atraktivní datovou nabídkou. Od budou moci zákazníci, kteří už mají nebo si pořídí Ufonův mobilní.
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Srovnání reklamy na internetových portálech Aneta Cihlářová
Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
Mezinárodní autopůjčovna - auta na elektřinu nebo CNG -
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Jan Křečan ISSS 2006 Profesionální řešení komunikace pro státní správu a samosprávu.
Mobilní televize ve službách veřejného zájmu Jiří Hašek, Senior manažer řízení kategorie obsahu Jaroslav Chaloupka, Manažer kategorie zodpovědný za Televizi.
Strategie značky a komunikace
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
Prezentace VOLNÝ.cz. Internetový portál, který byl založen v roce 1999 jako vstupní brána do internetu pro uživatele dial-up připojení. V současné době.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
Nové funkce v novém Skliku
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Martin Dolejš Senior Key Account Manager. Mobilní telefon jako součást celkového mediálního mixu.
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
Možnosti připojení k Internetu ve Velkém Meziříčí
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
Téma: Jak vytvořit mobilní kampaň? Autor: Tereza Hubičková, O2 Media.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Mobilní, Voice a Online nástroje pro konverzi návštěvníka webu v zákazníka Pavel Kotyza –
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek. Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
Videoverifikace.
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
O2 Duo Mobil Praha, 3. dubna 2007.
Transkript prezentace:

Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010

„Mobilní marketingová kampaň vhodně integrovaná s dalšími online komunikačními kanály a službami má větší výkon pro zadavatele a současně i větší přínos pro budování média…“

Identifikované příležitosti: 1.Podpora prodeje DVD James Bond Collection 2.Mobilní zpravodajský speciál Volby Mobilní zpravodajský speciál ke Filmovému festivalu v Karlových Varech 4.Mobilní speciál pro fanoušky MS ve fotbale 2010

James Bond Collection – prodej DVD 1 2 Volby 2010 – mobilní speciál a komunikace datových tarifů 3 Shrnutí – inzerenti vs mobilní médium

James Bond Collection – prodej DVD 1

1 /3 Produkt: kolekce 20ti DVD James Bond (ke koupi na stáncích) Cílová skupina:20-35 let, muži

1 /3

Mobil média: > mobilní speciál James Bond > mobilní soutěž - PR SMS (7,-Kč) > podpora mobilního Centrum.cz - text linky - bannerová kampaň 1,300 tis. imp > podpora mobilního Aktuálně.cz - recenze filmů v sekci „Kultura“ Jiná média:podpora web Aktuálně.cz Doba kampaně:6 týdnů Doba realizace: 2 týdny (3 týdny) 1 /3

Podpora prodeje v jiných médiích 1 /3 Návštěvy speciál James Bond - MOBIL Návštěvy James Bond Collection.eu - WEB

1 /3 Bannery (1,3 mio imp) Mobil bannery AVG CTR:0,25% MAX CTR – TV Programy: 3,17% Aktuálně – Kultura:0,40% Ostatní mobilní služby:0,1-0,2% # Počet uživatelů speciálu Bond:cca 5000 # (za měsíc) PV Počet PV speciálu Bond:cca 120 tisíc (za měsíc)

1 /3 Bannery (1,3 mio imp) Mobil bannery AVG CTR:0,25% MAX CTR – TV Programy: 3,17% Aktuálně – Kultura:0,40% Ostatní mobilní služby:0,1-0,2% # Počet uživatelů speciálu Bond:cca 5000 # (za měsíc) PV Počet PV speciálu Bond:cca 120 tisíc (za měsíc)

1 /3 ROI Klient Hypotetická cena za 1 uživatele:cca 10,- Kč *) Médium (mobilní internet) Nárůst uživatelů mobilního A.cz:+8% (měsíčně) Nárůst PV mobilního A.cz:+5-8% (měsíčně) *) přímé náklady na získání uživatele na cílový mobilní microsite.

1 /3 ROI Klient Hypotetická cena za 1 uživatele:cca 10,- Kč *) Médium (mobilní internet) Nárůst uživatelů mobilního A.cz:+8% (měsíčně) Nárůst PV mobilního A.cz:+5-8% (měsíčně) *) přímé náklady na získání uživatele na cílový mobilní microsite.

Volby 2010 – mobilní speciál a komunikace datových tarifů 2

2 /3 Produkt: Mobilní datový tarif (balíček) Cílová skupina:Uživatelé mobilního internetu bez datového tarifu (příp. tarifu u jiného operátora)

2 /3

Mobil média: > mobilní speciál Volby 2010 > SMS servis s hlavní zprávou dne (WAP push - ZDARMA) > podpora mobilního Centrum.cz - text linky - bannerová kampaň 800 tis. imp > podpora mobilního Aktuálně.cz - standardní zpravodajství z voleb > SMS marketing s cílením (WAP push) Jiná média:podpora web Aktuálně.cz Doba kampaně:1 týden Doba realizace: 1 týden 2 /3

Bannery ( 800 tis. imp) Mobil bannery AVG CTR:0,20% MAX CTR – Najisto - firmy: 11,22% Aktuálně – rubriky:0,60 - 1% Ostatní mobilní služby:0,2 - 0,9% SMS marketing – cílené SMS(80 tis. SMS) Konverze na produkt (tarif) : 0,36% # Počet uživatelů speciálu Volby 2010:cca 4500 #

2 /3 Bannery ( 800 tis. imp) Mobil bannery AVG CTR:0,20% MAX CTR – Najisto - firmy: 11,22% Aktuálně – rubriky:0,60 - 1% Ostatní mobilní služby:0,2 - 0,9% SMS marketing – cílené SMS(80 tis. SMS) Konverze na produkt str. : 0,36% # Počet uživatelů speciálu Volby 2010:cca 4500 #

2 /3 ROI Klient Hypotetická cena za 1 uživatele:cca 17,- Kč *) Médium (mobilní internet) Osloveno uživatelů mobilního A.cz:7,5% (za týden) Nárůst PV mobilního A.cz:n/a *) nezapočteny náklady na SMS marketing

ROI Klient Hypotetická cena za 1 uživatele:cca 17,- Kč *) Hypotetická cena za 1 uživatele:cca 8000,- Kč **) Médium (mobilní internet) Osloveno uživatelů mobilního A.cz:7,5% (za týden) Nárůst PV mobilního A.cz:n/a *) nezapočteny náklady na SMS marketing **) započteny náklady na SMS marketing (ceníkové ceny) 2 /3

Shrnutí – inzerenti vs mobilní médium 3

Klient + Dobrá segmentace pro další práci s uživatelem + Účinný cílený zásah + Součást podpory brandu -Ne úplně vhodný kanál pro přímý prodej -SMS není jistota Médium + Přidaná hodnota pro uživatele mobil. služeb + Účinné budování mobilního média + Budování marketingu více platforem (web – mobil) + Rychlá realizace 3 /3

Resume > Pečlivý výběr KONTEXTU použití mobilu + výběr mobilních SLUŽEB + „UDÁLOSTI“ + podpory VÍCE komunikačních kanálů pro VYŠŠÍ VÝKON kampaně. > FUNGUJE vzájemná podpora mobilních služeb mezi sebou. > RIZIKO vysokého nákladu na jednotku u čistě „prodejních“ kampaní. 3 /3

Děkuji za pozornost!