Vstup francouzských značek na český trh – hledání partnerů Obchodní oddělení Francouzského velvyslanectví v Praze Dagmar Studeníková, vedoucí odboru spotřebního.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
A obchodní příležitosti pro české firmy v tendrech OSN Kodaň
Advertisements

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
CNC obrábění a tvarové hranění na stroji Homag BAZ 222
Konference nejen Rezidencích 07. Potřeba vlastnit vs. výhoda nájmu Podpora vlastnického bydlení (americký sen) Rodinné kořeny 45 let, 2x stěhování, 60.
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Úspěšné projekty podpořené Operačním programem Rybářství ŠTIČÍ LÍHEŇ – ESOX, spol. s r.o.
Solární systémy pro aktivní topení
Prezentace pro Forum 2013, SME Union
Systemotronic-Real, s.r.o. Hybešova 38, Brno
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Návrh spolupráce pro Czech Digital s.r.o.
Solární systémy pro aktivní topení Ing. Tomáš Kopecký 10:30.
Převody jednotek délky objemu hmotnosti času
Reporting udržitelného rozvoje - nový pohled na těžební činnost.
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Objem a struktura trhu. Průmyslový řetězec Skládá se ze všech sektorů průmyslu, které jsou zapojeny do realizace výrobku Proces od získávání surovin přes.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Elektrický obvod a jeho části
- Úvod do ekonomie 4. Domácí produkt.
WINALITE Jeden svět Jeden tým Jeden sen Zveme Vás ke spolupráci
Procenta Výpočet počtu procent
Zápis čísla v desítkové soustavě
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Potraviny na trhu v ČR. DPH na potraviny v ČR a okolních státech ČR v roce 2007 = 5% ČR v roce 2013 = 15% Polsko = 5% Litva = 5% Francie = 5,5 % Nizozemsko.
velikonočních perníčků
Holínská, Eva: Základy účetnictví BIVŠ LS 2009/ Stručný obsah 7. přednášky účetní zobrazení koloběhu aktiv a pasiv na rozvahových účtech (tzv. jednořadově)
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Věda v Olomouci III. Agentura CzechInvest Lenka Gondová Olomouc
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM VY_32_INOVACE_04B10 Autor Ing. Karla Havelková Období vytvoření Říjen.
Projekt PŘÍPRAVA+ v Moravskoslezském kraji Závěrečná konference CLARION CONGRESS HOTEL 29. února 2012 Mgr. Martin Kovalský vedoucí monitoringu trhu práce.
Doplňování KF v číslech aneb Několik údajů k zamyšlení Akviziční seminář Havlíčkův Brod,
Zábavná matematika.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
Mapa zájmu - plány.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Uplatnění absolventů škol na pracovním trhu Jan Koucký Výsledky projektu.
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Rekuperace krve ORTHO P.A.S.
Internetový obchod v ČR 2005 / 2006 Konference SAEC, , Bratislava Josef Suchánek APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Nejmenší společný násobek
Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Analýza vlivu cen elektřiny na ekonomiku průmyslových podniků Prezentace EGÚ Brno, a. s. Sekce provozu a rozvoje elektrizační soustavy Květen 2007.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic NÁRODNÍ DIALOG KE KLASTROVÝM KONCEPCÍM Martina Froňková Praha,
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ VÍTEJTE U NÁS Praha, 27. května 2009.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Násobení přirozených čísel 5. ročník
AMSP ČR, Škola řízení pohledávek
v programu MS PowerPoint
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Startegie a perspektivy trhu s biopalivy v ČR Česká zemědělská universita, Praha, listopad Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu.
11. odborný seminář PROKOS listopadu Vstup francouzských značek na český trh – hledání partnerů – veletrh BIOSTYL 2008 Obchodní oddělení Francouzského.
Konference nejen o retailu Noví nájemci Franchisa realitní kanceláře Zdraví Lékárny volná zóna Lékaři sdružené ambulance.
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
Revitalizace panelových domů Porovnání spotřeby tepla.
Ebixpedice za úplným zatměním Slunce 21. srpna 2017 USA
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
Jan Hummel Fruitisimo.
Financování podniku Kalkulace – vyčíslení nákladů při výrobě slouží k tvorbě ceny sleduje strukturu a výši nákladů na ni závisí,zda firma prodělá,nebo.
Strategie značky a komunikace
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
EuPIA Printing Ink Market Statistics Q EuPIA statistika trhu s tiskovými barvami První kvartál roku 2009.
Přednost početních operací
Význam sektoru obchodu v české ekonomice
Transkript prezentace:

Vstup francouzských značek na český trh – hledání partnerů Obchodní oddělení Francouzského velvyslanectví v Praze Dagmar Studeníková, vedoucí odboru spotřebního zboží a zdravotnictví

Franchising ve Francii Leader na evropském franchisingovém trhu V roce 2006: 1037 sítí s frančízanty (obchody ve formě franchisingu) Oblíbený způsob podnikání mezi Francouzi (v roce 1996: 485 sítí a obchodů) Realizovaný obrat v roce 2006: 45 miliard € (oproti 26,53 miliard € v roce 1996) Trend: převážně služby, vyhledávání malých radostí (parfumérie, konfekce, květinářství...) 1/3 francouzských konceptů je implantována v zahraničí, převážně oblast: vybavení domácnosti, osobní péče, kadeřnictví, hotelnictví, fast-food, potraviny. Největší počet francouzských konceptů v zahraničí je v USA – 29 sítí.

Seminář „Prezentace francouzských konceptů v rámci Česko-francouzského ekonomického roku“ Akce ve spolupráci s ČAF (2. ročník) Jednodenní seminář v hotelu Novotel, Kateřinská 38, Praha 2 Prezentace francouzských konceptů, které chtějí vstoupit na trh Možnost stát se frančízanty

GUY DEGRENNE – Vznik: 1997 Segment: stolničení, nádobí, příbory, porcelán, sklo, stolní textil Délka kontraktu:5 let Vstupní poplatky: € / CZK Přímé poplatky franchisorovi:4% z obratu bez daně Zóna: – obyvatel Průměrná plocha obchodu:110m 2 Roční obrat bez daně: € / 12,6 Mio CZK Osobní přínos frančízanta:70 – € / 1,9 – 2,2 Mio CZK Investice na vznik obchodu: € / 5 Mio CZK (včetně zásob)

BOIS&CHIFFONS – chiffons.fr Vznik: 1997 Segment: Nábytek, dekorace, dárky, textil Délka kontraktu:3 roky, opětovné obnovení Vstupní poplatky:25 000€ / Kč Přímé poplatky franchisorovi: 1830€ (51240Kč) plus 1€ za m2 prodejní plochy, přesahuje-li tato 700m2 Zóna: obyvatel Průměrná plocha obchodu:750m2 Průměrný obrat: €/ 42 Mio Kč Osobní přínos frančízanta: € / 4,2 Mio Kč Investice na vznik obchodu: € / 12,6 Mio Kč

MONCEAU FLEURS – Vznik: 1965/1998 Segment: Samoobslužné květinářství Délka kontraktu:7 let Vstupní poplatky:16 000€ bez daně / Kč Přímé poplatky franchisorovi:6% z obratu bez daně + 2% ročně na reklamu Zóna:Od obyvatel Průměrná plocha obchodu:100m2 Průměrný roční obrat včetně daně: – 2,5 Mio € / Mio Kč Osobní přínos frančízanta:30% z celkových nákladů Investice na vznik obchodu: – € / 4,7 – 6 Mio Kč

MIDAS – Vznik: 1976 Segment: Rychloservis aut a krátkodobý pronájem aut Délka kontraktu:10 let Vstupní poplatky:19 818€ / Kč Přímé poplatky franchisorovi:5% z obratu bez daně Zóna:Od obyvatel Průměrná plocha obchodu:300/350m2 Roční obrat s daní: €/ 16,2 Mio Kč (v průměru po 2 letech provozu) Osobní přínos frančízanta:Od € / 1,6 Mio Kč Investice na vznik obchodu:230 až € / 6,4 – 8,4 Mio Kč

Kontakt: Dagmar Studeníková Ekonomická mise, Staroměstské náměstí 14, Praha 1, Telefon: Fax: