Mgr. Rudolf Doležel Činnost Aktivizačního a vzdělávacího centra při OU a PrŠ Lomená 44.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

PKML.
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 2. POLOLETÍ - OTÁZKY
Města ČR – orientace na mapě
na EDUCE – Střední odborné škole, s.r.o.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Zaměstnávání osob se zdravotním postižením
Diagnostika SPU.
Adoptuj panenku a zachráníš dítě! Agáta 1 Ája 2.
Magnetohydrodynamický (MHD) generátor
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Student: Ing. Olga Minaříková školitel: doc.akad.soch. Miroslav Zvonek, PhD. srpen 2009.
Dvouděložné rostliny.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Elektrický obvod a jeho části
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Vzdělávací materiál / DUMVY_32_INOVACE_02B14 Příkazový řádek: obsah souborů PŘÍKLADY AutorIng. Petr Haman Období vytvořeníLeden 2013 Ročník / věková kategorie3.
Animace Demo Animace - Úvodní animace 1. celé najednou.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Středisko náhradní rodinné péče o. s. Projekt Centrum podpory NRP je realizován za podpory Nadace
PROJEKT: RIZIKA PŘESTUPU DĚTÍ MATEŘSKÝCH ŠKOL DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY A JEJICH ŘEŠENÍ ZAVÁDĚNÍM NOVÝCH VYUČOVACÍCH FOREM, METOD A POSTUPŮ, VČETNĚ VYUŽITÍ ICT.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Psychopedie zabývá se klienty s mentální retardací, poruchami duševními (pervazivní vývojové poruchy, SPU a poruchy chování, schizofrenií, afektivními.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Hmyz s proměnou nedokonalou + Brouci
ŠPP Školní poradenská pracoviště Moravskoslezského kraje - východisko, koncepce - krajská síť a organizační struktura - metodika - vzdělávání
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Nový trend ve slunolamech Radek Pelz, ALARIS Czech Republic s.r.o.
Operační program Rozvoj lidských zdrojů Název projektu: Aktivizační a vzdělávací centrum Období řešení projektu: –
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
MS PowerPoint Příloha - šablony.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Operační program Rozvoj lidských zdrojů Název projektu: Aktivizační a vzdělávací centrum Období řešení projektu: –
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
TRUHLÁŘ I.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Pedagogicko-psychologické poradenské služby
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Aktivizační a vzdělávací centrum Masarykova univerzita.
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Transkript prezentace:

Mgr. Rudolf Doležel Činnost Aktivizačního a vzdělávacího centra při OU a PrŠ Lomená 44

Cíle kurzů  Seznámení se základními technologickými postupy, používanými na jednotlivých pracovištích  Získání pracovních a profesních návyků ve zvoleném oboru na úrovni zaučených pomocných sil

V týmové profesní skupině působili tito poradci:  Speciální pedagog  Psycholog  Kariérový poradce

Speciálně pedagogická diagnostika byla zaměřena na: např.: Psychické výkony klientů, např.:  Rozvoj jemné a hrubé motoriky  Rozvoj řeči a výslovnosti  Rozvoj chápání vztahů v prostoru, poloze a orientace v prostoru  Optické a akustické vnímání

Reedukace se orientovala na  čtení a psaní  rozvoj sluchového vnímání  rozvoj zrakové percepce  relaxační činnosti  terapeutické činnosti  odpolední aktivity a sociální učení  spolupráci s rodinami

Charakteristika pracovní činnosti kariérových poradců  poradenská činnost v oblasti volby a výběru povolání  uplatňování klientů AVC na volném trhu práce  metodická pomoc při vyhledávání vhodného pracovního místa  poskytování konzultací klientům a rodičům klientů  spolupráce s pracovníky ÚP BM a BV ve vyhledávání pracovního místa  spolupráce s pracovníky centra AVC

Charakteristika pracovní činnosti kariérových poradců  spolupráce s učiteli odborného výcviku při AVC  vytváření databáze volných pracovních míst  vyhodnocování efektivnosti pracovního uplatnění klientů AVC  spolupráce s organizacemi, které zprostředkují pracovní místa

Faktory ovlivňující zaměstnávání osob se zdravotním postižením  společenské bariéry  architektonické bariéry, komplikovaná doprava  zvyšující se požadavky kladené na osobu se zdravotním postižením  nedostatečná motivace zaměstnavatelů  malý počet volných pracovních míst  nevhodná legislativa  předsudky  přetrvávající nízká kvalifikace většiny žadatelů  neznalost problematiky zaměstnávat zdravotně znevýhodněné osoby

DO 26 LET PŘIHLÁŠENÍ ÚČASTNÍCI V KURZECH PROJEKTU 3.1 AKTIVIZAČNÍ A VZDĚLÁVACÍ CENTRUM (DO 26 LET) pořadíúčastníkSociálně zařazen věkuplatnění 1.AMANO-žák19OU Lomená-PŠ 2.BMANO25Kociánka-soc.ter.dílna 3.BKANO16Mac Donalds- brigádník 4.BMANO26Drutěva-šicí dílna 5.BJNE-agentura23APZ-AGAPO 6.DPANO-žák16OU Lomená-pekař 7.FJANO-žák18OU Lomená-malíř 8.FPANO25Kociánka-soc.ter.dílna 9.HVANO20APZ-Liga za práva voz. 10.HKANO25Kociánka-soc.ter.dílna

DO 26 LET PŘIHLÁŠENÍ ÚČASTNÍCI V KURZECH PROJEKTU 3.1 AKTIVIZAČNÍ A VZDĚLÁVACÍ CENTRUM (DO 26 LET) pořadíúčastníkSociálně zařazen věkuplatnění 11.HRANO22Kociánka-soc.ter.dílna 12.HJNE20nepracuje 13.CJANO21MŠ-Horní-sanitářka 14.CHPANO-žák22OU Lomená-PŠ 15.JLANO25Kociánka-soc.ter.dílna 16.KMANO21Drutěva- chráněná dílna 17.KKNE23doma 18.KJANO22Kociánka-soc.ter.dílna 19.KPANO25Stacionář Srdíčko 20.KANE24PÚ Brno- venkov

DO 26 LET PŘIHLÁŠENÍ ÚČASTNÍCI V KURZECH PROJEKTU 3.1 AKTIVIZAČNÍ A VZDĚLÁVACÍ CENTRUM (DO 26 LET) pořadíúčastníkSociálně zařazen věkuplatnění 21.KJANO21Fa Helán-pomoc.práce 22.KHANO26Mac Donalds-pom. síla 23.KJANO24A-Aska grafik-dom.prac. 24.MMANO24Kociánka-soc.ter.dílna 25.NJANO24Drutěva- chráněná dílna 26.NENE-agentura24APZ-AGAPO 27.NPANO21Kociánka-soc.ter.dílna 28.OLANO20Prádelna-mandlovna 29.PMANO-žák17Kociánka-obchodní šk. 30.PJANO23Stacionář Effeta

DO 26 LET PŘIHLÁŠENÍ ÚČASTNÍCI V KURZECH PROJEKTU 3.1 AKTIVIZAČNÍ A VZDĚLÁVACÍ CENTRUM (DO 26 LET) pořadíúčastníkSociálně zařazen věkuplatnění 31.RLANO25Kociánka-soc.ter.dílna 32.SKNE-agentura22APZ-AGAPO 33.SMANO22Doma-pomáhá v dřevo dílně 34.ŠPANO23A-ASKA grafik 35.ŠMANO20Kociánka-soc.ter.dílna 36.ŠKANO24Drutěva-chráněná dílna 37.VVNE19Kociánka-soc.ter.dílna 38.VPANO24nepracuje 39.VLANO21Drutěva-chráněná dílna

26 LET PŘIHLÁŠENÍ ÚČASTNÍCI V KURZECH PROJEKTU 3.1 AKTIVIZAČNÍ A VZDĚLÁVACÍ CENTRUM (NAD 26 LET) pořadíúčastníkSociálně zařazen věkuplatnění 1.FIANO38Drutěva-knihaři 2.MMNE31doma 3.MMANO29Drutěva-knihaři 4.MNANO27Stacionář Fília 5.NPNE27doma 6.PPNE29doma 7.PPNE27doma 8.PMANO28Kociánka-soc.ter.dílna 9.SMANO30Drutěva-knihaři 10.ŠKANO34Kociánka-soc.ter.dílna