Nekupujme si jejich životy Martina Hájková Jitka Blažková Tereza Málková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nekupujme si jejich životy
Advertisements

Zpracovala: Klára Jonášová, 8.A ZŠ a MŠ, Brno, Horníkova 1
SAVANY Mgr. Josef Koumar. SAVANY Mgr. Josef Koumar.
Nekupujme si jejich životy! Martin Balvín Matěj Dvořák Pavel Kořínek.
1. DO KTERÉHO ŘÁDU SAVCŮ PATŘÍ ZÁSTUPCI NA OBRÁZCÍCH?
Ohrožené druhy živočichů II. ( savci )
Koňská farma Vysoká, Chrastava u Liberce. Pobyt zaměřený na poznávání a ochranu přírody – stromů, květin, bylin, domácích a exotických zvířat, ošetřování.
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Jaguár americký.
Pravěk První lidé. Pravěk První lidé Člověk zručný (Homo habilis) je jedna z linií rodu Homo a hypotetický předchůdce dnešního člověka, který žil.
Vliv klimatu na faunu 1.A.
Lichokopytníci.
Nikola Tučková Kristýna Harudová 8.A
Nekupujme si jejich životy
Poznávačka PLAZI Zástupci označení * nejsou povinní.
Plazi Plazi jsou obratlovci
Referát -Tygři Jakub Šavrňák
SAMOSTUDIUM TEST CHOBOTNATCI: SLON INDICKÝ SLON AFRICKÝ SLON PRALESNÍ
Čeleď: Šelmy kočkovité
SAVCI 3. A 4. TŘÍDA.
Po stopách ohrožených zvířat
NEJOHROŽENĚJŠÍ DRUHY Gabriela Plašilová.
Tropický deštný les SAVCI.
Organizace zabývající se ochranou přírody
AFRICKÉ SAVANY.
Kočkovité šelmy.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Ohrožené druhy zvířat.
SAMOSTUDIUM TEST VLK OBECNÝ LIŠKA OBECNÁ FENEK BERBERSKÝ
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: říjen 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VIII Vzdělávací.
Rekurze Predikát predek(X,Y). predek(X,Y) :- rodic(X,Y). predek(X,Y) :- rodic(Z,Y),predek(X,Z).
VY_52_INOVACE_PŘ.8.07_Šelmy, test Název šablony – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Zaměření VM – Člověk a příroda – Přírodopis 8.ročník.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s podnebím a přírodními podmínkami.

Registrační čísloCZ.1.07/1.4.00/
PŘÍRODOVĚDNÝ POBYT KOŇSKÁ FARMA – VYSOKÁ CHRASTAVA KOŇSKÁ FARMA – VYSOKÁ CHRASTAVA.
Zoogeografické oblasti
Savci.
Úvod do problematiky Mezinárodní obchod s volně žijícími živočichy a planě rostoucími rostlinami legální nelegální Legální obchod s volně.
SAMOSTUDIUM TEST ROSNIČKA ZELENÁ ROPUCHA OBECNÁ SKOKAN HNĚDÝ
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Přehled hlavních skupin savců 3.část Pětilístek opice
Anotace – Lichokopytníci - nosorožec, slon Anotace - Pracovní list k procvičení plynulého čtení s porozuměním, schopnosti k zapamatování si podrobností,
Botanické a zoologické zahrady Mgr. I. Vališková CZ.1.07/1.4.00/
Správná odpověď ► klik na obrázek
Proč chránit přírodu? Pro uchování biodiverzity (rozmanitosti počtu druhů, počtu jedinců každého druhu i genetických informací). Z produkčních důvodů (každý.
Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona:III/2 Název výstupu:Zoologické zahrady.
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace, Pražská 2817, Mělník tel.: EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický.
Anotace – Kočkovité šelmy Anotace - Pracovní list k procvičení plynulého čtení s porozuměním, schopnosti k zapamatování si podrobností na základě odpovědí.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
TROPICKÝ PÁS Mgr. Renata Šimková Přírodověda 5.tř.
Podnebí a přírodní krajiny Afriky
SAVCI ŠELMY KOČKOVITÉ.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Jolana Navrátilová NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_Živočichové – plazi.
Název školy: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Řád: Lichokopytníci.
OCHRANA PŘÍRODY Chráněná území ČR
ZOO Severní Amerika Hra Pravidla Zdroje obrázků
Autor: Mgr. Zdeňka Bartlová
Hana Svobodová, Iveta Böhmová, 8D.  Říše: živočichové  Kmen: strunatci  Třída: savci  Řád: šelmy  Podřád: psotvární  Čeleď: medvědovití.
ŽELVY A KROKODÝLI (po výkladu si zapiš do sešitu)
Lichokopytníci Základní škola a Mateřská škola, Otnice, okres Vyškov
Název školy : Základní škola a Mateřská škola Prysk ,okres Česká Lípa ,příspěvková organizace Autor: Eva Vavřinová Název materiálu : VY_52_INOVACE_09.
ZÁBAVNÁ ZOOLOGICKÁ ZAHRADA
zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál VY_52_INOVACE_25_Opak_Sudo_a_lichokopytnIci
Člověk a jeho svět, 2 Název školy, adresa:
Transkript prezentace:

Nekupujme si jejich životy Martina Hájková Jitka Blažková Tereza Málková

Co vše jsme se dozvěděli

Program CITES = úmluva o mezinárodním obchodu s ohroženými druhy volně žijících živočichů a rostlin Zkráceně CITES nebo také Washingtonská úmluva

Program CITES Chrání zvířata a rostliny před pytláky vývozem do ciziny nelegálním obchodem Program chrání zvířata a rostliny před nelegálním obchodem, vývozem atd… a díky němu se podařilo také nějaké druhy zachránit před vyhubením

Zabíjení zvířat Dnes už se dá zvířecí kožešina nahradit umělou. To však neznamená že by se přestala zvířata zabíjet. Stále se loví nosorožci pro roh nebo sloni pro slonovinu, ze které se potom vyrábějí například: sošky, afrodiziakum.

Mořští koníci v lahvi Mrtvý had Mořští koráli Některá pašovaná zvířata

Otázky z testu 1. Kteří lidoopi se dostali do naší zoo díky pašeráctví a ve kterém roce to bylo ? Gibon černý přišel do zoo ústí v z Vietnamu. 2. Co zachránilo aligátory před vyhubením ? Cites a chování na farmách. 3. Pytláci v Jižní Americe se po drastickém snížení stavu ocelotů zaměřili na jinou kočkovitou šelmu. Na kterou? Kočka slaništní 4.která opice byla lovena především kvůli atraktivní kožešině? Gueréza pláštíková 5.jaký druh zvířat v pavilonu šelem a především jaká jeho část je využívaná v tradiční čínské medicíně ?Zařaď jej do příslušné čeledi. Medvěd –čeleď medvědovití (žlučník) Tygr malajský – čeleď kočkovití

6. Které druhy šelem byly již úplně vyhubeny??? –Tygr šavlozubý – Lev jeskynní –Tygr balijský 7. Jakou souvislost má lov nosorožců a tradiční medicína ? –Loví se kvůli rohu-které se potom zpracovávají 8. Z jakých důvodů se loví sloni ? –Loví se kvůli klům-které se potom zpracovávají na trofeje, atd,…………. 9. Vyjmenuj tři zvířata z naší zoo, která jsou lovena kvůli trofejím. –Slon indický –Nosorožec tuponosý –Aligátor severoamerický –Tygr, jeleni 10.jaké suvenýry se dělají z kůže plazů ? –Krokodýl – kabelka, boty, peněženka –Had- kabelka Otázky z testu

11. Do zverimexu se mohou dostat nejrůznější druhy zvířat, někdy i ta obtížněji chovatelná (opice atd….). Jaký máte názor na to, že si je může pořídit každý člověk ? –Každý člověk by nemusel zvládnout vychovat a starat se o zvíře. MUSÍ SI UVĚDOMIT, JESTLI MÁ ČAS A MÍSTO PRO DANÉ ZVÍŘE !!! 12. Dovezli jste si někdy z dovolené suvenýry, které pocházejí ze zvířat či rostlin. –Ne …... (mušle,písek a kamínky ) 13. Mezi ohrožené druhy nepatří pouze exotická zvířata, ale i fauna a flora naší přírodě. Jak můžete sami aktivně přispět k její ochraně. –Přestali bychom je ničit. A zrušit pytláctví ! Třídit odpadky, žít zdravě, chovat se šetrně k přírodě

Obrázky zvířat Zebra Hartmannova gepard Orangutan bornejský lev Slon indický