Cinema City International: Organizace PR aktivit ve filmovém průmyslu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Film jako nástroj marketingu destinace - shrnutí.
Advertisements

Možnosti podpory kreativních průmyslů ze SF v období 2014+
Valná hromada APK – Zlín – 19. / 20. května 2009 Valná hromada asociace provozovatelů kin.
DIGITALIZACE KIN –možnosti financování z programu MEDIA 18. dubna 2012, Světozor.
DIGITALIZACE KIN Současná situace v ČR a plány do budoucna Olga Raitoralová 23.dubna 2008, Praha.
Výstup předmětu 3AM399 Animace kulturního dědictví ZS 2012/2013
Informační systémy podnikové systémy CRM
KDO JSME.. CO JE T CARE Spolehlivost, péče Mladá společnost, která přináší změnu Šetříme Váš čas a peníze Dlouhodobé zkušenosti v prodeji Stabilní obchodní.
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic.
Mediální komunikace ČD
COMENIUS FIT FÜR EUROPA ZŠ Mendelova, Karviná, Česká republika ZŠ Hurbanova, Martin, Slovensko Lucas-Cranach-Schule, Gotha, Německo.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví leden - červen 2009 Eurocentrum Praha
Praktické aspekty příprav českého předsednictví leden - červen 2009 Eurocentrum Liberec 9. října 2008.
Podpora kulturních a kreativních průmyslů z úrovně města Jakub Rybář, Tereza Chrástová Kancelář strategie města Brna Nová scéna Národního divadla Praha.
YOUTHPASS Akce 1.1 – Výměny mládeže (organizátorům)
Obnova a využití klášterních komplexů Plasy a Kladruby
PROPAGACE PRÁCE SEKTOROVÉ RADY, JEJÍCH VÝSTUPŮ A CELÉ ZAKÁZKY NSK2.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Praktické rady ke komunitárním programům Michal Kadera, CEBRE Jihlava, 18. prosince
Prezentace turistické oblasti
PAS MLÁDEŽE Akce 1.1 – Výměny mládeže (organizátorům)
ČTK a státní správa komunikace v zájmu veřejnosti.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Praktické aspekty příprav českého předsednictví 2009 Odbor komunikace Webový portál CZ PRES České Budějovice,
Projektory Projektory se používají pro velkoplošné zobrazení počítačového nebo video signálu. Promítaný obraz může být mnohem větší než obraz na klasickém.
ICT triatlon - 5. ročník triatlonu pro pracovníky ICT Račice června 2010.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: únor 2012,
CZ / /0045 Centrum podpory talentů České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická Agentura VEREMA, RLC, SofCon, WAGO, BAEL.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
1 Možnosti podpory exportu ze strany státu v návaznosti na strategii mezinárodní konkurenceschopnosti ČR pro období PSP ČR, 29. června 2012.
Česká asociace rozvojových agentur Regionální inovační strategie Manfred Hellmich Inovace 2006 Praha 5. prosince 2006.
Úvodní konference projektu „Průvodce světem Multimédií“ 21. září 2010 LAPTUS s.r.o., rozvojová agentura.
Vzdělávejte se, protože vždycky je dobré umět něco navíc. Ing. Jarmila Halouzková Liblice,
Ekonomický rozvoj měst a regionů Projekty CityRegio a CityRegio II Seminář „Zapojení ČR do Nadnárodní spolupráce a zhodnocení programu Interreg IIIB CADSES“
TIC ČKD Praha PROJEKT ICPI Prezentace pro Asociaci energetických manažerů Praha, Ing. Pavel HABARTA, ředitel Technologické Inovační.
Kampaň pro rovnost šancí CZ / /0216 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.. realizátor:
Max Planck Encyclopedia of Public International Law Mgr. Alena Doláková Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
Buďte v obraze Služby pro veřejnou správu oblasti monitorování médií NEWTON INFORMATION TECHNOLOGY, s.r.o. Politických vězňů 10, Praha 1
Technologické Inovační Centrum Akční plán RIS ZK – aktivity TIC Lenka Kostelníková Seminář „Inovace a technologie v rozvoji regionů“, Brno
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Internet a informace MIS - Manažerské informační systémy Internet a informace Ing. Jan Luhan
Jak založit tiskový útvar Cvičení od 14:00 do 15: PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla
Luděk Janík Budoucnost HYTEP. Historie HYTEP 2006 červen: MPO iniciovalo vznik H 2 platformy prosinec: Založení platformy (ČVUT FS, MEGA, ÚJV,
ZAHRANIČNÍ PRAXE 2015 ERASMUS+. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ RÁMEC ŠKOLY (ŠKOLA SI UDĚLALA SAMA SVOJE VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ) VYPLNĚNÍ PŘIHLÁŠEK – DOSTUPNÁ NA WEBU (KAŽDÝ.
Praxe v EU Claudia Mónica Gutiérrez. Výběrové řízení 1. kolo – přihláška k dispozici online na stránkách školy (130 studentů) 2.kolo – výběr z cca 60.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Projekt společenské odpovědnosti („PSO“) Mgr. Pavel Olšovský, KÚ MSK květen 2010.
PRESTIŽ SOCIÁLNÍCH PRACOVNÍKŮ A JEJÍ SOUVISLOST S PŘIPRAVOVANOU PROFESNÍ KOMOROU A-FORUM, z. s.
Rady pro rozvoj lidských zdrojů - komunikace a koordinace Kamil Ubr, OŠMS Krajského úřadu kraje Vysočina.
C O N N E C T I N G B U S I N E S S & T E C H N O L O G Y Seminář č.20 - Příprava lékáren na ePreskripci a poskytování údajů o vydaných LP Roman Slowioczek,
Aktuální projekty kin AERO a SVĚTOZOR Ivo Andrle Praha, 23. dubna 2008.
1 PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ Radim Chmelík.
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
KULTURNÍ INSTITUCE Mgr. Michal Oblouk.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
turistická oblast v srdci Čech
EBSCO PhDr. Ivana Reznerová
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
„Jsme rovnocenní partneři“
TTnet (Training of Trainers Network)
Multiplex Základní odlišnosti techniky a způsobu promítaní v jednosálových kinech od techniky v multikinech.
EBSCO PhDr. Ivana Reznerová
SVAZEK OBCÍ VÝCHODNÍ KRKONOŠE
Otázka za 100 bodů Jak se jmenuje hlavní postava knihy Harry Potter? Harry Potter.
EBSCO Centrum informačních a knihovnických služeb VŠE
CHARITA FUNDRAISING Komunikační platforma ÚSPĚŠNOST Osvěta Komunikace
EBSCO Centrum informačních a knihovnických služeb VŠE
Transkript prezentace:

Cinema City International: Organizace PR aktivit ve filmovém průmyslu Jana Mrázová Cinema City International: Organizace PR aktivit ve filmovém průmyslu

Náplň práce marketing koordinátora v Cinema City: IMAX Příprava programů, filmů Koordinace VIP premiér Webové stránky Komunikace s distributory, s PR agenturou, dalšími mediálními koordinátory Hledání barter partnerů Tvorba další PR aktivity

Další povinnosti: Rebranding PF Ladies Nights Nahrávání hlasové linky pro IMAX Poskytování rozhovorů pro novináře Tiskové zprávy

Co je IMAX Technologicky nejkvalitnější 3D kino. Využívají se 2 projektory – obraz je mnohem jasnější než při použití jednoho projektoru pro 3D Geometrie sálu – 3D obraz vyplní celé zorné pole diváka a divák je tedy vtažen více do děje než v běžném sále = obraz více vystupuje z plátna

Příprava filmu v IMAX 1.Celovečerní filmy DMR – materiály od českého distributora (např. Harry Potter, Kocour v botách) 2.Dokumenty – připravujeme kompletně vše. Materiály získáváme přímo od distributora ze zahraničí (Návrat do divočiny, Hubble)

Příprava filmu v IMAX Komunikace s PR agenturou Příprava vizuálů Samotná příprava VIP premiéry Příprava budgetu Příprava víkendových aktivit Komunikace s kinem, obchodním centrem

Děkuji za pozornost a neviděnou v kině IMAX 