Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: 14. 8. 2013 Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A 79-41-K/81, 79-41-K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Advertisements

SEVERNÍ EVROPA Mezi státy severní Evropy patří Norsko, Island, Švédsko, Dánsko a Finsko. Sever je méně obydlený, než zbytek Evropy. Norsko Finsko Švédsko.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vyučovací předmět: Český jazyk a literatura Ročník: 6. ročník Anotace: Deník Anny Frankové informace o životě.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
VY_32_INOVACE_4.1.GE3N.03/Dm Autor materiálu: Mgr. Jaromír Dümler Datum vytvoření: Listopad Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Vyučovací předmět: Geografie.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Severní Evropa Skandinávie. Severní Evropa Skandinávie.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Bc. Zdeňka Sîrbu Zpracováno:
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Jan Mihalík zpracováno:
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor: Jan Mihalík zpracováno:
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Daniela Hasníková.
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_Zem8_13 Sada DUMZeměpis 8 PředmětZeměpis Název materiálu Státy jižní Evropy Anotace V prezentaci žák určuje.
Předmět: Zeměpis EU peníze školám
Klávesnice 1. část Vstupní zařízení.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
EVROPA Finsko III2-Z7-III-12.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín POBALTSKÉ REPUBLIKY 1.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín POLITICKÁ MAPA EVROPY 1.
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Test – Severní Evropa Jak se jmenují původní obyvatelé SE? (1)
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) septima, 3. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Anatomie člověka Předmět.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Autor:Mgr. Jana Šlancarová Zpracováno: Ročník (obor)3., K/81 – Gymnázium K/41 – Gymnázium Tematická oblast Multikulturní výchova.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Floriánová Třída/ročník:
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:4.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.7.56 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Daniela Hasníková.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Zeměpis cestovního ruchu.
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Periferní oblasti V Asie
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Zoologie Předmět Biologie.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Severní Evropa Autoři: Zuzana Večeřová Štěpán Roubalík Štěpán Roubalík8.třída.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Norsko, Švédsko III2-Z7-III-11
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
FINSKO CHARAKTERISTIKA hlavní město: Helsinky rozloha: km 2 počet obyvatel: jazyk: finština, švédština náboženství: evangelíci (84.
Autor: Mgr. Květoslava Kuchtová
Transkript prezentace:

Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie Evropy Předmět Zeměpis Anotace: Prezentace, která by měla sloužit k procvičování pojmů, které by se měly studentům vybavit při charakterizování vybraných zemí severní Evropy. Šablona Číslo materiálu III/2-15 III/ Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/

Opakování – země Skandinávského poloostrova

1. Vyjmenuj zobrazené státy postupně od východu k západu:

1. Vyjmenuj zobrazené státy postupně od východu k západu: FINSKOŠVÉDSKONORSKO

2. Z očíslovaných vlajek severských zemí vyber ty, které patří k uvedeným státům: NORSKO č. ____ŠVÉDSKO č. ____FINSKO č. ____

2. Z očíslovaných vlajek severských zemí vyber ty, které patří k uvedeným státům: NORSKO č. ____ŠVÉDSKO č. ____FINSKO č. ____

3. Ze kterého státu pochází tento nákup? Pojmenuj jednotlivé položky: nokia-5800-xpressmusic-red _3.jpg

3. Ze kterého státu pochází tento nákup? Pojmenuj jednotlivé položky: Finský nákup: Finská vodka – Finlandia Pohádkové postavičky - Mumínci red-13398_3.jpg Mobilní telefon – Nokia

4. Ke každé osobnosti/skupině osob přiřaď stát, ze kterého pochází: content/uploads/2011/10/Physics-Nobel-Prize.jpg content/uploads/2012/08/Apocalyptica-2.jpg abba_resize.jpg Sign_at_the__moving__actual_geographical_South_Pole.jpg p8U/SPtsoqQrkdI/AAAAAAAANcM/ApQo1yjp gEk/s400/kimi-raikkonen.jpg

4. Ke každé osobnosti/skupině osob přiřaď stát, ze kterého pochází: content/uploads/2011/10/Physics-Nobel-Prize.jpg content/uploads/2012/08/Apocalyptica-2.jpg abba_resize.jpg Sign_at_the__moving__actual_geographical_South_Pole.jpg p8U/SPtsoqQrkdI/AAAAAAAANcM/ApQo1yjp gEk/s400/kimi-raikkonen.jpg Finsko Švédsko Norsko

5. Na základě charakteristiky poznej zemi:  Země tisíců jezer: …………………………….  Země, jejíž povrch komplikuje výstavbu komunikací: ………………………  Vzdělaná země, jejíž obyvatelé jsou vášniví čtenáři: ………………………  Rybářská velmoc: …………………………  Země odkud pochází „nábytkářský gigant“: ……………………  Hlavní město státu, které leží na několika ostrovech: …………………………  Země saun a saunování: …………………….  Stát využívající síly prudkých řek a jezer: ……………………

5. Na základě charakteristiky poznej zemi:  Země tisíců jezer: …………………………….  Země, jejíž povrch komplikuje výstavbu komunikací: ………………………  Vzdělaná země, jejíž obyvatelé jsou vášniví čtenáři: ………………………  Rybářská velmoc: …………………………  Země odkud pochází „nábytkářský gigant“: ……………………  Hlavní město státu, které leží na několika ostrovech: …………………………  Země saun a saunování: …………………….  Stát využívající síly prudkých řek a jezer: …………………… Norsko Finsko Švédsko

Použitá literatura a zdroje Všechny uveřejněné odkazy [cit ] Air-2.jpg Sign_at_the__moving__actual_geographical_South_Pole.jpg 11. p8U/SPtsoqQrkdI/AAAAAAAANcM/ApQo1yjpgEk/s400/kimi-raikkonen.jpg 12.