Iniciativa 2013 Zveme Česko na večeři Zveme Česko na večeři
Iniciativa kurzů Alfa Vize kurzů Alfa Evangelizace národa a proměna společnosti Velké poslání - Matouš 28,18-20 Cíl Iniciativy Dát příležitost co největšímu počtu občanů ČR zúčastnit se kurzu Alfa a slyšet dobrou zprávu o Ježíši Kristu
Dlouhodobý záměr Česká kancelář kurzů Alfa Povzbuzovat, vést k dlouhodobé evangelizaci Využít potenciálu celé české církve Vážit si jeden druhého, naučit se spolupracovat Budovat povědomí o existenci kurzu Zázemí kurzu (poradenství, web, semináře)
Iniciativa kurzů Alfa Strategický plán 2 cílové skupiny – církev, hosté kurzu Zaměření propagační kampaně Oslovit duchovně hledající lidi Národní a místní propagace Jednotný grafický design
Komunikační strategie Použitá média I. Bannery zpravy.idnes.cz, tn.cz, doma.cz, krasna.cz Články tn.cz, doma.cz, krasna.cz, novinky.cz Billboardy, City light vitríny cca 25 měst
Komunikační strategie Billboardy, City Light Vitríny (CLV) Brno, Bystřice pod Hostýnem, České Budějovice, Choceň, Děčín, Hodonín, Hradec Králové, Jihlava, Jindřichův Hradec, Karlovy Vary, Kroměříž, Kutná Hora, Mladá Boleslav, Olomouc, Ostrava, Pardubice, Písek, Plzeň, Praha, Znojmo, Žďár nad Sázavou
Komunikační strategie Použitá média II. Rozhlas, TV Doteky víry, Radiožurnál, Zaostřeno na církve Snídaně s Novou MHD metro Praha tramvaje Brno, Plzeň trolejbusy Pardubice, autobusy Most Facebook, Youtube klip s Alešem Juchelkou
iDnes.cz Příklad banneru na web
iDnes.cz Příklad banneru na web
iDnes.cz Příklad banneru na web
iDnes.cz Příklad banneru na web
Banner TN.CZ Příklad banneru na web
Banner TN.CZ Příklad banneru na web
Banner TN.CZ Příklad banneru na web
Banner TN.CZ Příklad banneru na web
Banner TN.CZ Příklad banneru na web
Metro Praha Příklad banneru na web
Trolejbusy Pardubice Příklad banneru na web
Klip Juchelka Příklad banneru na web
Fakta o kurzech Alfa Návštěvnost Během kampaně denně cca unik. přístupů Týden před Iniciativou až unik. přístupů návštěv, unikátních
Fakta o kurzech Alfa
Ovoce Iniciativy I. Podzim kurzů, 5x Alfa pro mládež Podzim kurzů, 9x Alfa pro mládež Počty úč.: do jara 2013 celkem cca 9 tis. lidí jen podzim 2013 přes 2 tis. lidí Víru v Krista dosud našlo cca 1 tis. lidí
Fakta o kurzech Alfa Ovoce Iniciativy II. 109 dotazníků leden 2014: Úvodní večeře: 1573 hostů Celý kurz: 1123 hostů (účast 7 a víc) Služebníků: 993 (stoly + tech.) Rozhodnutí pro Krista: 195 Zapojeno do následných aktivit: 517 Přišlo na osobní pozvání: 1337 Přišlo jiným způsobem: 397 (1/3!)
Fakta o kurzech Alfa Výdaje: Celonárodní kampaň: cca 900 tis. Kč Grant F-nadace: cca 108 tis. Kč Mzdové náklady: 217 tis. Kč Režie: 50 tis. Kč Celkem tis. Kč
Fakta o kurzech Alfa
Komunikační strategie Cesta do budoucna Iniciativa 2015 personální a odborné zajištění finanční zajištění F-nadace zřízení fondu Zveme Česko na večeři kontakty partneři Alfy odbornost, kontakty, finanční zabezpečení
Komunikační strategie Nové logo
Rodinné kurzy Rozvoj rodinných kurzů Kurz výchova teenagerů Kurz Finanční správcovství Kurz Jak se vyrovnat s rozvodem a rozchodem
A tak, moji milovaní bratří, buďte pevní, nedejte se zviklat, buďte stále horlivější v díle Páně; vždyť víte, že vaše práce není v Pánu marná. 1 Kor. 15,58
Děkujeme za Vaše partnerství Dotazy Evangelizace národa a proměna společnosti