To have got affirmative - question and short answer Aj pro 4.-5.r. Základní škola Ostrava, Gebauerova 8, příspěvková organizace Autorka: Mgr.Daniela Ondrisová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_11_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Advertisements

Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií. Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace  Název projektu ◦ Zkvalitnění.
Present perfect tense Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ08 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí.
Přítomný čas průběhový
Budoucí čas „to be going to“
 Základní škola Ostrava, Gebauerova 8, příspěvková organizace  Autorka:Mgr.Daniela Ondrisová není-li uvedeno jinak Pro animaci a změnu snímku klikej!
CAN Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Svatava Mazurová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Sloveso „to have got“ 5.ročník (k učebnici Projekt 1)
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.107/1.500/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
2.1 School Practise „have got“
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
To have got - negative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_376, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to have got.
sloveso MÍT VY_22_INOVACE_55
Unit One TO BE To Have. To Be / být  I am  You are  He, she,it is  We are  You are  They are  Já jsem  Ty jsi  On, ona,ono je  My jsme  Vy.
Zájmena přivlastňovací
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-19-Služby Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Pro své milé žáky vytvořila Kateřina Brandejsová
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_13_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Elektronická učebnice - II
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_15.
Škola1. ZŠ T.G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_61 NázevSloveso být – to be Téma hodinyKladné a záporné tvary slovesa to.
Škola1. ZŠ T.G.Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová Číslo VY_32_INOVACE_62 Název Sloveso být – to be Téma hodiny Záporné tvary slovesa „být“ Předmět.
There is….. There are….
Elektronická učebnice - II
Předpřítomný čas Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ondřej Hoberla. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:6.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.107/1.500/ Název aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Cvičení 2: Přítomný čas průběhový (Vyber správnou možnost)
Present Continuous question
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Present simple Autor: Mgr.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_17_AJ1G Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
35.1 Question tags (Tázací dovětky)
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ1G Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník: IX. Datum vytvoření: Šablona:III/2č. materiálu:
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ1G Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině To be going to VY_22_INOVACE_30 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_271_AJ6 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková komunikace Předmět:Anglický.
VY_32_INOVACE_16_TO BE PREZENTACE
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Future with „Going to“ Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ11 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Yes/No questions.
Sloveso "to HAVE".
Christmas in the english speaking countries Aj - REÁLIE 3.-5.ročník
PRESENT SIMPLE questions
1 To have got - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_377, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to have.
Draw a face Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_663_SLOVESO_MÍT_OTÁZKA TÉMA: VÝKLAD SLOVESA.
PRESENT PERFECT QUESTION_15 Mgr. Filip Soviš ANJ_Tenses
To have got - affirmative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_375, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to have.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Short answers - past VY_22_INOVACE_10 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
EXPRESSION HAVE GOT PRESENT_04 Mgr. Filip Soviš ANJ_Tenses
Gramatika Slovesa – mít (vlastnit)
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have got- question Název sady: Project 1 Číslo projektu:
Have got Autorka: Mgr. Bohumila Navrátilová Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU PENÍZE ŠKOLÁM.
VY_22_INOVACE_21_ANGLICKÝ JAZYK 5 Základní škola a Mateřská škola, Potštejn, okres Rychnov nad Kněžnou MY CLASSMATE.
VY_32_Inovace_ Have got-negative Project1
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
FAMILY.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL: VY_32_INOVACE_01_Aj34_27
AUTOR: Markéta Březinová NÁZEV: VY_32_INOVACE_AJ_18_MY BODY
Jméno autora Datum vytvoření Ročník Vzdělávací Téma – název Anotace
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Název školy: Speciální základní škola Louny, Poděbradova 640,
Transkript prezentace:

To have got affirmative - question and short answer Aj pro 4.-5.r. Základní škola Ostrava, Gebauerova 8, příspěvková organizace Autorka: Mgr.Daniela Ondrisová není-li uvedeno jinak VY-22-INOVACE-J-A-29

To have got affirmative: Zopakujme si : Větu oznamovací kladnou tvoříme: Číslo jednotné/singular/ : 1. I have got a doll. 2. You have got a car. 3. He has got big bag. She has got little kite. It has got small tail. Číslo množné /plural/ : 1. We have got very nice classroom. 2. You have got long hair. 3. They have got old bike.

To have got affirmative – question and short answer / otázka a krátká odpověď / Otázku tvoříme přehozením zájmena osobního : Číslo jednotné / singular/ : 1.Have I got a doll? 2.Have you got a car? 3.Has he got a big bag? Has she got a little kite? Has it got a small tail? Číslo množné /plural/ : 1.Have we got very nice classroom? 2.Have you got long hair? 3.Have they got an old bike?

Číslo jednotné / singular/ : kladná záporná 1.Have I got a doll? Yes, I have. No, I haven´t. 2.Have you got a car? Yes, I have. No, I haven´t. 3.Has he got a big bag? Yes, he has. No, he hasn´t. Has she got a little kite? Yes,she has. No, she hasn´t. Has it got a small tail? Yes, it has. No, it hasn´t. Číslo množné /plural/ : kladná záporná 1.Have we got very nice classroom? Yes,we have. No, we haven´t. 2.Have you got long hair? Yes, you have. No, you haven´t. 3.Have they got an old bike? Yes,they have. No,they haven´t. Short answer /krátká odpověď /: