Anglicky jsem se rozhodl učit před půl rokem. I took up English six months ago (decided to learn).

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kde to jsem? Where am I?. Už jsem v tomhle obchodě někdy byl? Have I been in this store before?
Advertisements

Už ti to řekli? Have you been told already?. Kdo ti to řekl? Who told you?
Ty, hodilo by se mi, kdybys mi mohl pomoci s jednou drobností. Hey, I could use your help with a little job.
Linking Words and phrases
Kdy přesně jste toho ducha viděl? When exactly did you see the ghost?
Proč se už nemůžeme vídat? Why can't we be seeing each other any more?
Kdy chcete začít? What time are you going to begin?
Second Conditional – tvar a použití
Cumulative tests Tenses Phrases. Put the verbs into the correct form I need a rest. I _______ (run) all morning! John isn´t here. He _______ (go) to the.
Kdy jsi jej naposledy viděl? When was the last time you saw him?
Third Conditional – tvar a použití
Jak se mu říká? What is he called?.
Slyšel mě někdo že bych něco řekl? did anyone hear me say anything?
Co tohle znamená? What does this mean?. Všichni ví kdo jsem. Everyone knows who I am.
Dnes to v obchodě zatím moc nejde. It's been a slow day at the store today.
Že jsem se na to krasobruslení vůbec dívala. I wish I hadn't watched the figure skating.
Dobrý den, pane. Znám vás? Hello, sir. Do I know you?
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Nemusel jsem tam jít. I didn't have to go there..
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Nemuseli tam jít they didn't have to go there. myslím, že bychom jim to neměli říkat I don't think we should tell them.
Medvídek Pú.
Nemusela se vrátit brzo she didn't have to be back early.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
To mám zakázáno se i čas od času prospat? Am I not even allowed to sleep late once in a while?
Jak jenom sakra přijdu s nějakým dalším testem? How the hell am I going to come up with another test?
Všude kam se podívám vidím ryby. Everywhere I look, I see fish.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Už sněží několik hodin. It's been snowing for hours.
Kolik je hodin? What time is it?. Jak se tam dostanu? How do I get there?
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Travelling By Dagmar Machů Tematická oblast: Reálie anglofonního světa
The world of work Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:VY_32_INOVACE_AJK444 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník Datum.
Nezapomeň co musíš udělat don't forget what you have to do.
I wish, If only Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Translation Translate the following sentences from English into Czech. Vzor: I don’t like the translation of this book. Who translated it? Nelíbí se mi.
School By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Culture By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_166 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Second conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Love relationship Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-18 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Art Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-29 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků.
(a) little, (a) few málo, trochu vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Relationships Číslo vzdělávacího materiálu: AJ1 – 28 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Název vzdělávacího materiálu
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Kateřina Suková
In The Year Nejde vložit do pptx – nutno přes prohlížeč.
Translation NHI 01/03 Xabier už dlouho nebyl ve Španělsku. Xabier hasn‘t been to Spain for a long time. Xabier nestuduje jazyky dlouho. Xabier hasn‘t.
Transkript prezentace:

Anglicky jsem se rozhodl učit před půl rokem. I took up English six months ago (decided to learn).

Už předtím jsem se něco naučil na škole, ale to bylo málo. I'd learned a little in school but it wasn't enough.

Teď se tedy učím více než šest měsíců a jde mi to docela dobře. So I've been learning for over six months now and it's going pretty well.

Angličtinu potřebuju hlavně na to abych mohl psát dopisy známým. I need English mainly to write letters to my friends (so I can write).

Abych nemusel najímat tlumočníka, And so that I don't have to hire an interpreter,

kdykoli se ve firmě objeví nějaký Američan. whenever an American shows up at the company.

A čtením novin se dozvídat více o tom co se děje v zahraničí. And to learn more about what's going on abroad by reading newspapers.

Zatím jsem se nenaučil moc slovíček ale pokud se nepřestanu učit, So far I haven't learned a whole lot of words but if I keep learning,

pak ti brzy budu schopen rozumět úplně všechno (co říkáš). pretty soon I will be able to understand everything you say.

Už jsem se naučil trochu mluvit o tom, co bych rád v budoucnu dělal. I have learned to speak a little about what I would like to do in the future.

Kdybych teď přestal, byla by to obrovská chyba. Quitting now would be a huge mistake.

Kromě toho si myslím, že kdybych nezačal teď, tak bych nezačal nikdy. I also think that if I didn't start now I never would.

Chtěl bych, aby moje angličtina byla někdy dost dobrá, I would like my English to be good enough one day,

na to, abych mohl pár měsíců sám žít v Austrálii. to allow me to go live in Australia for a couple months.

Až se tam jednou dostanu, budu pořád s někým mluvit, abych neztrácel čas. When I get there I will keep talking to people so I'm not wasting my time.

Ale kdo ví, jestli se mi něco takového vůbec někdy podaří. But who knows if I'll ever be able to get there.

Je spousta důvodů proč by se všichni měli učit nějaký cizí jazyk. There are a lot of reasons why everyone should learn a foreign language.

Ale ten nejdůležitější je, že začnete být daleko sebevědomější, But the most important one is that you become much more self-confident,

a už se nebojíte mluvit s cizinci. and you're not afraid of talking to foreigners anymore.