PRODUCTION Translate: 1) Rozdělení pracovních sil v různých sektorech hospodářství se liší v závislosti na úrovni ekonomického rozvoje. 1) The proportions.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kdo to udělal? Who did it?. Proč to udělal? Why did he do it?
Advertisements

Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Novinky ze zahraničí IVIG 2008
Základní technická terminologie Poznámka: značka * za slovem znamená pokračování kliknutím, zbytek je načasován.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_02_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Tutorial: Mechanic - electrician Topic: Electric measurement the 2nd. year Measuring devices 1 Prepared by: Ing. Jiří Smílek Projekt Anglicky v odborných.
Lada Leszkowová, Gymnázium K.V. Raise Hlinsko, 2014 leden
2.1 School Practise „have got“
Halloween 2 1. slovní zásoba Halloween – opak., kontrola podle obr. (PPT) 2. tvoření věty oznamovací a otázky s danými slovy 3. říkanka Jack-O-Lantern,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-19-Služby Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Mission of the Chamber – since 1996
Píseň “ABC” Reakce?. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-15-Česká republika Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_15.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
A Dog‘s Life in Winter Prague
WALES „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.Dana Brdíčková.
Elektronická učebnice - II
40.1 If clauses - 2nd and 3rd conditional
Přítomné časy, budoucí – will, minulý čas prostý - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Předpřítomný čas Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ondřej Hoberla. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Present simple Autor: Mgr.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Modal Verbs = způsobová slovesa.
42.1 Reported statements (Nepřímá řeč)
35.1 Question tags (Tázací dovětky)
DIANA NARVÁEZ Hlavní město Ekv. Je Quito nacházející se v horách Ekv se dělí na 4 časti: Amazonie, Hory, Přimoří a Galapágy V Ekv. Žije 12´
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník: IX. Datum vytvoření: Šablona:III/2č. materiálu:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Past Simple Practice II VY_22_INOVACE_17 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Zjisti, o čem se mluví 1 VY_22_INOVACE_26 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Educational program: Mechanic - electrician Title of program: Technical training II. class Astable multivibrator Worked out: Bc. Chumchal Miroslav Projekt.
The key strategic targets of the energy policy of the State include: the basic conception of long-term development of the energy sector legislation and.
Daily problems in the job Npor.Konvalinka Petr. Glossary Mobbing - sesypat se Mobbing - sesypat se Bullying - šikana, šikanování Bullying - šikana, šikanování.
Konverzace v anglickém jazyce ročník
Přejít na první stránkuLONDON Test yourself by Ludmila Lukavcova double-decker.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_08.
Maturita oral exam rehearsal Lada Leszkowová, GKVR Hlinsko, 2013 prosinec The Czech Republic.
Travelling Maturita oral exam rehearsal
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová Číslo Název Téma hodiny PředmětAnglický jazyk Ročník/y/ Anotace Očekávaný výstup Druh učebního.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Pracovní list - pro tisk Vloženo z stress.pptx Začátek.
The world of work Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských kompetencí.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Sport By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
WHAT IS BLUE? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Critical thinking Critical thinking is a general term that covers all thinking processes that strive to get below the surface of something: questioning,
Image Stitching II Linda Shapiro ECE/CSE 576.
Unit 2: The God Unit Questions to Guide our Studies.
Foreign Travel using Federal Funds
Subject/Verb Agreement
Ticker Symbol Personal Finance Lab.
CONCLUSIONS AND RECOMMENDATION
Observations: Team Dynamics
Transkript prezentace:

PRODUCTION

Translate: 1) Rozdělení pracovních sil v různých sektorech hospodářství se liší v závislosti na úrovni ekonomického rozvoje. 1) The proportions of the labour force employed in the different sectors of the economy vary depending on the level of economic development.

2) V rozvojových zemích je největší procento práceschopného obyvatelstva zaměstnáno v zemědělství. 2) In the developing countries, the largest percentage of the working population is employed in agriculture.

3) Výroba je proces tvorby zboží a poskytování služeb. 3) Production is the process of creating goods and performing/providing services.

4) Sériová výroba je výrobní systém, kdy se vyrábí řada podobných výrobků. 4) Batch production is a systém of production where a number of similar products are produced/manufactured.

5) Sekundární sektor je výroba zboží ze surovin. 5) Secondary production is the production of goods from raw materials.

6) Služby jsou nejrychleji se rozvíjejícím odvětvím české ekonomiky. 6) Services/tertiary sector are/is the fastest-growing sector of the Czech economy.

7) Čína je jedním z hlavních producentů rýže na světě. 7) China is one of the world´s leading producers of rice.

8) V některých výrobních odvětvích je značná potřeba kapitálu. 8) In some production industries a great deal of capital is needed.

9) Mnohá odvětví, např. cestovní ruch či maloobchod, kladou značné nároky na pracovní síly. 9) Many industries, such as tourism or the retailing industry, are demanding in terms of labour force.

10) Úroveň ekonomického rozvoje dané země ovlivňuje zaměstnanost v jednotlivých sektorech hospodářství. 10) The level of the economic development of the country affects the employment in individual sectors of economy.

Change the word PRODUCE to fit in the gaps + translate: 1)To measure the ………………….. of labour, economists determine the amount of goods and services ……………… for every unit of input.

1)To measure the productivity of labour, economists determine the amount of goods and services ……………… for every unit of input.

1)To measure the productivity of labour, economists determine the amount of goods and services produced for every unit of input.

2) …………….. of the new sports car has been halted by a strike.

2) Production of the new sports car has been halted by a strike.

3)I´m afraid the talks were totally ……………………because we did not reach agreement on anything.

3)I´m afraid the talks were totally unproductive because we did not reach agreement on anything.

4) A thing which is made, manufactured or brought into existence is called a ………………………...

4) A thing which is made, manufactured or brought into existence is called a product.

5) The bottle was labelled ………………. of Spain.

5) The bottle was labelled produce of Spain.

Translation - 394/4 1) She had been working for the company/with … for 15 years before she was promoted. 2) Einstein, the physicist, developed the theory of relativity. 3) We have finally seen the film that we were looking forward to so much.

4) When did you order the goods? 5) Have you ordered the goods? 6) I wasn´t able to answer the question because I had never come across a problem like that (before). 7) While we were processing the test results, the company decided to stop/halt the project.

8) It´s the third time you have made that mistake. 9) As soon as we had announced the new CEO the share prices went up. 10) We have lost an important market.We weren´t able to meet the demand for our products.

The Prize in Economic Sciences Translate the excerpt from the article: Buyers and sellers sometimes haggle too hard and therefore fail to trade. Desirable joint projects are sometimes not undertaken because the projects´ beneficiaries fail to agree how the costs should be shared. Sickness insurance, for example, is typically criticized either for offering too little coverage or for inviting misuse. In either case, the basic problem is that people have an incentive to economize with their private information: some insurance-policy sellers claim that their costs are high in order to increase the price; some beneficiaries of joint projects such as insurance-policy holders claim that their benefits are low in order to reduce their own contributions to the project; some well-insured workers claim that they are sick, in order to reduce their workload.

Can you explain the following concepts? -Insurance scheme coverage. -Misuse of insurance scheme. -Private goods -Public goods -Unanimous decision-making -Utility gain

At the end of the line In A, what word tells you that the Indian workers are well educated? In B, which word means „the people who work for a company“? In C, which phrase indicates Ron Harley is angry about the proposal? In D, which word means „agreement“? In E, which word means „cutting“? In F, Which word tells you that the training cost is very high for Indian workers? In G, which phrase shows Indian call-centre operators understand their situation? In H, which word means „boring and repetitive“?