Like, can, family tree Předmět Autor: Mgr. Alžběta Fojtů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Present Simple and Continuous
Advertisements

Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_11_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Kód VM: VY_32_INOVACE_3ZIM03 Projekt: Zlepšení výuky na ZŠ Schulzovy sady registrační číslo: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Mgr. Jana Zimková Datum:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Přítomný čas průběhový
Budoucí čas „to be going to“
Bor. Present Simple.
CAN/ CAN´T VY_22_ZAZNAM_ Aj.I. 5.B .32. CAN,CAN´T
CAN Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Svatava Mazurová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_30.
Lada Leszkowová, Gymnázium K.V. Raise Hlinsko, 2014 leden
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_20.
Sloveso „to have got“ 5.ročník (k učebnici Projekt 1)
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
2.1 School Practise „have got“
Unit One TO BE To Have. To Be / být  I am  You are  He, she,it is  We are  You are  They are  Já jsem  Ty jsi  On, ona,ono je  My jsme  Vy.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Shopping VY_22_INOVACE_36 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Unit 4 Infinitiv Příslovečné určení místa a času What ´s the time? Číslovky násobné - ingový tvar.
Čtěte a přeložte: Mother is at home. Matka je doma.
Pro své milé žáky vytvořila Kateřina Brandejsová
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_15.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Profiles Here you can find some information on members of the czech team. i i Information Základní škola náměstí E. Beneše, Varnsdorf, Czech republic
Sporty a aktivity e Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní výrazy a fráze na téma Sporty a aktivity. Fráze si mohou procvičit dle zadání v prezentaci.
? PRESENT SIMPLE OR PRESENT CONTINUOUS. PRESENT SIMPLE PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ We read a lot. We read every day. We usually read books of fiction. Our friend,
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 5. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Cizí jazyk - Anglický jazyk – My day.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět :Amgličtina jako první.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_23.
Předmět Inovace výuky na Gymnáziu Otrokovice formou DUMů CZ.1.07/1.5.00/ Household Autor: Mgr. Alžběta Fojtů.
Elektronická učebnice - II
VY_22_ZAZNAM_ Aj.I. 5.B.33. Přítomný průběhový čas.
Přítomné časy, budoucí – will, minulý čas prostý - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Question tags, echo questions, parallel responses
Předpřítomný čas Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ondřej Hoberla. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:6.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.107/1.500/ Název aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Cvičení 2: Přítomný čas průběhový (Vyber správnou možnost)
Present Continuous question
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_80 NázevPast continuous Téma hodinyMinulé časy PředmětAnglický jazyk Ročník/y/7.
Škola1. ZŠ T.G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_70 NázevPresent continuous Téma hodinyKladné a záporné tvary přítomného.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Present simple Autor: Mgr.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
28.1 Agreeing with negative and affirmative statements (vyjadřování souhlasu se zápornými a kladnými tvrzeními) Elektronická učebnice - II. stupeň Základní.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_17_AJ1G Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_05 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: UNIT 1.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ1G Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník: IX. Datum vytvoření: Šablona:III/2č. materiálu:
Past Continuous author: Petr Baťa
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ1G Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Wh- questions.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
VY_32_INOVACE_16_TO BE PREZENTACE
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Yes/No questions.
Maturita oral exam rehearsal Lada Leszkowová, GKVR Hlinsko, 2013 prosinec The Czech Republic.
Maturita oral exam rehearsal Lada Leszkowová, GKVR Hlinsko, prosinec 2013.
Present Simple Přítomný čas prostý. Použití Děje obvyklé nebo pravidelně se opakující I go to bed at 10. Trvalé pravdy, tvrzení, kt. mají obecnou platnost.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_68 NázevPresent simple - negative Téma hodinyČinnosti doma i ve škole PředmětAnglický.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Present Continuous Practice VY_22_INOVACE_14 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
PRESENT SIMPLE questions
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Tvorba otázky VY_22_INOVACE_32 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová Číslo Název Téma hodiny PředmětAnglický jazyk Ročník/y/ Anotace Očekávaný výstup Druh učebního.
registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Transkript prezentace:

Like, can, family tree Předmět Autor: Mgr. Alžběta Fojtů Inovace výuky na Gymnáziu Otrokovice formou DUMů CZ.1.07/1.5.00/34.0488 Předmět Like, can, family tree Autor: Mgr. Alžběta Fojtů

FAMILY TREE Ann is John´s __________ . Mary George Kelly David Ann John Steve Stella Martin Cathy Louis Ann is John´s __________ . Cathy is _________ and _________ sister. Ann is Stella´s _________ . Mary is Cathy´s __________ . David is Martin´s __________ . John is David´s _______________ . wife Martin´s Louis´s aunt grandmother uncle 9. září 2013 brother-in-law

FAMILY TREE Ann is David´s _____________ . Mary George Kelly David Ann John Steve Stella Martin Cathy Louis Ann is David´s _____________ . David is Mary´s ___________ . George is Mary´s __________. Steve is Ann´s __________ . Louis is Steve´s _________ . sister-in-law son-in-law husband nephew 9. září 2013 cousin

FAMILY TREE Ann is George´s ________________ . Mary George Kelly David Ann John Steve Stella Martin Cathy Louis Ann is George´s ________________ . Stella is Ann´s _________ . ____________ is ___________´s father-in-law . Steve & Stella are David´s & Kelly´s _________ and ___________ . Mary is Ann´s ________________ . daughter-in-law niece George David / Ann son daughter mother-in-law 9. září 2013

LIKE or CAN? LIKE / LOVE / HATE / ENJOY + -ing e.g. He enjoys reading books. They don´t like travelling. Does your mum love cooking? CAN + infinitive e.g. We can ski well. He can´t speak German. Can they help us? 9. září 2013

LIKE or CAN? speak listening play watching waking up stand telling Complete the sentences with the correct form of verbs: borrow climb listen play ride speak stand tell wake up watch 1 Pavel can ___________ English very well. 2 I don´t like ___________ to metal music. 3 Can your mother ___________ the piano? 4 Does Sue love ___________ horror films? 5 Petr hates ___________ early in the morning. 6 Can you ___________ on your head? 7 Sam likes ___________ jokes. 8 Cats can ___________ trees. 9 Can I ___________ your mobile phone? My one doesn’t work. 10 Does Robin like ___________ a bike in summer? speak listening play watching waking up stand telling climb borrow riding 9. září 2013

LIKE or CAN? Correct the mistakes: 1 Lucke can rides a bike. 2 Do Peťa like drawing? 3 Can you like going to the cinema? 4 Sam doesn´t plays football. 5 Can you standing on your head? 6 I hate tidy up my room. 7 Like you going to the cinema? 8 I don´t can ski. 9 My mum cans make good cakes. 10 Amy can´t like playing volleyball. 11 Kuba don´t enjoy eating spaghetti. 12 Paul can´t speaking Spanish. 9. září 2013

LIKE or CAN? 1 _________ you ride a bike? No, _________________ 2 I don´t __________ tidying my room. 3 He _________ cook. 4 My mum doesn´t _________ washing up. 5 My brother _________ playing computer games. 6 I _________ do my homework now, I haven´t got time. 7 _________ your cat jump high? Yes,_____________ 8 Do you _________ talking to friends? No, __________ 9 _________ you open the window? Yes, _____________ 10 I _________ ski. It´s too difficult for me. Can I can´t like can´t / can like likes can´t Can it can like I don´t Can I can can´t 9. září 2013

TRANSLATE 1 Umíš čínsky? Ne, neumím. Can you speak Chinese? No, I can´t. Petr nesnáší (dělat) domácí úlohy. Peter hates doing homework. Posloucháš rád popovou hudbu? Ano. Do you like listening to pop music? Yes, I do. Můj vnouček neumí chodit. My grandson cannot walk. Kuba rád jí pizzu s hranolkama. Jacob likes eating pizza with chips. 9. září 2013

TRANSLATE Umí tvůj pes skákat? Ano, umí. Can your dog jump? Yes, it can. Plave tvá sestřenice ráda? Ne. Does your cousin like swimming? No, she doesn´t. Moje děti nerady čtou knihy o zvířatech. My children don´t like reading books about animals. Tancuje tvůj muž rád? Ne, nerad. Does your husband like dancing? No, he doesn´t. Moje žena neumí vařit italská jídla. My wife cannot cook Italian dishes. 9. září 2013

Použité zdroje CLARKE, S. Macmillan English Grammar in Context Essential. 2008. ISBN 978-1-4050-7145-1. HADFIELD, J. Elementary Vocabulary Games. 1998. 0-17-555695-4. MURPHY, R. English Grammar in Use. 2nd ed. 1994. ISBN 0 521 43680 X. 320000 x OBRÁZKY. Kolekce 320000 plně barevných a volně šiřitelných obrázků, fotografií a klipartů. [DVD-ROM]. Hořovice: Terasoft, a.s. Multilicenční verze s autorskými právy obrázků, zakoupená školou v roce 2012. Všechny objekty použité k vytvoření prezentace jsou součástí SW Microsoft Office nebo jsou vlastní originální tvorbou autora. 9. září 2013