EASTER and SPRING Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_11_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Advertisements

Škola1. ZŠ T.G.Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_65 NázevThere is x are Téma hodinyPopis města PředmětAnglický jazyk Ročník/y/6.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Tutorial: Mechanic - electrician Topic: Technical training II. class Printed circuit boards 3 Prepared by: Melichařík Lubomír Projekt Anglicky v odborných.
Elektronická učebnice - I
Zvířatae Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní fráze a slovní zásobu na téma Zvířata, což je podpořeno vizuálně i sluchově. Žáci si procvičí čtení.
Tutorial: Mechanic - electrician Topic: Electric measurement the 2nd. year Measuring devices 1 Prepared by: Ing. Jiří Smílek Projekt Anglicky v odborných.
Lada Leszkowová, Gymnázium K.V. Raise Hlinsko, 2014 leden
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_20.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
2.1 School Practise „have got“
Písně - poslech, práce s textem. Anotace: Žáci si v prezentaci procvičí poslech a čtení, což je podpořeno vizuálně a sluchově. Žáci také pracují s textem.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Halloween 2 1. slovní zásoba Halloween – opak., kontrola podle obr. (PPT) 2. tvoření věty oznamovací a otázky s danými slovy 3. říkanka Jack-O-Lantern,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-19-Služby Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-15-Česká republika Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Elektronická učebnice - II
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_15.
Abba – poslech, práce s textem.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Profiles Here you can find some information on members of the czech team. i i Information Základní škola náměstí E. Beneše, Varnsdorf, Czech republic
Sporty a aktivity e Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní výrazy a fráze na téma Sporty a aktivity. Fráze si mohou procvičit dle zadání v prezentaci.
CHRISTMAS (FOR OLDER PUPILS) Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem.
? PRESENT SIMPLE OR PRESENT CONTINUOUS. PRESENT SIMPLE PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ We read a lot. We read every day. We usually read books of fiction. Our friend,
A Dog‘s Life in Winter Prague
WALES „Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.Dana Brdíčková.
Elektronická učebnice - II
40.1 If clauses - 2nd and 3rd conditional
Přítomné časy, budoucí – will, minulý čas prostý - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Předpřítomný čas Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ondřej Hoberla. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Škola1. ZŠ T.G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_70 NázevPresent continuous Téma hodinyKladné a záporné tvary přítomného.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Present simple Autor: Mgr.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Musím to udělat? Do I have to do this?. Proč tam musíme jít? Why do we have to go there?
Modal Verbs = způsobová slovesa.
35.1 Question tags (Tázací dovětky)
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_05 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: UNIT 1.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ1G Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník: IX. Datum vytvoření: Šablona:III/2č. materiálu:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Past Simple Practice II VY_22_INOVACE_17 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Zjisti, o čem se mluví 1 VY_22_INOVACE_26 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Educational program: Mechanic - electrician Title of program: Technical training II. class Astable multivibrator Worked out: Bc. Chumchal Miroslav Projekt.
 Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – žluté x zelené  Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Konverzace v anglickém jazyce ročník
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Přejít na první stránkuLONDON Test yourself by Ludmila Lukavcova double-decker.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Yes/No questions.
Maturita oral exam rehearsal Lada Leszkowová, GKVR Hlinsko, 2013 prosinec The Czech Republic.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_68 NázevPresent simple - negative Téma hodinyČinnosti doma i ve škole PředmětAnglický.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
All About Friends
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová Číslo Název Téma hodiny PředmětAnglický jazyk Ročník/y/ Anotace Očekávaný výstup Druh učebního.
Tutorial: Mechanic - electrician Topic: Technical training II. class Printed circuit boards 2 Prepared by: Melichařík Lubomír Projekt Anglicky v odborných.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Multiplying Fractions
Transkript prezentace:

EASTER and SPRING Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

1) Cut out and match into pairs: CHOCOLATE BUNNY Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

CHOCOLATE BUNNY HOT CROSS BUN Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

CATKIN PLAITED CANE Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

WILLOW EASTER EGG Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

BOW, RIBBON GOSLING Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

PUPPY DUCKLING Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

FOAL CALF Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

LAMB PIGLET Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

CHICKEN Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

2) “SPRING” WORDS: H O T C R O S S B U N W I L L O W C A T K I N B O W, R I B B O N F O A L C A L F P L A I T E D C A N E D U C K L I N G G O S L I N G L A M B C H I C K E N P U P P Y P I G L E T E A S T E R E G G C H O C O L A T E B U N N Y Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

a) Find all 16 words from ex. 1 in this “spring” word search: FPLAITEDCANEB RAEATELGIPSOO ONIKTACZOLKPW CHOCOLATETLEP HOWCONEEBPSMR ITEASTERUOUSI CCCLMPEENPDWB TRHFSUGGNGUOB LOIPTPGGYNCLO ASCSIPOSLIKLN OSKENYCATLNIF FBUNCALAMBOWD Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

b) Think up 1 sentence on each “spring” word: For example: CHOCOLATE BUNNY- I like for breakfast chocolate bunny. HOT CROSS BUN- Special dish for Easter is Hot Cross Bun. CATKIN- The catkin grew up in our garden last spring. PLAITED CANE- The traditional custom in Czech is making plaited canes. WILLOW - The willow is the most beautiful spring tree. EASTER EGG - Decoration of Easter eggs is a very nice custom. BOW, RIBBON - The spring Kids have sometimes got bows on their necks. GOSLING- The gosling is a baby from goat. Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

b) Think up 1 sentence on each “spring” word: For example: PUPPY- The puppies are my favourite pets. DUCKLING- The duckling is a baby from duck. FOAL - I cannot ride a foal because it is too small. CALF- The calves are babies from cows. LAMB - I do not like lamb meat. PIGLET- The piglets live in the pigsty. CHICKEN - The chickens are the most useful symbol of Easter time. Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

3) How good is your knowledge about SPRING AND EASTER TIME? Write: TRUE or FALSE a) The hand-painted or decorated egg is the most recognizable symbol of Czech Easter. TRUE b) Boys decorate Easter eggs to give them to girls on Easter Monday. FALSE (Girls decorate Easter eggs.) c) The plaited willow cane has been used for centuries by boys who go carolling on Easter Monday and symbolically whip girls on the legs and on their bottoms. FALSE(It means “Summer´s End.) Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

3) How good is your knowledge about SPRING AND EASTER TIME? Write: TRUE or FALSE d) In the past, plaited willow cane was also used by the farmer's wife to whip the livestock and everyone in the household, including men and children. TRUE e) One Easter Czech tradition is to bake a carp. FALSE (Czech tradition is to bake a Hot Cross Bun or Gingerbread Little Ram.) f) Easter in US is also time to prepare the special Easter food such as baked ham, potatoes and vegetables. Several special recipes are made at each home. TRUE Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

3) How good is your knowledge about SPRING AND EASTER TIME? Write: TRUE or FALSE g) Hot Cross Buns were first baked in Czech, to be served as the traditional Good Friday breakfast. Nowadays, they are served throughout the Easter season. FALSE(They were first baked in England.) h) Spring is one of the four seasons, the transition period between autumn and summer. FALSE (It is the transition period between winter and summer.) i) Children in England look for chocolate eggs in the gardens. TRUE Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

4) Molly' s EASTER Hen a) Read this story and try to understand what about is it: When Molly came in from the chicken house, she looked very sad. "O dear me!" she sighed. "I'm so disappointed!" "What is it, sunny girl?" asked mother. "Red Top hasn't laid an egg, and tomorrow is Easter. I shut Red Top in all by herself, so I should know that it was her very own egg, and she hasn't laid any." "But the other hens have. We shall have plenty of Easter eggs to colour," said mother. "But I was going to take one of Red Top's eggs to Auntie Brooke for Easter," said Molly, dismally. "Wouldn't any other egg do?" asked mother. Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

"It wouldn't be half so nice," replied Molly. "Auntie Brooke gave me Red Top, and this is the first Easter since I had her. I told Auntie Brooke I was going to bring her one of Red Top's eggs for Easter." "You shouldn't count on Easter eggs before they are laid," said her mother. "I am sure Auntie Brooke will understand if you take her another egg. You may colour it pink, and I will let you have some gilding, so that you can mark her name on it. It will be a beautiful Easter egg." Molly tried to smile. All day she kept going out to where Red Top was, to see whether the expected egg had been laid. That, and the work of colouring eggs for the family, kept her busy all the day. The pink eggs were beautifully coloUred, but she would not gild Auntie Brooke's name on one. "I have a plan," she said. "I believe I'll have an Easter egg for Auntie Brooke, after all, mother." On Easter morning Molly ran out into the hen-house before any one else was awake. After breakfast she slipped away; she carried a covered basket and walked very fast. First she went through the green lane that led from their house to the road, and then along the road until she came to Auntie Brooke's. The lane was all trimmed with beautiful spring flowers for Easter, and the trees beside the road were full of birds, all singing Easter songs. Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

She went through Auntie Brooke's squeaky gate and along the gravel path to the side door. An old lady with a sweet face sat out on the doorstep. "Auntie Brooke," said Molly, a little out of breath, "I've brought you an Easter egg, only it isn't laid yet. You may keep Red Top until she lays it, and then you can give her back. You'll have to excuse there not being any pink on it and your name in gilt letters, but Red Top didn't lay it in time for that.„ "Thank you, dear," said Auntie Brooke, trying not to laugh. "I'm sure I shall like it just as well as if it were pink with gold letters on it.” Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

b) Working with dictionary – translate following words: DISAPPOINTED = LAID = OTHER = PLENTY = DISMALLY = REPLY = GILDING = EXPECTED = AUNTIE = AFTER ALL = AWAKE = SLIPPED AWAY = COVERED = CARRIED = THROUGH = LANE = TRIMMED = BESIDE = LED = SQUEAKY = GRAVEL = ZKLAMANÁ SNESLA OSTATNÍ DOSTATEK NEUTĚŠENĚ ODPOVĚDĚT POZLACENÍ OČEKÁVALA TETIČKA PO TOM VŠEM VZBUZENA VYKLOUZLA POKRYLA NESLA SKRZ CESTA ZDOBENÉ VEDLE VEDLA SKŘÍPAVÉ ŠTĚRK Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

c) Answer these questions – if it is possible - answer by sentence: Who was Molly? What kind of animal did she have? What was her animal’s name? Why was Molly sad? What was name of her aunt? Which Easter custom is mentioned in this story? How did this story happen? Molly was a girl. She had a hen. Her hen´s name was RED TOP. Because her hen Red Top has not laid any egg. Some Easter eggs are coloured and on them are gilded names. Her aunt´s name was Brooke. Molly brought to auntie her hen Red Top and said to auntie that she has to wait for laying eggs. Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Symboly Velikonoc GNU Free Documentation License, Version 1.2 Nůžky Creative Commons Attribution 1.0 Generic license Čokoládový zajíc Volně šiřitelné Mazanec GNU Free Documentation License, Version 1.2 Kočičky GNU Free Documentation License, Version 1.2 Pomlázka Volně šiřitelné Vrba GNU Free Documentation License, Version 1.2 Kraslice GNU Free Documentation License, Version Použité obrázky: Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Mašle, stuha GNU Free Documentation License, Version 1.2 Kůzle Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 Unported license Štěně Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 Unported license Káčátko GNU Free Documentation License, Version 1.2 Hříbě Creative Commons Attribution 2.0 Generic license Tele GNU Free Documentation License, Version 1.2 Jehně Creative Commons Attribution 2.0 Generic license Selátko Volně šiřitelné Použité obrázky: Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Kuře Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 Unported license Slepice Creative Commons Attribution 2.0 Generic license Velikonoční vajíčka Creative Commons Attribution-Share Alike 2.5 Generic license Použitý text: Použité obrázky: Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.