Konference nejen o retailu 2007. Česká republika Slovensko Polsko Maďarsko Z hlediska obratu je Česká republika v CEE regionu na špici v koncentraci prodejů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Budoucí čas „to be going to“
Evoluce Katalýza. © 2011 Nature Publishing Group. Published by Nature Publishing Group.2 Figure 1 Rapid evolutionary innovation during an Archaean.
Zvířatae Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní fráze a slovní zásobu na téma Zvířata, což je podpořeno vizuálně i sluchově. Žáci si procvičí čtení.
Lada Leszkowová, Gymnázium K.V. Raise Hlinsko, 2014 leden
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Shopping VY_22_INOVACE_36 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_15_AJ2V Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Čtěte a přeložte: Mother is at home. Matka je doma.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-19-Služby Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
SharePoint technologie WSS 3.0 a MOSS 2007 Tomáš Kutěj TSP – Office platform Microsoft.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-15-Česká republika Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_15.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
? PRESENT SIMPLE OR PRESENT CONTINUOUS. PRESENT SIMPLE PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ We read a lot. We read every day. We usually read books of fiction. Our friend,
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 5. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Cizí jazyk - Anglický jazyk – My day.
Přítomné časy, budoucí – will, minulý čas prostý - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.107/1.500/ Název aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Present Continuous question
Practical experience with implementation of GMP + B4.1 system Miloslav Válek The association of road transport operators ČESMAD BOHEMIA.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Present simple Autor: Mgr.
Čím pojedete na dovolenou ? Co takhle autíčkem ?.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_05 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: UNIT 1.
Past tense TO BE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Svatava Mazurová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Budoucí čas prostý autor: Petr Baťa.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Zjisti, o čem se mluví 1 VY_22_INOVACE_26 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Fortissimo Prague - Na Viničních horách Praha 6 - Česká republika - Tel.: FORTISSIMO TRAVEL INDUSTRY.
 Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – žluté x zelené  Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Setkání uživatelů SFX Statistické reporty SFX.
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Yes/No questions.
Maturita oral exam rehearsal Lada Leszkowová, GKVR Hlinsko, 2013 prosinec The Czech Republic.
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_68 NázevPresent simple - negative Téma hodinyČinnosti doma i ve škole PředmětAnglický.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Zábavná matematika.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Únorové počítání.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Tvorba otázky VY_22_INOVACE_32 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Celá čísla Dělení.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Úkoly nejen pro holky.
Zdravotní stav obyvatel v Ústeckém kraji RNDr. Jiří Skorkovský
Přednost početních operací
Predikce chemických posunů
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Kinds of shops Shopping dialogue Payment
Transkript prezentace:

Konference nejen o retailu 2007

Česká republika Slovensko Polsko Maďarsko Z hlediska obratu je Česká republika v CEE regionu na špici v koncentraci prodejů v moderním obchodě – 68% v roce Naopak nejslabší je moderní obchod v Polsku, kterému i nadále dominují tradiční potraviny a obchody se smíšeným zbožím.

Výkyvy cen

Ceny potravin a drogerie

Pro Českou republiku a Slovensko je specifický rozvoj hypermarketů a diskontů, zatímco v Polsku a Maďarsku se dále daří stavět i nové supermarkety, které v ČR stagnují a v SR dokonce zaznamenávají negativní trend. Počet obchodů12/0512/06Rozdíl Hypermarkety (12%) Supermarkety (1%) Diskonty (10%) Počet obchodů12/0512/06Rozdíl Hypermarkety (16%) Supermarkety (6%) Diskonty (7%) Počet obchodů12/0512/06Rozdíl Hypermarkety (14%) Supermarkety (-3%) Diskonty (28%) Počet obchodů07/0507/06Rozdíl Hypermarkety (9%) Supermarkety (12%) Diskonty (24%) Česká republika Slovensko Maďarsko Polsko

Česká republika si v rámci CEE udržuje náskok v počtu hypermarketů na milion obyvatel a v rámci EU patří mezi země s nejvyšší hustotou hypermarketů. Počet hypermarketu na milion obyvatel

CEE – Počet diskontů na milion obyvatel Maďarsko, které má v rámci CEE podprůměrný počet hypermarketů na milion obyvatel naopak regionu dominuje v hustotě diskontních obchodů. Stejná situace je i v Polsku, kde diskonty stále rozšiřují svou síť. V České republice je i nadále expanze diskontérů nejdynamičtější.

Tomáš Drtina, INCOMA Research. RETAILERS IN FOCUS (selected charts from INCOMA annual retail surveys)

NUMBER OF OUTLETS IN CZECH SHOPPING CENTRES (by type)  In total, there were almost 1,470 operators in Czech shopping centres at the beginning of 2007, i.e. 180 more than at the beginning of They were operating 5,830 outlets.  This represents an annual increase of 12 % of companies present in shopping centres.

22,7 9,2 7,7 6,2 6,0 5,4 5,0 4,1 3,8 3,7 2,9 2,3 1,7 1,6 1,5 2,8 3,7 clothes, textiles gastronomyshoes, leatherwear jewellery, gifts, watches consumer electronic foodsports, toys tobacco, newspapers furniture, home textiles flowershypermarket chemist's, cosmetics pharmacy pet shophairdresser's, body care financial services household equipment entertainmentoptitians books, music travel agency other assortments other non retail services Structure of assortment and services provided in shopping centres regarding the number of outlets (1 st January 2007) in % STRUCTURE OF OUTLETS IN CZECH SHOPPING CENTRES (by category, share on number)

SHOPPING FOR FOOD - ACTIVE AWARENESS OF RETAIL CHAINS

SHOPPING FOR FOOD - MAIN SHOPPING PLACE

CONSUMER EVALUATION OF RETAIL CHAINS

IMAGE OF GROCERY RETAIL CHAINS

CONSUMER EVALUATION OF RETAIL CHAINS

ACTIVE AWARENESS OF SELECTED CHAINS WITH AN OFFER OF CHEMIST'SAND COSMETICS GOODS SHOPPING FOR CHEMIST‘S AND COSMETICS - ACTIVE AWARENESS OF RETAIL CHAINS

% 20% 40% 60% 80% 100% Baumax OBI Mountfield Globus/Baumarkt Hornbach Bauhaus SIKO Raab Karcher COOP Stavebniny PRO-DOMA Kaufland Hypernova Tesco hypermarket Makro Interspar Carrefour v % does not know this store knows it but did not buy goods there in the last 12 months bought these goods there in the last 12 months DIY chainsother chains SHOPPING FOR DO-IT-YOURSELF - ACTIVE AND AIDED AWARENESS OF RETAIL CHAINS

SHOPPING FOR DO-IT-YOURSELF - MAIN SHOPPING PLACE

SHOPPING FOR D-I-Y - CONSUMER EVALUATION OF RETAIL CHAINS

ACTIVE AWARENESS OF RETAILERS OFFERING SPORTS GOODS SHOPPING FOR SPORTS GOODS - ACTIVE AWARENESS OF RETAIL CHAINS

1,9 1,8 1,5 1,4 1, I do not have main store Gigasport Adidas Hudy sport Drapa sport Sportisimo A3 sport Hervis Nike Hypernova Tesco Intersport City sport Globus Alpine Pro Rock point MAIN SHOPPING PLACE FOR SPORTS GOODS SHOPPING FOR SPORTS GOODS - MAIN SHOPPING PLACE

ASSESSMENT OF CHAINS (school marks, 1-very satisfied to 5-absolutely dissatisfied, average of the assessment) SHOPPING FOR SPORTS GOODS - CONSUMER EVALUATION OF RETAIL CHAINS

SHOPPING FOR ELECTRO - ACTIVE AWARENESS OF RETAIL CHAINS

SHOPPING FOR ELECTRO - MAIN SHOPPING PLACE - CONSUMER ELECTRONICS WHAT IS THE NAME OF A SHOP WHERE YOU SPENT THE BIGGEST PART OF YOUR EXPENSES ON CONSUMER ELECTRONICS ?

SHOPPING FOR FASHION - ACTIVE AWARENESS OF RETAIL CHAINS Source: FASHION MARKET 2007

SHOPPING FOR FASHION - CONSUMER EVALUATION OF RETAIL CHAINS Source: FASHION MARKET 2007

Děkuji za pozornost!