Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sexuální zneužívání v České republice: Výsledky národního výzkumu
Advertisements

Sociální média pro eshopy: Hračka, nebo nové zisky?
Mobilní služby a reklama
Komunitární program PROGRESS
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Když se děti samy nabízejí
Propagace a reklama na facebooku
Název: VY_32_INOVACE_VZK689_ Autor: Mgr. Lucie Fajfrová
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
U ŽIVATELÉ F ACEBOOKU ČTOU ZPRÁVY, I KDYŽ NECHTĚJÍ Střední škola Kostka, s.r.o. Mgr. Libor Čada |
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
Prezentace k semináři „ePraha – výzvy a příklady řešení“ ANALÝZA INFORMAČNÍCH POTŘEB (V PRAZE) Březen 2006 / Petr ŽIŽKA / STEM/MARK, a.s.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Název: Co nám hrozí na internetu
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Aktualizace aktivit projektu E-Bezpečí v oblasti prevence rizikové virtuální komunikace
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Prezentace PROJEKTU SENIOR POINT
210 mm eKnihy v NTK  Jan Kolátor   icq:  tel  Stůl: /36.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Červen
E-knihy III, Národní technická knihovna E-knihy III, Národní technická knihovna Zkušenosti s výpůjčkami Flexibooks David Janulík.
Školní Internetový Informační Portál ŠIIP, ZŠ Vrchlického, Liberec © 2006 Ondřej Peřina představení prvního roku projektu projekt SIPVZ č. 0358P
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Budou chodit do knihoven? Průzkumy dospělé populace 1996 – 2007 – 2010 a nová koncepce rozvoje knihoven ČR Národní knihovna ČR.
NEON TV Televizní studio UTB Mgr. Jan Čada, tel.:
Cesta domů Rok 2011 očima čísel Valná hromada sdružení 2012.
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_130_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
 knihovny se výrazně podílejí na snížení dopadu digitální propasti (digital divide), který existuje mezi těmi, kteří mají, a těmi, kteří nemají přístup.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Marek Vohradský.  komunitní server  profil – nový, Facebook, Twitter  zaměření na média(fotky, skladby, videa …)  a trendy(informace o celebritách)
Nové funkce v novém Skliku
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Prezentace oddělení FMCG říjen 2006
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Projekt: „Prevence konzumace alkoholu nezletilými v Plzni“
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: říjen.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
CO O FACEBOOKU (FB) NEVÍTE
Sociální sítě v našem životě Umíte používat Facebook?
HateFree Culture aktivita Kampaně proti rasismu a násilí z nenávisti Lukáš Houdek, koordinátor Úřad vlády ČR – Agentura pro sociální začleňování
Adaptace on-line David Kunssberger Miroslav Lupač Agentura Koniklec, o. p. s.
Moderní nástroje komunikace a jejich využití Jiří Vanke Ondřej Čermák.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Nové trendy, hrozby a možnosti v oblasti bezpečného používání internetu Odborný seminář v rámci projektu i-bezpečná škola reg. číslo: CZ.1.07/1.3.50/
OBDOBÍ KAMPANĚ: – REALIZÁTOR KAMPANĚ: Hl. m. Praha Centrum sociálních služeb Praha CÍL KAMPANĚ: Upozornit Pražany a návštěvníky.
25 / 1 / 2011.
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Sociální Sítě Plhák Šumperk 5.B.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
„Řídím – piju nealko pivo 2012“ červenec a srpen - vyhodnocení
Městská knihovna jevišovice
XIV. KONFERENCE SAMOSPRÁV
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost

 Cíle  Důvody spuštění kampaně (návaznost na výzkum)  Průběh  Výstupy  Efekt kampaně Obsah FB/SeznamSeBezpecne

 Nízkonákladová kampaň virálního typu s cílem upozornit na problematiku sdílených materiálů  Oslovení cílové skupiny let a oběti vydírání prostřednictvím známé tváře  Sledování průběhu dehonestace a analýza komentářů čtenářů bulváru  Nabídka řešení, poradenské služby Cíle FB/SeznamSeBezpecne

Výzkum rizikového chování dětských uživatelů internetu respondentů

Sexting FB/SeznamSeBezpecne

Sdílení erotických fotografií FB/SeznamSeBezpecne

Důvody zaslání fotografie FB/SeznamSeBezpecne

Příprava kampaně FB/SeznamSeBezpecne Rozpracování příběhu (uniklo video a co dál) Co dělat, když se to provalí dříve než chceme Co když to nebude nikoho zajímat Po odhalení vysvětlit proč to děláme Natáčení klipů, výroba stránek, zapojení partnerů *Muž na pozadí snímku je náš ředitel

Start (únik videa) FB/SeznamSeBezpecne

Šíření FB/SeznamSeBezpecne Bulvární mediální kampaň přinesla 50 mediálních výstupů, jeden televizní. V rámci sociálních sítí bylo v médiích zaznamenáno 17 příspěvků na Facebooku.

Šíření FB/SeznamSeBezpecne

Přiznání na FB FB/SeznamSeBezpecne Mnohá bulvární média váhala se zveřejněním informací o Benovi, který byl v Kanadě a nekomunikoval. Mediální smršť se odehrála po jeho „přiznání“ na FB.

Ohlas na přiznání FB/SeznamSeBezpecne

Odhalení FB/SeznamSeBezpecne Odhalení kampaně proběhlo v TOP Star magazínu na Primě a v článku na Novinkách (ten četlo uživatelů). Byly spuštěny webové stránky a kampaň pokračovala na Streamu.

Odhalení FB/SeznamSeBezpecne Některá „napálená“ média z Bena udělala alespoň homosexuála…

Efekt kampaně FB/SeznamSeBezpecne Vliv na návštěvnost stránek je patrný z měření Gemiusu. Pokud jde o případy, které nám na téma sdílení citlivých fotek přišly do poradny projektu, evidujeme celkem 31 podnětů. Z nich je zhruba 60% dotazů od uživatelů pod 15 let. Běžný počet je na toto téma 3. Z analýzy chování uživatelů pod diskuzemi, kde se články objevovaly, je patrné, že mladší lidé nevidí riziko sdílení intimních fotek (mají ho pod kontrolou). Starší (30+), zejména u bulvárních plátků naopak Bena dehonestovali.

Martin Kožíšek, manažer pro internetovou bezpečnost, Děkuji za pozornost FB/SeznamSeBezpecne