Mobilní display kampaně pro klienty Seznamu Prezentují: Martina Závišková, Seznam.cz Michaela Beranová, ČSOB Pojišťovna www.seznam.cz … najdu tam, co neznám !
Seznam.cz - mobilní služby m.seznam.cz Vyhledávání, Email Firmy, Mapy, Zboží Novinky, Sport, Sauto Spolužáci, Slovník, Lidé Obrázky, TV program Počasí, Super, Doprava … nelze na mobilní verzi Sreality
Formáty mobilní display reklamy SPONZOR SLUŽBY HALFLEADER
Technická specifikace banneru 300 x 50px max. 8KB pro statický banner max. 10KB pro animovaný banner 216 x 36px max. 6KB pro statický banner max. 8KB pro animovaný banner 168 x 28px max. 4KB pro statický banner max. 6KB pro animovaný banner 120 x 20px max. 2KB pro statický banner max. 4KB pro animovaný banner Pro horší sady telefonů banner nahrazuje text - délka max. 20 znaků včetně mezer
Celková návštěvnost mobilních služeb Seznam.cz
Měsíční návštěvnost mobilních služeb Seznam.cz Dle odhadu návštěv* Dle zobrazených stránek* * Období: Srpen 2009
Ukázky realizovaných kampaní Souhrn statistik od 02.03.2009 do 30.04.2009 Zobrazení Kliknutí CTR 5 532 785 12 505 0.23% Přímý přenos Dukly 13.3., 26.3. a 27.3.2009 Zobrazení Kliknutí CTR 1 453 429 11 834 0.81%
Ukázky realizovaných kampaní Souhrn statistik od 24.08.2009 do 30.08.2009 Zobrazení Kliknutí CTR 1 703 813 3 071 0.18%
Srovnání výsledků mobilní a webové kampaně Mobilní HP Seznam.cz Webová HP Seznam.cz Souhrn statistik od 18.05.2009 do 24.05.2009 Zobrazení Kliknutí CTR 8 080 077 9 589 0.12% Souhrn statistik od 18.05.2009 do 24.05.2009 Zobrazení Kliknutí CTR 1 051 498 2 229 0.21%
Případová studie Kampaň Letní cestovní pojištění 2009 z pohledu klienta ČSOB Pojišťovna Součást kampaně „Letní cestovní pojištění 2009“ Testování nových formátů Porovnání se standardními webovými formáty Možnost sjednání pojištění na unikátní telefonní lince call-centra Vybrán Sponzor HP Seznam a vytvořena mobilní microsite
Statistiky mobilní části kampaně Počet zobrazení banneru 1 985 348 Počet prokliků na microsite 3 273 CTR 0,16% Počet přístupů na web z mobilních telefonů 350 (nárůst o 135%) Průměrná doba, kterou uživatelé strávili na webu 1:22 min.
Srovnání mobilní a webové části kampaně Mobilní reklama Reklama na webu CTR 0,16% Průměrná doba, kterou uživatelé strávili na webu 1:22 Aplikace pro sjednání pojištění po internetu – NE Měřitelnost akcí – NE CTR 0,03% Průměrná doba, kterou uživatelé strávili na webu 0:45 Aplikace pro sjednání pojištění po internetu – ANO Měřitelnost akcí – ANO
Hodnocení kampaně z pohledu ČSOB Pojišťovny Výborné výsledky z hlediska podpory brandu Vhodné pro FMCG produkty, cílení na mladší populaci, reklamy přinášející benefity zdarma Konverze a jejich měřitelnost? Vysoký meziroční nárůst prodejů cestovního pojištění
Otázky k řešení do budoucna Možnost sjednání pojištění prostřednictvím SMS? Technické řešení sjednání pojištění - speciální mobilní aplikace? Napojení na core systém pojištění? Platby?
Závěr Mobilní reklama díky svým vysoce nadprůměrným výsledkům slibuje do budoucna výrazný vzestup Nabízí řešení vhodné především pro podporu brandu Technické zajištění objednávek přes mobil … děkujeme za pozornost