Mobilní display kampaně

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Tomáš Pergler, manažer produktového týmu Kde všude bude digitálně.
Mobilní služby a reklama
Obvod a obsah rovnoběžníků
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Jak vzniká mobilní stránka Seznamu
… najdu tam, co neznám !.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
Polycom ® RealPresence ® Mobile Aplikace pro videokonferenční volání na mobilních zařízeních s operačním systémem IOS.
Oborová brána TECH, tech.jib.cztech.jib.cz specifika, silné a slabé stránky oborové brány: velké množství zapojených zdrojů – knihoven i databází s přístupem.
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
a aktuální trendy v činnosti realitního portálu HyperReality.cz
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU? Porovnání provozů dílčích knihoven.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.

, Elektronické služby knihoven prakticky, Praha Portál STM Lucie Hejná Státní technická knihovna
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
ISSS, Jaroslav Winter BMI sdružení Veřejně přístupný Internet ano, nebo ne?
O POSEDLOSTECH ŽEN Praha, NA ZAČÁTKU NÁS BYLO ŠEST …
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Srovnání reklamy na internetových portálech Aneta Cihlářová
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Mobilní trh v číslech Internet Advertising Conference 2011 Pracovní skupina pro mobilní reklamu.
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Jak přenést svět na display
Mobilní Reklama v ČR. Mobilní reklama včera – dnes - zítra Predikce z let 2006 – 2008 Case study - ČR Nástroje a možnosti Výhled do budoucna Příklady.
Nové funkce v novém Skliku
WAP 2.0 v XHTML a WAP CSS, Autor: Miroslav Klíma Vedoucí práce: PaedDr. Petr Pexa kvalitní web na display mobilního telefonu…
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
Rozcestník Seznam.cz. Vyhledávání Přihlášení na Založení u Druhá část obrazovky je na dalším snímku Vyhledávání firem Služby Seznamu.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
… najdu tam, co neznám !. … najdu tam, co neznám ! Historie vývoje Leden 2009 první kroky k vývoji nového systému Duben 2009.
IVANA BRABCOVÁ Jak na WEB … NODE.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
CHARAKTERISTIKA INTERNETU
Transkript prezentace:

Mobilní display kampaně pro klienty Seznamu Prezentují: Martina Závišková, Seznam.cz Michaela Beranová, ČSOB Pojišťovna www.seznam.cz … najdu tam, co neznám !

Seznam.cz - mobilní služby m.seznam.cz Vyhledávání, Email Firmy, Mapy, Zboží Novinky, Sport, Sauto Spolužáci, Slovník, Lidé Obrázky, TV program Počasí, Super, Doprava … nelze na mobilní verzi Sreality

Formáty mobilní display reklamy SPONZOR SLUŽBY HALFLEADER

Technická specifikace banneru 300 x 50px max. 8KB pro statický banner max. 10KB pro animovaný banner 216 x 36px max. 6KB pro statický banner max. 8KB pro animovaný banner 168 x 28px max. 4KB pro statický banner max. 6KB pro animovaný banner 120 x 20px max. 2KB pro statický banner max. 4KB pro animovaný banner Pro horší sady telefonů banner nahrazuje text - délka max. 20 znaků včetně mezer

Celková návštěvnost mobilních služeb Seznam.cz

Měsíční návštěvnost mobilních služeb Seznam.cz Dle odhadu návštěv* Dle zobrazených stránek* * Období: Srpen 2009

Ukázky realizovaných kampaní Souhrn statistik od 02.03.2009 do 30.04.2009 Zobrazení Kliknutí CTR 5 532 785 12 505 0.23% Přímý přenos Dukly 13.3., 26.3. a 27.3.2009  Zobrazení Kliknutí CTR 1 453 429 11 834 0.81%

Ukázky realizovaných kampaní Souhrn statistik od 24.08.2009 do 30.08.2009 Zobrazení Kliknutí CTR 1 703 813 3 071 0.18%

Srovnání výsledků mobilní a webové kampaně Mobilní HP Seznam.cz Webová HP Seznam.cz Souhrn statistik od 18.05.2009 do 24.05.2009 Zobrazení Kliknutí CTR 8 080 077 9 589 0.12% Souhrn statistik od 18.05.2009 do 24.05.2009 Zobrazení Kliknutí CTR 1 051 498 2 229 0.21%

Případová studie Kampaň Letní cestovní pojištění 2009 z pohledu klienta ČSOB Pojišťovna Součást kampaně „Letní cestovní pojištění 2009“ Testování nových formátů Porovnání se standardními webovými formáty Možnost sjednání pojištění na unikátní telefonní lince call-centra Vybrán Sponzor HP Seznam a vytvořena mobilní microsite

Statistiky mobilní části kampaně Počet zobrazení banneru 1 985 348 Počet prokliků na microsite 3 273 CTR 0,16% Počet přístupů na web z mobilních telefonů 350 (nárůst o 135%) Průměrná doba, kterou uživatelé strávili na webu 1:22 min.

Srovnání mobilní a webové části kampaně Mobilní reklama Reklama na webu CTR 0,16% Průměrná doba, kterou uživatelé strávili na webu 1:22 Aplikace pro sjednání pojištění po internetu – NE Měřitelnost akcí – NE CTR 0,03% Průměrná doba, kterou uživatelé strávili na webu 0:45 Aplikace pro sjednání pojištění po internetu – ANO Měřitelnost akcí – ANO

Hodnocení kampaně z pohledu ČSOB Pojišťovny Výborné výsledky z hlediska podpory brandu Vhodné pro FMCG produkty, cílení na mladší populaci, reklamy přinášející benefity zdarma Konverze a jejich měřitelnost? Vysoký meziroční nárůst prodejů cestovního pojištění

Otázky k řešení do budoucna Možnost sjednání pojištění prostřednictvím SMS? Technické řešení sjednání pojištění - speciální mobilní aplikace? Napojení na core systém pojištění? Platby?

Závěr Mobilní reklama díky svým vysoce nadprůměrným výsledkům slibuje do budoucna výrazný vzestup Nabízí řešení vhodné především pro podporu brandu Technické zajištění objednávek přes mobil … děkujeme za pozornost