Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0619 OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Advertisements

Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Mgr. Miloslava Pucandlová ZŠ Sadová, 1756, Čáslav
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
VY_32_INOVACE_422, 22. sada, Prvouka
Tematická oblast: Ruční zpracování kovů Okruh: Závity
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Poznávání částí lidského těla.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
VY_32_INOVACE_PSYM24860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Daně.
EUKLEIDÉS.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
Rok 1968 a období normalizace
Česká vážná hudba 20. století
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
PŘÍRODOPIS - 9. roč. VZNIK A STAVBA ZEMĚ.
ŠPANĚLSKO Bára Bažantová 7.B.
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o chemických prvcích Autor Ing. Lenka Kalinová JazykČeština Očekávaný výstup Žák rozlišuje chemické.
VY_32_INOVACE_PSYPS12360ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Zdravotně sociální fakulta Jihočeské univerzity České Budějovice
PRVNÍ PŘEMYSLOVŠTÍ KRÁLOVÉ
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
VY_32_INOVACE_TVÚČH3B_5660_NES
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Česká próza1. pol. 19. století VY_32_INOVACE_ČJ-L 8.,9.04.
JARO.
Registrační čísloCZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Šablona číslo: Název výukového materiálu: Tematický okruh:
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Opakování Ploštěnci.
Opakování učiva - hlísti
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_D9_10 Sada DŮMDějepis 9 Předmět Dějepis Název materiáluHolocaust Anotace Prezentace vysvětluje pojem holocaust.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Zpracoval: ing. Pavel Králík
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o destilované vodě Autor Ing. Lenka Kalinová Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žák zná vlastnosti.
Řád: Chrostíci.
Řád: Solifugy.
ZDRAVOVĚDA - 9. ročník OBVAZOVÁ TECHNIKA
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Roční období a změny v přírodě
Zpracoval: ing. Pavel Králík Zlato, stříbro, platina, měď
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ EU peníze školám MODERNÍ ŠKOLA – ZKVALITNĚNÍ VÝUKY Registrační číslo GP: CZ.1.07/1.4.00/ Č.j.: 14863/ Tento.
Třída: Chvostoskoci.
LÉTO.
VY_32_INOVACE_TMM20760BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
PODZIM.
Řád: Sekáči.
KAREL PURKYNĚ Český malíř 19.století. KAREL PURKYNĚ.
ČLENOVCI.
Blanokřídlí Lumci.
Obecná geologie Vznik života na Zemi Vznik života na Zemi - před více než 4 mld. let naráží planetka velikosti Marsu do Země ( t = 6000°C, vysoký tlak)
Savci.
Transkript prezentace:

Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0619 OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá střední škola a jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Č. Budějovice, s.r.o., Jeronýmova 28/22, České Budějovice Kód materiálu Klíčová aktivita V/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji odborných kompetencí žáků středních škol Název materiálu Vzdělávací materiál č. 10 Účesová tvorba Baroka Autor PhDr. Alena Švepešová Tematická oblast Tvorba účesu Anotace Vzdělávací materiál je určen pro výklad učiva pro obory Kadeřník – kadeřnice Ročník 3.ročník Datum tvorby Říjen 2013 Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora

BAROKO ÚČESOVÁ TVORBA 17. - 18. STOLETÍ Zpracovala PhDr. Alena Švepešová Použitá literatura:Želmira Živná, Šaty dělají člověka,Albatros,1976 Zdroj:http://cs.wikipedia.org/wiki/D%C4%9Bjiny_od%C3%ADv%C3%A1n%C3%AD_v_Evrop%C4%9B 3.10.2013

Baroko vzniklo jako ostrý kontrast renesance Baroko vzniklo jako ostrý kontrast renesance. Umělecká díla, stavby a samozřejmě móda měly působit na lidské city a ohromovat svou velkolepostí, bohatostí a nádherou. Postupem času se šlechta snažila co nejvíce napodobovat francouzskou módu po vzoru Ludvíka XIV.(Wikipedie, dějiny oddívání v Evropě,3.10.2013)

ODĚV ŽENY V ženském oděvu byl stále více oblíbený oválný výstřih, který odhaloval poprsí ramena a šíji. Jednoduchá spodní košile měla hladké rukávy, nejčastěji byla červená. Důležitým prvkem oblečení byl korzet vyztužovaný velrybími kosticemi, v extrémních případech i kovem. Stahoval především pas a zdůrazňoval poprsí

Oděv a účes zdůrazňující krk, paže, MÓDA vyžadovala i jiný druh šperků a účesů.

Vlasy se začaly tupírováním zvedat do výšky

Oděv muže Košile, kábatec (sako), vesta a kalhoty. Vše velmi vznešeně zdobené, jemné a zženštělé

Obrázek použit z:http://forum.valka.cz/files/ludvik_xiii.jpg 3.10.2013

Richelieuho Obrázek použit z:http://www. google. cz/imgres

PARUKA Byla symbolem vznešenosti a její nošení bylo dokonce stanoveno zákonem MĚLA FUNKCI TEPLÉ POKRÝVKY HLAVY Na začátku ji nosili pouze muži Klobouk by paruku rozcuchal – nosil se pod paží Za vlády Ludvíka XIV. muži vstupují bez pokrývky hlavy (bez klobouku)

PARUKY VELKÝCH ROZMĚRŮ Od roku 1640 Postupně se stávají symbolem vznešenosti

BARVENÍ VLASŮ

STŘÍDÁNÍ BAREV

Obrázky použity z: http://www.google.cz/imgres?imgurl=http://www.angelique.cz/kostym_ranne_baroko.jpg&imgrefurl=http://www.angelique.cz/moda_rane_baroko.php&usg= __wRGQoWj_nDnTz25AHgxUXKgE0dY=&h=520&w=516&sz=80&hl=cs&start=4&zoom=1&tbnid=MWHCFXvq_8p2VM:&tbnh=131&tbnw=130&ei=oVtSU pPiCofK0wXFjYHoAg&prev=/search%3Fq%3Dbarokn%25C3%25AD%2Bmoda%26um%3D1%26hl%3Dcs%26gbv%3D2%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1 &sa=X&ved=0CDIQrQMwAw 3.10.2013 http://www.google.cz/imgres?imgurl=http://www.lucretia.cz/fotos/baroko40.jpg&imgrefurl=http://opaline.nepise.cz/33839- baroko.html&usg=__ujeaAdOFf7SyNufxHfg9K_QO_Do=&h=413&w=600&sz=99&hl=cs&start=17&zoom=1&tbnid=TuztsgEhU4Tw- M:&tbnh=93&tbnw=135&ei=oVtSUpPiCofK0wXFjYHoAg&prev=/search%3Fq%3Dbarokn%25C3%25AD%2Bmoda%26um%3D1%26hl%3Dcs%26gbv%3 D2%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&sa=X&ved=0CEwQrQMwEA