Statistika her v 8.ročnících Ondřej Bělošek, Filip Kubeš, Lukáš Váverka.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Slovní úlohy o společné práci
Advertisements

Kdo jsme… Jsme děti z Dětského domova Uherský Ostroh. Nejmladší je sedmi-letá Tereza. Potom šestnácti-letí hoši-Petr, Lukáš a Milan, které mu je 17. Nejstarší.
Slovní úlohy o pohybu doháněcí
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Komenského 3, Litoměřice AutorMgr. Milena Procházková Název šablonyIII/2_Inovace a zkvalitnění.
Slovní úlohy o společné práci
Vodní svět.
Filip Elsner 8.A
Ručně vyráběný kalendář 2014 »» výsledky hlasování ««
Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti Český jazyk 3.třída Kopaná-práce s textem.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Základní informace o bezpečnosti na internetu +práce se soubory PREVIEW VYUČOVACÍHO PROJEKTU.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
Statistika Vypracoval: Mgr. Lukáš Bičík
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ
Anotace: Tvoříme pozvánky Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup: žák píše správně.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
III. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Pythagorova věta v prostoru
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Matematika – 9.ročník Slovní úlohy o pohybu - 2
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Slovní úlohy o společné práci
Člověk a příroda Zeměpis Zeměpis v praxi Pohyby Země VY_32_INOVACE_02 Sada 7 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Jak napsat ročníkovou práci
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Soutěž ZŠ v IT schopnostech
Statistika Ukazatelé variability
Slovní úlohy na procenta Vytvořila: Mgr. Marie Jíšová v programu PowerPoint 2003 ZŠ Benešov Karlov.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov
Bezpečí na Internetu PROJEKTOVÝ DEN. Průběh Dne  Nejprve jsme se podívali na 30 minutový film o chování na internetu.  Druhou hodinu jsme se rozdělili.
Vypracoval:Aleš Dobiáš, 8.B Daniel Dobiáš, 8.B
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Dělitelnost – slovní úlohy
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Projekt:Vzdělávací internetové kluby Jméno:Jakub Michálek Téma:Příroda a já.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 1. Ročník - hodiny Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
JOSEF KAZATEL, IX. A MOJE ZÁJMY. ROZDĚLENÍ ZÁLIB DLE OBLÍBENOSTI.
Člověk a příroda Fyzika Člověk a příroda Jak se vypočítá průměrná rychlost VY_52_INOVACE_09 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Městská cyklonavigace Filip Šamánek Petr Kalivoda.
Statistika Co děláš doma, když přijdeš ze školy?.
Objem kvádru a krychle slovní úlohy 6. třída. Jakou hmotnost má cihlová zeď dlouhá 8 m, široká 2,4 m a tloušťce 0,6 m, jestliže 1m³ má hmotnost 25 q.
Napříč Evropou Matematicko- geografický projekt. Zadání úkolů 1. Podle daných indícií se pokuste zjistit a určit město, ve kterém se nacházíte 1. Podle.
JEDNOTKY OBJEMU 6.třída. A) Převeď na jednotku v závorce: 0,06 dm 3 (cm 3 ) 0, m 3 ( cm 3 ) 2,3cm 3 (mm 3 ) 27 cm 3 (dm 3) 5,4 dm 3 (m 3 ) 1 989mm.
Patrik Válek Jsem Patrik. Chodím do 5. třídy. Rád hraju fotbal a mé oblíbené hodiny jsou matematika, čeština a tělocvik. Chci se stát fotbalistou.
Interkros Ročník: 1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh:
VY_32_INOVACE_111_Fyzika_výpočet_ceny_spotřebované_elektrické_energie
VY_32_INOVACE_Pel_II_18 Soustavy rovnic – slovní úlohy6
Dělitelnost – slovní úlohy
VY_32_INOVACE_07M_Zlomek, výpočet více částí z celku - 3
Jednotky času.
Vytvořili: Filip Najman a Vojtěch Valenta
Elektronické učební materiály - I. stupeň Matematika 2
Autorem je PaedDr. Štěpánka Vondrášková
Číslo π (pí) Archimedes (cca 250 př. Kr.)
Průměr intervalové řady
RISKUJ aneb co už umíš Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Pravidelný úbytek.
Pokus. konec.
Převody jednotek – shrnutí, procvičení
PŘEVODY JEDNOTEK ČASU 60 minut 60 sekund 1 hodina 1 minuta 1 h 1 min
Rychlost, dráha a čas Autor: Lukáš Polák.
Číslo π (pí) Archimedes (cca 250 př. Kr.)
Transkript prezentace:

Statistika her v 8.ročnících Ondřej Bělošek, Filip Kubeš, Lukáš Váverka

8.A

Na čem hraje 8.A ?

co hrají ?

Jak dlouho tráví u her ? Průměrně hraje žák / žákyně 8.A 5 hodin !

8.B

Na čem hraje 8.B ?

Jaké hry jsou oblíbené ?

Jak dlouho hrají ?

8.C Kolik žáků hraje počítačové hry ?

Na čem hrají ?Na čem hrají ?

Co vůbec hrají ?

JAK DLOUHO HRAJÍ ? Průměrně jeden žák/žákyně hraje 3 hodiny a půl !

8.D Hraje matematická třída vůbec nějaké počítačové hry ?

Na čem hrají ?Na čem hrají ?

Co hrají ?

JAK DLOUHO HRAJÍ ? Průměrně žák/žákyně 8.matematické třídy hraje 3 hodiny a 50 minut !

Shrnutí

Naši statistiku jsme prováděli dne 13.5 – 15.5 v 8.ročních roku 2014 Používali jsem program Excel a PowerPoint

KONEC