Média a propagace Co můžu udělat, aby se o akci vědělo.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
představujeme vám SLIDEPLAYER.CZ
Advertisements

- On-line práce v NZDM - Projekt SWOL od ČAS
snadná tvorba www stránek zadarmo
Medializace a popularizace ve vědě a odborné činnosti Tomáš Doseděl
…nasaj informace SKAUTSKÝ ROK u nás v Libereckém kraji a tak…
Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.
PR ve Sdružení Podané Ruce 2010/2011 Roman Hloušek Terénní programy Brno.
Regionální knihovna Karviná na Facebooku Praha listopad 2010.
20. oddíl GINKGO středisko Walden - České Budějovice
Seminář Komunikace & Média 15. až 17. října 2010 Praha Regionální mediální manažer Ondřej Peřina – Jerry
Školní Internetový Informační Portál ŠIIP, ZŠ Vrchlického, Liberec © 2006 Ondřej Peřina představení prvního roku projektu projekt SIPVZ č. 0358P
Mediální komunikace ČD
Média a propagace Jaké vybírat fotky. Jaká by fotka měla být barevná, dnešní a aktuální s dobrým rozlišením (tj. aby byla bez vad při počítačovém zpracování)
Skautské století různé informace.
Krajská rada Junáka Libereckého kraje Afrooting - krajské roverské setkání 2007 Mníšek u Liberce, 19. až 21. října 2007.
Bramborová slavnost 22. září 2007 Ekologické informační centrum Krátká u Sněžného.
Odkud brát nováčky a nekrást? Michal „Manik“ Havelka KoRH.
Malý exkurz do psychologie komunikace v souvislosti s externí komunikací Junáka Junák - svaz skautů a skautek ČR.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
PROPAGACE PRÁCE SEKTOROVÉ RADY, JEJÍCH VÝSTUPŮ A CELÉ ZAKÁZKY NSK2.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
5 jazykových mutací Celkem návštěvníků měsíčně Provozováno 8 státy (US, AUS, UK, IT, POL, HU,NEM,SPA)
ČTK a státní správa komunikace v zájmu veřejnosti.
Krajský sněm ledna 2011 radnice, nám. Dr. E. Beneše, Liberec Volební program Jerry a Slůně |
Jaký byl Březen měsíc internetu 2005? 20. dubna 2005 Vít Richter Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR Národní knihovna ČR Tel: ,
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví 2009 Odbor komunikace Webový portál CZ PRES České Budějovice,
(2) Doporučení odboru prevence kriminality Ministerstva vnitra k realizaci vybraných projektů prevence kriminality na místní úrovni.
MO JmK 2015 Plán aktivit Mediálního odboru Jihomoravského krajského sdružení Pirátské strany pro rok 2015 Ondřej Kotas, vedoucí MO JmK.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
81. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP“ ve složení: Ing. Jahn Martin,
Kampaň pro rovnost šancí CZ / /0216 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.. realizátor:
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP “ ve složení: Ing. Jahn Martin,
Ivana Boudová. Člověk v tísni vznikl v roce 1992 Humanitární pomoc v krizových oblastech a podpora dodržování práv ve světě „Postavme školu v Africe trvá.
JAZYKOVÉ MUTACE WEBU : česká, anglická, německá, polská s možností přidání dalších jazykových mutací Cílem tohoto internetového portálu.
KOF / FI. Kontakt  Lukáš Feřt   Kancelář: kl410  Domovské sránky: home.zcu.cz/~lferthome.zcu.cz/~lfert.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Jak založit tiskový útvar Cvičení od 14:00 do 15: PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla
Média-Kampaně Zasedání RV ČPS Praha. Co je to mediální práce ● Řízená komunikace ● Co chceme říct, co chceme, aby si konzumenti mysleli – proč.
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz PUBLICITA PROJEKTŮ OP LZZ.
Výzkumné komunity / Privátní panely / Výzkum trhu Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
FB – dobrá praxe Podněty a inspirace z MZK (poděkování Jaroslavě Dvořákové) a Jablonného v Podj. (poděkování Daně Zpěvákové) a dalších knihoven.
Webové stránky města Fulnek Webpadára 2013
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl.
Propagace Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat.
Národní týden manželství „Manželství je víc než kus papíru“ únor, 2015.
Jak funguje a jak jej používat?. Co to je? O je elektronická pošta, tj. způsob odesílání a přijímání zpráv pomocí počítače a sítě (místní.
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
© ABB Group November 15, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Steinerová, ABB s.r.o., Workshop,
SEM VLOŽTE RAZÍTKO. Poznámka: Tato brožura je určená k tisku. Pokud chcete mít jistotu, že je umístění pro tisk správně nastavené, zkuste si ji nejdřív.
Seminář pro žadatele 29. července 2008, Praha Mgr. Magda Cabrnochová
Lidské zdroje jako jedna z priorit RIS3 strategie
Angažovanci Petr Holý - ORR.
Jak na PR (absolutní základ)
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
Písecké středisko „ STÍNADLA“ za podpory rodinné firmy „GENOVESE Corp
Mediální zpravodaj Jolana Čuprová - Jolča.
Média - jak s nimi a jak na ně?
Bc. Nikol Fišerová, DiS., Bc. Šárka Mrázková
Publicita v projektech
Městská knihovna jevišovice
Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
Obsah projektu MUDr. Jan Stuchlík
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
20. oddíl GINKGO středisko Walden - České Budějovice
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
Název a termín akce Žadatel
Společně pro Telč – Piráti a Zelení
Práce s powerpoint. Lekce 1 - více výukových souborů najdete zde: emagister.eu
Transkript prezentace:

Média a propagace Co můžu udělat, aby se o akci vědělo

Nad čím je potřeba přemýšlet: Proč by to mělo lidi (a tím i pádem média) zajímat? Bude to fotogenické či zajímavé pro video? Nedělají podobné akce i jiné organizace? Čím je právě naše akce unikátní? Místní a časová příslušnost

Jak postupovat: Napsat tiskovou zprávu (s tím můžu pomoct) Vložit článek na Křižovatku, Skautlib, KRJ a případně další webové stránky Vytvořit událost na FB Prolinkovat FB událost s ostatními weby pro více informací

Jak postupovat: Akci poslat na a domluvit se na uveřejnění na webech, kam nemám přístup – Skautlib, KRJ Ve správný čas kontaktovat média – zprávy posílat na konkrétní lidi, ne na redakční y Před akcí se ideálně telefonicky připomenout a poskytnout servis

Samotná akce a výstupy z ní: Nebýt nervózní – novinář stejně citaci upraví do spisovné češtiny atd. Nepodporovat stereotypy – NE KROJE! - pouze šátky na (skautském tričku). To platí i o fotkách – médiím ideálně poskytovat fotky, kde nemáme kroje, jsou děti různého věku i pohlaví. Ideální fotky viz. prezentace.

Jaké akce půjdou dobře zmedializovat: Betlémské světýlko Sbírka Postavme školu v Africe Různé výstavy – např. o dobrovolnících v Praze Pokusy o rekord a jiné unikátnosti Velké akce pro veřejnost

Služby kraje: psaní TZ vložení informací na weby (pokud nemáte tu možnost)  Skautlib  KRJ  Křižovatku  FB – „Skautlib.cz” a „Roveři a rangers Libereckého kraje” = > poskytnutí know-how, kontaktů a rad

Jak propagovat pasivně – minutová propagace: skautské placky přejmenovat domácí wi-fi síť samolepka na počítači a mnoho dalšího...

Kde se dozvím o médiích víc: PR brožura: Seminář Komunikace a média: zpravodajove/seminar-komunikace-a-media/ Křižovatka: