Škodovky od 1964 do 2001
Škoda 1000mb/1100mb Výroba probíhala v letech 1964-1969 Koncepce "vše vzadu„ Typ 1100MB měl typu 1000MB silnější motor 1000mgb měla silnější motor a dva karburátory
Škoda 1000mbx/1100mbx Výroba probíhala v letech 1966-1969 Varianty mbx se vyrobilo jen 2517 kusů Technické údaje byly shodné s variantou 1000MBG a 1100 MB
Škoda 1203 Výroba probíhala v letech 1968 - 1981 osobní a lehký užitkový automobil s pohonem zadních kol
Škoda 100mb/110mb Výroba probíhala v letech 1969-1980 Byl to nástupce Škody 1000MB/1100MB Škoda 110 měla vyšší obsah válců Modernizace Škody 100/110 proběhla v roce 1972-změnily se vnější kliky dveří a vstupní otvor do palivové nádrže
Škoda 110r kupe/110ls Výroba probíhala v letech 1970-1980 Bylo to na území bývalé ČSSR jedinné sportovní kupe Motor ze Škody 110R kupe byl (v roce 1970)i ve Škodě 110LS.
Škoda 105/120 Výroba probíhala v letech 1976-1983 Nástupce Škody 100/110 V 80.letech byla Škoda 105/120 na silnicích bývalé ČSSR velice hojně zastoupena
Škoda Garde Výroba probíhala v letech 1981-1984 Nástupce Škody 110R-kupe Odvozená od Škody 105/120
Škoda 105/120130 Výroba probíhala v letech 1984-1990 Nástupce modelové řady 105/120 Model známý pod jménem,,M„
Škoda Rapid Výroba probíhala v letech 1984-1990 Nástupce Škody Garde Odvozen od Škody 105/120/130
Škoda favorit/forman Výroba probíhala v letech 1988-1994 Pro Škodu přelomový model Na designu se podílel italský návrhář Giovani Bertone
Škoda Felicia Výroba probíhala v letech 1994-2001 Nástupce Škody Favorit Škoda poprvé použila diesel s označením 1.9D