Počasí tabulka v MS Excelu Mgr. Jitka Křičková, Mgr. Jitka Rybenská.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PRVNÍ ROČNÍK vzdělávací cíle WORD - EXCEL UČIVO pro tříleté obory s výučním listem čtyřleté obory s maturitou Předmět INFORMATIKA A KOMUNIKACE PRVNÍ.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Martin Dlouhý. Vytvořeno dne Nový začátek (New start) CZ.1.07/1.4.00/
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/16
Tabulkové procesory (MS Excel) Ing. Jan Roubíček.
Informační technologie 2 Informační technologie Jarní semestr 2005.
Výpočetní technika Excel 2010/2011 Petr Novák Fakulta Životního Prostředí Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem.
TABULKOVÉ PROCESORY.
Pro Nekonečno – RC Palouček
Střední škola gastronomie a hotelnictví Mladá Boleslav, s.r.o. OBOR: M / 01 HOTELNICTVÍ REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ PŘEDMĚT:PRÁCE.
Ing. Jaroslav Parma.  Seznámení s MS OFFICE 2010  PROCVIČENÍ PROGRAMŮ MS OFFICE 2010  DISKUSE  ZÁVĚR.
Tabulkový procesor MS EXCEL I. ÚVOD Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Nabídka karty Soubor Soubor. Nabídka karty Domů Domů práce se schránkou formátování písma zarovnávání formát čísel práce se styly práce s buňkami vyhledávání.
TABULKOVÝ PROCESOR Tadeáš Řezníček 4.A
Zadání úlohy Podle předlohy vytvořte aktivní tabulku „Převádění stupňů“, ve které budete převádět hodnoty teplot ve stupních Celsia na stupně Fahrenheita.
Excel – editace ( formát ) buněk
VY_32_INOVACE_55_MS_Word_IV. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Úvod  Nejdůležitější vlastností grafu je sdělit dané informace.  Grafy mohou mít různou podobu (barevné, plastické…).  Vždy je důležité, aby se z nich.
Tabulkové procesory Pelikánová Lucie 2002.
Formátování tabulek n postupné formátování tabulek n automatické formátování tabulek Vypracovala: Veronika Nováková, 4. B 2.
Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Vzdělávací obor: Informatika Téma: Excel - tabulka a graf 2 Klíčová slova: Tabulka, součet, buňka,
Excel– Zásady Ing. Bohumil Bareš.
Tabulkové procesory (MS Excel) Ing. Jan Roubíček.
Power Point– popis prostředí
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Vlastnosti stránky a tisk
Úvod Excel – tabulkový procesor. Řádek vzorců – zobrazuje úplný a skutečný obsah buňky Označená aktivní buňka Pozice aktivní buňky.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
MS OFFICE - WORD VYTVOŘENÍ TABULKY Ing. Petr Hanáček
Word – Tabulky a Grafika ve Wordu
Zadání Podle předlohy si připravte tabulky se kterými budete pracovat.
Anotace Žák se seznámí s textovými editory Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže vysvětlit pojem textový editor a ví jeho funkci Speciální.
Textový procesor (MS Word) Ing. Jan Roubíček. Tabulky v textu VY_32_INOVACE_10_2_15_AP.
Formátování buněk v aplikaci M$-Excel
MS OFFICE - WORD POZADÍ STRÁNKY Ing. Petr Hanáček
Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník: 8. Datum vytvoření:Březen.
Tabulkový kalkulátor Radek Pinc
Maturitní okruh 16: TABULKOVÝ PROCESOR
Úvod Excel – tabulkový procesor. Řádek vzorců – zobrazuje úplný a skutečný obsah buňky Označená aktivní buňka Pozice aktivní buňky.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_225.
Microsoft Office Excel – práce s tabulkami a analýzy
Univerzita třetího věku kurz Pokročilý Tabulkový procesor 4.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: MS Excel Číslo DUM: III/2/VT/2/2/31 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Software.
MS EXCEL Charakteristika
Využití sestavy Zobrazení a typy Části sestavy Vytvoření sestavy Ovládací prvky.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 8 GRAF I – spojnicový graf Autor: Bc. Pavel Šiktanc Co se všechno naučíme??? Vytváření grafu z jednotlivých.
Tabulkové editory © Tabulkové editory slouží k: vytváření a úpravě tabulek na rozdíl od textových editorů jsou tabulky v těchto editorech aktivní,
Počítačová grafika Zoner Callisto – tabulky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického portálu.
Microsoft FRONT PAGE Šablona 32 VY_32_INOVACE_19_10_Front Page.
Název:VY_32_INOVACE_ICT_7B_10B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:7. Tematický okruh,
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace Název : VY_32_inovace_02 Informatika - MS Excel – Nabídky karet Autor:
Název školy:Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:VY_32_INOVACE_NAV2-17.
 Program pro tvorbu tabulek.  Síť buněk, do kterých můžeme vkládat libovolné údaje  Podstatou jsou vzorce, pomocí kterých provádíme v buňce operace.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika – tabulkový procesor Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS EXCEL 2010 Co se všechno naučíme??? Práce s listy.
Grafická úprava sestavy Access (15). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
Vytvořil Institut biostatistiky a analýz, Masarykova univerzita J
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
WORDPAD Textový dokument.
Elementaristika elektronických informací
Vkládání grafických objektů
Lenka Forstová Lucie Pelikánová
WordArt, SmartArt, Tvary
Tabulkový procesor Formát buňky
Vytvořil Institut biostatistiky a analýz, Masarykova univerzita J
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: MS Excel
MS Excel – Vytváříme nový graf
Úvod do prostředí Upraveno pro verzi 2007
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
Transkript prezentace:

Počasí tabulka v MS Excelu Mgr. Jitka Křičková, Mgr. Jitka Rybenská

PRIMA víceletého gymnázia únor - měření ZMP březen - zpracování dat IVT

V průběhu jednoho měsíce (únor) budou žáci sledovat teplotu vzduchu v časech 7:00, 14:00, 20.00, naměřené teploty budou zapisovat do tabulky, kterou obdrží od vyučujícího v tištěné podobě (zároveň je uložena na školní síti) meteorologickou situaci a zapisovat do tabulky na internetu vyhledají údaje o východu a západu slunce každý den a zapíší do tabulky navštíví v hodinách ZMP školní meteostanici v hodinách IVT budou seznámeni s prezentací meteostanice na školním webu.

Organizace skupiny po 5 žácích, měření bude provádět skupina samostatně, organizace práce uvnitř skupiny bude ponechána plně do kompetence žáků. Jednou týdně (v rámci výuky ZMP) bude skupina porovnávat a kompletovat zachycená data daného týdne.

Očekávané výstupy: systematizace informací soustavnost a pravidelnost činnosti organizace práce skupiny diskuse a spolupráce uvnitř skupiny, schopnost hledání kompromisu samostatná orientace na internetu (hledání údajů o délce dne, možnost využití dat školní meteostanice) vyhledávání uložených souborů na školní síti (vzor tabulky, obrázky) práce s programem MS Excel - zpracování dat do tabulky, vkládání vzorců, tvorba grafu práce s grafickými prvky v programu MS Excel kompletace podkladů, sumarizace zdrojů informací obhajoba vlastní práce, tisk dokumentace

Ukázka tabulky

Vzhledem k věkové kategorii použity v MS Excelu tyto prvky: úprava stránky - nastavení okrajů, formátu papíru, centrování stránky rozvržení a uspořádání tabulky dle vzoru nastavení šířky sloupce zarovnání čísla v buňce, řez písma, barvy písma, barva výplně buňky, zalomení textu sloučení buněk formáty čísel - °C, čas jednoduchý vzorec - PRŮMĚR, rozdíl hodnot v buňkách využití číselné řady ( „magický křížek“ ) vkládání obrázku do tabulky a jeho přizpůsobení buňce

Při tvorbě grafu použity tyto prvky: souvislý a nesouvislý výběr buněk práce s průvodcem tvorbou grafu dodatečné úpravy grafu - nastavení minima osy y, odstranění výplně plochy grafu, úpravy barev a tloušťky čar, změna rozměrů výsledného grafu