Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 6. ročník (19. – 26. úloha) III. označení digitálního.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IV. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Advertisements

Matematika a její aplikace
VII. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
VI. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
IX. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
VI. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadané ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (18. – 24. úloha) VIII. označení digitálního učebního materiálu:
I. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
VI. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 9. ročník (27. – 39. úloha) VIII. označení digitálního.
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (16. – 25. úloha) VIII. označení digitálního.
Matematika a její aplikace
VII. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
VI. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
VI. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – procenta pro chytré hlavy VY_42_INOVACE_18 Sada 4 Základní škola T.
IV. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
I. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
X. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
X. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
V. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
II. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (26. – 34. úloha) IX. označení digitálního.
V. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 9. ročník (36. – 44. úloha) IV. označení digitálního.
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 9. ročník (45. – 55. úloha) X. označení digitálního učebního materiálu:
II. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Matematika a její aplikace
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Posloupnosti a jejich vlastnosti (Orientační test )
III. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Matematika a její aplikace
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (19. – 24. úloha) IX. označení digitálního učebního materiálu:
Matematika a její aplikace
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
I. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – procenta, změna základu 3 VY_42_INOVACE_17 Sada 4 Základní škola T.
V. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Gymnázium J. A. Komenského Uherský Brod PZ 2013 SEZNÁMENÍ SE STRUKTUROU A CÍLEM PŘIJÍMACÍCH TESTŮ.
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (35. – 45. úloha) X. označení digitálního.
Matematika a její aplikace
V. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadané ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (34. – 40. úloha) X. označení digitálního učebního materiálu:
IX. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školní roce 2012/2013 pro 6. ročník ( úloha) I. označení digitálního učebního.
Matematika a její aplikace Odčítání celých čísel VY_42_INOVACE_32 Sada 3 Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Základní škola T.
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 6. ročník (36. – 45. úloha) V. označení digitálního.
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 9. ročník (23. – 35. úloha) III. označení digitálního.
I. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadané ve školním roce 2012/2013 pro 6. ročník (34. – 40. úloha) V. označení digitálního učebního materiálu:
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (7. – 12. úloha) VII. označení digitálního učebního materiálu:
Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Dělení desetinným číslem VY_42_INOVACE_10 Sada 3 Základní škola.
Matematika a její aplikace
VI. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Matematika a její aplikace
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 9. ročník (25. – 30. úloha) X. označení digitálního učebního materiálu:
II. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školní roce 2012/2013 pro 9. ročník (19. – 24. úloha) IV. označení digitálního učebního materiálu:
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 9. ročník (12. – 18. úloha) II. označení digitálního učebního materiálu:
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadané ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (25. – 33. úloha) IX. označení digitálního učebního materiálu:
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 6. ročník (13. – 18. úloha) III. označení digitálního učebního materiálu:
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – soustava rovnic 2 VY_42_INOVACE_32 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Slovní úlohy HRA. Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kokory Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Jitka Vystavělová Datum: 14.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_08_Hra TEMA: Hra
Transkript prezentace:

Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 6. ročník (19. – 26. úloha) III. označení digitálního učebního materiálu: VY_32_INOVACE_OSP Základní škola a Mateřská škola G. A. Lindnera Rožďalovice projekt EUškola pro život, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/

Metodické pokyny Autor: Mgr. Roman Kotlář Vytvořeno: říjen 2012 Určeno pro 6. ročník Sumář učiva za 1. stupeň Téma: řešení úloh testů Scio Očekávané výstupy: aplikuje logickou úvahu a znalosti dosud osvojeného učiva při řešení úloh testů Scio Forma: žáci pracují samostatně Pomůcky: počítač, dataprojektor Zdroje: zadání testů Scio, obrázky – zdroj uveden přímo v daném slidu Další pokyny: Při práci lze využít hlasovací zařízení a vyhodnotit nejrychlejšího řešitele, který získá nejvíce z možného zisku bodů (Lze pracovat i ve skupinách, kdy můžeme aktivně pracovat s odlišnými pozicemi členů skupiny.). Za podstatnou skutečnost lze považovat odůvodnění zvoleného řešení a pro kontrolu ukázat správné řešení. Hra může mít i více vítězů v případě rovnosti získaných bodů.

Úloha č. 19 testu Scio z obecných studijních předpokladů pro 6. ročník (podzim 2012) Která z následujících možností obsahuje všechny položky, které nekoupilo žádné z dětí? A) jen hrnec; B) jen ubrousky; C) jen petržel, hrnec a cukr; D) jen hřebíky, hrnec a ubrousky; E) Každou položku koupilo alespoň jedno z dětí. Společné zadání úloh č Maminka sepsala na lístek, co je třeba koupit: * cukr, sůl, rajčata, papriky, brambory, petržel, zápalky, ubrousky, připínáčky, hřebíky, hrnec, párátka. Každé ze tří dětí si zvolilo pro nákup svoje pravidlo: * Vilém koupil všechny položky ze seznamu, které začínají na „p“, * Jarmila koupila jen potraviny, * Hynek koupil vše, co mělo v názvu písmeno „a“ nebo „á“. Řešení: Vilém koupil položky začínající písmenem „p“ - papriky, petržel, připínáčky, párátka. Jarmila koupila potraviny - cukr, sůl, rajčata, papriky, brambory, petržel. Hynek koupil položky obsahující písmeno „a“ nebo „á“ - rajčata, papriky, brambory, zápalky, připínáčky, párátka. Tedy žádné dítě nekoupilo - ubrousky, hřebíky, hrnec. Správnou odpovědí je varianta D).

Úloha č. 20 testu Scio z obecných studijních předpokladů pro 6. ročník (podzim 2012) Které všechny položky ze seznamu koupily všechny děti? A) jen párátka a připínáčky; B) rajčata, papriky a připínáčky; C) jen papriky; D) jen papriky a petržel; E) Žádnou položku nekoupily všechny děti. Společné zadání úloh č Maminka sepsala na lístek, co je třeba koupit: * cukr, sůl, rajčata, papriky, brambory, petržel, zápalky, ubrousky, připínáčky, hřebíky, hrnec, párátka. Každé ze tří dětí si zvolilo pro nákup svoje pravidlo: * Vilém koupil všechny položky ze seznamu, které začínají na „p“, * Jarmila koupila jen potraviny, * Hynek koupil vše, co mělo v názvu písmeno „a“ nebo „á“. Řešení: Vilém koupil položky začínající písmenem „p“ - papriky, petržel, připínáčky, párátka. Jarmila koupila potraviny - cukr, sůl, rajčata, papriky, brambory, petržel. Hynek koupil položky obsahující písmeno „a“ nebo „á“ - rajčata, papriky, brambory, zápalky, připínáčky, párátka. Všechny děti koupily papriky. Správnou odpovědí je varianta C).

Úloha č. 21 testu Scio z obecných studijních předpokladů pro 6. ročník (podzim 2012) Která z následujících možností obsahuje úplný výčet položek, které koupil Hynek? A) rajčata a papriky B) papriky, brambory, zápalky a párátka C) párátka, zápalky a připínáčky D) rajčata, papriky a brambory E) Žádná z možností (A) až (D) není správná. Společné zadání úloh č Maminka sepsala na lístek, co je třeba koupit: * cukr, sůl, rajčata, papriky, brambory, petržel, zápalky, ubrousky, připínáčky, hřebíky, hrnec, párátka. Každé ze tří dětí si zvolilo pro nákup svoje pravidlo: * Vilém koupil všechny položky ze seznamu, které začínají na „p“, * Jarmila koupila jen potraviny, * Hynek koupil vše, co mělo v názvu písmeno „a“ nebo „á“. Řešení: Hynek koupil položky obsahující písmeno „a“ nebo „á“ - rajčata, papriky, brambory, zápalky, připínáčky, párátka. Správnou odpovědí je varianta E).

Úloha č. 22 testu Scio z obecných studijních předpokladů pro 6. ročník (podzim 2012) Kolik položek ze seznamu koupila Jarmila? A) 8 B) 6 C) 5 D) 4 E) Žádná z možností (A) až (D) není správná. Společné zadání úloh č Maminka sepsala na lístek, co je třeba koupit: * cukr, sůl, rajčata, papriky, brambory, petržel, zápalky, ubrousky, připínáčky, hřebíky, hrnec, párátka. Každé ze tří dětí si zvolilo pro nákup svoje pravidlo: * Vilém koupil všechny položky ze seznamu, které začínají na „p“, * Jarmila koupila jen potraviny, * Hynek koupil vše, co mělo v názvu písmeno „a“ nebo „á“. Řešení: Jarmila koupila potraviny - cukr, sůl, rajčata, papriky, brambory, petržel. Je jich celkem 6. Správnou odpovědí je varianta B).

Úloha č. 23 testu Scio z obecných studijních předpokladů pro 6. ročník (podzim 2012) Které dvě procedury byly v úterý nejvyužívanější? A) zábal a rotoped; B) tělocvik a jízda na koni; C) bazén a tělocvik; D) masáž a tělocvik; E) jízda na koni a bazén Společné zadání úloh č Rehabilitace na pavilonu M byla rozepsaná pro 10 mladších a 10 starších dětí a 10 dospělých. Každý měl předepsáno 5 procedur denně. V tabulce je zaznamenána úterní účast všech pacientů (Úterý 7. 2.). proceduramladší dětistarší dětidospělí Bazén9106 Masáž768 Míčky631 Zábal757 Rotoped479 Tělocvik10 9 Jízda na koni796 Řešení: Bazén = =25; masáž = 7+6+8=21; míčky = 6+3+1=10; zábal = 7+5+7=19; rotoped = 4+7+9=20; tělocvik = =29; jízda na koni = 7+9+6=22. Dvě nejvyužívanější procedury byly tělocvik (29 krát) a bazén (25 krát). Správnou odpovědí je varianta C).

Úloha č. 24 testu Scio z obecných studijních předpokladů pro 6. ročník (podzim 2012) Která skupina pacientů vynechala v úterý celkem nejvíce procedur? A) mladší děti; B) starší děti; C) dospělí; D) Všechny skupiny vynechaly stejně.; E) Odpověď nelze jednoznačně určit. Společné zadání úloh č Rehabilitace na pavilonu M byla rozepsaná pro 10 mladších a 10 starších dětí a 10 dospělých. Každý měl předepsáno 5 procedur denně. V tabulce je zaznamenána úterní účast všech pacientů (Úterý 7. 2.). proceduramladší dětistarší dětidospělí Bazén9106 Masáž768 Míčky631 Zábal757 Rotoped479 Tělocvik10 9 Jízda na koni796 Řešení: Mladší děti = =50; starší děti =50; dospělí =46. Nejvíce procedur vynechali dospělí. Správnou odpovědí je varianta C).

Úloha č. 25 testu Scio z obecných studijních předpokladů pro 6. ročník (podzim 2012) Kolik dětí celkem se v úterý zúčastnilo jízdy na koni? A) 7 dětí; B) 9 dětí; C) 17 dětí; D) o 4 méně než tělocviku; E) o 5 více než dospělých Společné zadání úloh č Rehabilitace na pavilonu M byla rozepsaná pro 10 mladších a 10 starších dětí a 10 dospělých. Každý měl předepsáno 5 procedur denně. V tabulce je zaznamenána úterní účast všech pacientů (Úterý 7. 2.). proceduramladší dětistarší dětidospělí Bazén9106 Masáž768 Míčky631 Zábal757 Rotoped479 Tělocvik10 9 Jízda na koni796 Řešení: Mezi děti patří mladší i starší, tedy 7+9=16. Správnou odpovědí není varianta A), B) a C). Na tělocviku bylo 10+10=20 dětí, což je o 4 méně než jízdy na koni. Správnou odpovědí je varianta D).

Úloha č. 26 testu Scio z obecných studijních předpokladů pro 6. ročník (podzim 2012) Kolik dospělých bylo v úterý na míčkách? A) šestkrát méně než mladších dětí na rotopedu; B) třikrát méně než mladších dětí; C) šestkrát méně než dospělých v bazénu; D) o sedm méně než dospělých na tělocviku E) o šest více než mladších dětí. Společné zadání úloh č Rehabilitace na pavilonu M byla rozepsaná pro 10 mladších a 10 starších dětí a 10 dospělých. Každý měl předepsáno 5 procedur denně. V tabulce je zaznamenána úterní účast všech pacientů (Úterý 7. 2.). proceduramladší dětistarší dětidospělí Bazén9106 Masáž768 Míčky631 Zábal757 Rotoped479 Tělocvik10 9 Jízda na koni796 Řešení: Jeden dospělých byl na míčkách a mladších dětí na rotopedu 4 – vylučuje variantu A), mladších dětí na míčkách 6 – vylučuje variantu B), dospělých v bazénu 6, což je 6 krát více než dospělých na míčkách. Správnou odpovědí je varianta B).