Integrationsfachdienst Integrační odborná příprava Kazuistika asistence v rámci odborné přípravy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kvalita v dalším vzdělávání Hodnocení kvality dalšího vzdělávání v rámci sítě místních center celoživotního vzdělávání.
Advertisements

ŽÁK SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI Z HLEDISKA LEGISLATIVY
Volitelné předměty pro 3. ročník 2012/13. Každý student současného 2. ročníku obchodní akademie si zvolí pro druhou polovinu svého studia volitelný blok.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA SOCIÁLNÍ U MATKY BOŽÍ JIHLAVA
Podpora Romů na trhu práce - CENTROM. Podpora Romů na trhu práce – CENTROM E.č. CZ.1.04/3.3.05/ Zahájení projektu Doba realizace projektu.
Legislativní podmínky vzdělávání dětí a žáků s mentálním postižením
Transformace sociálních služeb pro lidi s postižením
ROZVÍJEJÍCÍ AKTIVITY V PROCESU VÝUKY V PRAXI
Specializační vzdělávací program
Psychopedie zabývá se klienty s mentální retardací, poruchami duševními (pervazivní vývojové poruchy, SPU a poruchy chování, schizofrenií, afektivními.
Cíle o.s. ISIS  pomoc náhradním rodičům  zdárný vývoj dětí  přísun informací – vzdělávání  sdílení zkušeností mezi rodiči navzájem  prevence problémů.
Kam po ZŠ?.  Splnil/a povinnou školní docházku v délce devíti let, nebo úspěšně ukončil/a základní vzdělávání před jejím splněním,  při přijímacím řízení.
Kam po ZŠ?.  Splnil/a povinnou školní docházku v délce devíti let, nebo úspěšně ukončil/a základní vzdělávání před jejím splněním,  při přijímacím řízení.
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
PRESENTACE SOCIÁLNÍCH SLUŽEB A SOCIÁLNÍ PRÁCE V O.S. ESTER PRO ROK ČLENĚNÍ PROGRAMŮ: PROGRAMY SE ZÁKONA Č. 108/2006 SB. (SOCIÁLNÍ SLUŽBY)
Integrationsfachdienst Integrační odborné vzdělávání Asistence při odborné přípravě.
Integrace na druhou PPP FM - Terapeutické techniky – školní rok 2010/2011 Od začátku září 2010 probíhalo ve Frýdku-Místku vzdělávání a odborná metodická.
Soustava vzdělávání po základní škole. základní škola odborné vzdělávání poskytují odborné vzdělání cílem je příprava na povolání všeobecné vzdělávání.
1)Získání odborné způsobilosti v kurzech V-40. 2)Možnost získání odborné způsobilosti v kurzu V-40 formou e-learningu. 16 hod. výuky pomocí prezentací.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Blansko, Bezručova 33 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.02/ Název projektu:Inovace a modernizace.
Operační program Rozvoj lidských zdrojů Název projektu: Aktivizační a vzdělávací centrum Období řešení projektu: –
Soukromá podřipská střední odborná škola a
Mgr. Vendula Baboučková. A – akce R – rehabilitace P – pomoc I – integrace D – dobrovolnost A – agapé (-láska pečující), křesťanská láska, sounáležitost,
Příprava na výkon povolání
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Šaratice Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání.
Organizační struktura
VZDĚLÁVÁNÍ PO SPLNĚNÍ POVINNÉ ŠKOLNÍ DOCHÁZKY Mgr. Blanka Vohníková.
Co a jak po základní škole?
Novinky ve specializačním vzdělávání
Základní škola Nerudova Říčany okres Praha - východ Škola je plně organizovaná, tj ročník, spolu se speciálními třídami
Sociální politika 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
Aktivizační a vzdělávací centrum Masarykova univerzita.
Historie zdravotnického školství po 2.světové válce
Závěrečná konference. V rámci KA 07 – Profesní vzdělávání byla pro účastníky projektu zajištěna řada rekvalifikačních kurzů, které měly za úkol zvýšit.
Pavel Slouka.
Profesní příprava a možnosti zaměstnávání osob s MP Vyhláška č.13 ze dne o středním vzdělávání a vzdělávání v konzervatoři. Podmínky přijetí.
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc. katedra pedagogiky tel učitelství odborného výcviku a praxe.
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
1. června Příklad dobré praxe Začlenění rozšířeného vstupního školení řidičů do výuky.
Rytmus Liberec, o.p.s. Agentura pro podporované zaměstnávání Antónia Dechťarová Monika Pietroszová září 2008.
Logopedická prevence v Olomouckém kraji CZ.1.07/1.2.27/ SCHOLA SERVIS – zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a středisko služeb.
Přenos zkušeností v oborech Právní administrativa, Veřejná správa a Ekonomika podnikání. Berufsbildende Schulen Rotenburg – Europaschule Střední odborná.
EU peníze středním školám. Šablony Šablony – unikátní systém podávání žádostí o EU dotace Není nikde jinde v EU Velmi jednoduchý způsob - školy mají minimum.
Grantový projekt INKLUSIVNÍ ŠKOLA Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa: Počáteční vzdělávání Oblast podpory: Rovné příležitosti.
KLÍČOVÁ AKTIVITA Č. 6 – RANÁ PÉČE Registrační číslo projektu: CZ.1.04/3.2.00/ Tento projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím OP LZZ.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Výzva č. 126 investiční priority 1.2 OPZ.  Pilotní ověření péče o nejmenší děti v mikrojeslích v ČR (mimo hl. m. Prahu)  Číslo výzvy: 03_16_126  Investiční.
Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb Výchovn ě vzd ě lávací systém Č R Část 1. Pedagogika Mgr. Irena Kudláčková.
Aktivní politika zaměstnanosti – úvodní konference.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Občanské sdružení D.R.A.K. Oblačná 450/ Liberec 5
Projekt Zvyšování kvality života uživatelů sociálních služeb se zdravotním postižením ve Zlínském kraji je spolufinancován Evropským sociálním fondem prostřednictvím.
ZŠ Třebíč ŠKOLA OTEVŘENÝCH DVEŘÍ CHCEME ŽÍT S VÁMI ŠKOLA OTEVŘENÝCH
Odborná způsobilost pečující osoby v dětské skupině
Přechod: škola – zaměstnání
Navazující magisterské studijní programy platnost od roku 2017/2018
Organizace předškolního vzdělávání
Investiční záměr Zlínského kraje Veřejné projednání obec Loučka
Okruhy činnosti práce sestry v ordinaci PL
Studijní obor: Sociální činnost
Základní škola a Praktická škola, Jičín
Domov pro osoby se zdravotním postižením
Okruhy činnosti sestry v ordinaci praktického lékaře pro dospělé
Prezentace školy SOU Lázně Bělohrad.
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
Organizační struktura
Š A B L O N Y II.
Podpůrná opatření 1. – 3.stupně
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Integrationsfachdienst Integrační odborná příprava Kazuistika asistence v rámci odborné přípravy

Integrationsfachdienst Patrick: „Vytrvalý“  Obecná škola, integrační třída (osnovy pro obecné speciální školy ve všech předmětech)  1 rok polytechnická škola, integrační třída  Psychické postižení  Prodloužený učební obor klempíř (smlouva na 4 roky)  Odborné učiliště: (učiliště uvažovalo o ukončení částečnou kvalifikací)  doučování / částečně podporovaná výuka  Dva pokusy závěrečné zkoušky  PROSPĚL!

Integrationsfachdienst Melanie: „Plachá“  Obecná škola, integrační třída, osnovy pro obecné speciální školy ve všech hlavních předmětech  Doporučení: prodloužený učební obor  KUCHAŘKA (4 roky)  Odborné učiliště, 1.; 2.; 3. ročník, prospěla (doučování)  Mohla složit závěrečnou zkoušku předčasně

Integrationsfachdienst Tina: „Snaživá“  Obecná škola (léčebná škola; osnovy pro obecné speciální školy)  2 roky v chráněné dílně  3 roky zaučování v truhlářství  Vzdělávací kurz Služby zaměstnanosti  Ukončení základní školy (externí zkouška)  3 roky částečná kvalifikace - asistentka administrativy  Odborné učiliště 1., 2., 3., zredukované osnovy  Závěrečné zkoušky pro částečnou kvalifikaci

Integrationsfachdienst Gabriel: „Vizionář“  Obecná speciální škola  Rok odborné přípravy – doporučení: zaučování  Částečná kvalifikace „technik motorových vozidel“, nejdříve 1 rok, pak prodlouženo na 3 roky  Odborné učiliště 1., 2., 3., 3., (zredukované osnovy / podporovaná výuka / doučování)  Ukončení částečné kvalifikace po 3. ročníku  Přechod na prodloužený učební obor  4. ročník odborného učiliště (kompletní látka)  Závěrečná zkouška v oboru - prospěl

Integrationsfachdienst

Nina: „Svérázná“  Škola pro děti s těžkým postižením, 11 let  Mentální postižení (trisomie 21)  doporučení: zaučování / částečná kvalifikace  Částečná kvalifikace v oboru administrativní pracovnice, částečný úvazek (25hod./týden); nejdříve 1 rok, pak o rok prodlouženo  Odborné učiliště, v 1. ročníku studium přerušeno ze zdravotních důvodů, 2. ročník 1. třída (4 hod. 1x týdně) výuka v malých skupinkách, 3 žáci  Ukončení částečné kvalifikace po 2. ročníku  Poté = JUAASS AP částečný úvazek (kancelářská práce)

Integrationsfachdienst Dominik: „Introvert“  Obecná škola, integrační třída, osnovy pro obecné speciální školy  Postižení: Tourettův syndrom, epilepsie,  Doporučení: zaučování / částečná kvalifikace  Částečná kvalifikace, maloobchod, 3 roky  Osvobozen od docházky do učiliště z důvodů psychických problémů  Ukončení částečné kvalifikace  Pracovní místo v dětském zařízení (sezónní místo)