Naše média = Vaše B2B řešení. Tištěná média pro efektivní komunikaci „business-to-business“  AutoBusiness  Pneu revue  FLEET firemní automobily  Truck.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Další vzdělávání v EU a jeho medializace na EurActiv.cz Jan Vitásek
Advertisements

Představení společnosti
Role Fleet manažera v ČR v roce 2009
Výběr vozidla do firmy – máme k dispozici všechny informace? Michal Krátký, Přemysl Žižka – DEN S FLEETEM DEN S FLEETEM – JARO 2010.
ERP v praxi cestovního ruchu Radim Jančura, generální ředitel, Student Agency Petr Hampl, obchodní ředitel, Asseco Solutions SiS 2010, , Brno.
1 © Sämtliche Rechte wie z.B. Kopier- und Weitergaberecht bei der TROST AUTO SERVIVE TECHNIK SE- 8/25/ :24 AM - 1 Quelle: TROST AUTO SERVICE.
S námi máte informační předstih!
Konference Pneu & Business 2014
Význam informací v podnikání
SAP Ing. Jiří Šilhán.
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ VÍTEJTE U NÁS Praha, 27. května 2009.
1 Možnosti financování vzdělávacích programů pro zaměstnance v rámci OP LZZ Prezentující Ing. Lenka Piruchová.
Případová studie internetového projektu Skladuj.cz Praha Tomáš Formánek, Logio.
Naše média = Vaše B2B řešení. Tištěná média pro efektivní komunikaci „business-to-business“  Pneu revue  FLEET firemní automobily  Truck & Business.
ALD Automotive Fleet Awards 2015 Hankook Firemní auto roku 2015
Informační systémy Tomáš Maděra.
MUDr. Martin Kuba ministr průmyslu a obchodu Průmyslová politika ve vazbě na automobilový průmysl Zasedání rady ředitelů AutoSAP.
Obnova vozového parku v České republice
Komunikační platforma TRUCK & BUSINESS. Co je to? Systém komunikačních médií a nástrojů pro informační a komerční podporu odvětví silniční autodopravy.
Komunikační platforma PNEU REVUE. Co je to? Systém komunikačních médií a nástrojů pro informační a komerční podporu odvětví prodeje a servisu pneumatik.
Komunikační platforma FLEET firemní automobily. Co je to? Systém komunikačních médií a nástrojů pro informační a komerční podporu správy a řízení vozových.
Setkání účastníků neformálního konsorcia Praha
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
První registrace nových osobních automobilů v zemích EU + EFTA za období 1990 až 2014 (z ) První registrace nových osobních automobilů Kontakt,
Informační nástroje pro řízení po linii výkonu. Řízení po linii výkonu 2 PODNIKATELSKÝPROCES Vnitropodnikové útvary a jejich členění  každý útvar má.
ManagerWeb.cz » 1 Moderní řízení - jediný manažerský digest na českém trhu Moderní řízení je měsíčník poskytující výběr zahraničního i domácího know-how.
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
Evropský podnikatelský konzultační panel EBTP Ministerstvo průmyslu a obchodu, květen 2006.
25. srpna EUro Finance Consulting EUFC CZ s.r.o. Analýza celkové energetické spotřeby Libereckého kraje Liberec, 25. srpna 2009.
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
ManagerWeb.cz » 1 Finanční Management - jediný časopis pro vrcholové finanční řízení firem Finanční Management je měsíčník zabývající se všemi stránkami.
ManagerWeb.cz » 1 Právní rádce - leader na trhu právních informací Právní rádce je měsíčník informující o nových právních úpravách, poskytuje výklady a.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Stav realizace 2011 Ondřej Rut Rada ředitelů AutoSAP
Model strategie marketingového mixu
Trainee new life for waste. VIZE CÍLE VIZE VIZE HODNOTY CÍLE.
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
Logistika v mezinárodním obchodu a finanční služby
Prezentace časopisu Vydavatel: ECONOMIA a.s. – leader na trhu ekonomických a odborných periodik v ČR.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
Smart Business Festival 2015 Praha, Vozovna Střešovice, Představení projektu Více informací na :
Speciální nabídka titulů vydavatelství Economia - Zvýhodněné předplatné na nové nebo navýšené kusy.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Služby Enterprise Europe Network s důrazem na design 1. prosince 2015Ing. Petr Hladík, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
» 1 Bankovnictví Odborný časopis pro profesionální finance Měsíčník je zaměřen na vyšší a top management odpovědný za řízení a tržní úspěch.
ECONOMIA a.s. Dobrovského Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA Odborný časopis Moderní obec.
> Speciální projekt <
Komunikační platforma TRUCK & BUSINESS
Komunikační platforma PNEU REVUE
Marketingový plán podniku
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Ing. Veronika Dostálková MBA
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Firemní auto roku 2017
EBSCO PhDr. Ivana Reznerová
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
2004 – Speciální projekty Název Společný projekt časopisů
Časopis pro profesionály ve stavebnictví
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
EBSCO PhDr. Ivana Reznerová
Informační zdroje české veřejné správy
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Hankook Firemní auto roku 2017
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
EBSCO Centrum informačních a knihovnických služeb VŠE
EBSCO Centrum informačních a knihovnických služeb VŠE
Transkript prezentace:

Naše média = Vaše B2B řešení

Tištěná média pro efektivní komunikaci „business-to-business“  AutoBusiness  Pneu revue  FLEET firemní automobily  Truck & Business  Pravidelná ročenka FLEET directory – ucelený katalog dodavatelů zboží a služeb pro firemní autoparky  Pravidelná ročenka Truck & Business directory – souhrnné kontaktní údaje na dodavatele zboží a služeb pro obor silniční nákladní dopravy

Elektronická média pro efektivní komunikaci „business-to-business“  AutoBusiness On-line  Pneu On-line  FLEET On-line  Truck On-line

Jaký je náš cíl? Nabídnout informačně hodnotná média a vytvářet komunikační platformy pro vnitřní komunikaci v rámci odvětví i prezentace odvětví navenek.

Časopis AutoBusiness  specializovaný čtvrtletník typu „business-to-business“ pro oblast prodeje osobních automobilů  vychází od roku 2003  „Časopis pro všechny, koho živí auta“  pravidelná samostatná příloha „Moderní dealer“

Cílové skupiny čtenářů  výrobní, dovozní a velkoobchodní subjekty při prodeji automobilů / v aftermarketu  poskytovatelé finančních a pojišťovacích služeb  dealeři automobilů, náhradních dílů a příslušenství  značkové i neznačkové autoservisy, pneuservisy, rychloservisy  školy, sdružení, státní správa Kdo v rámci těchto skupin?  STŘEDNÍ A VYŠŠÍ MANAGEMENT  MAJITELÉ FIREM  (TJ. ROZHODOVACÍ SUBJEKTY)

Pravidelné sekce MEZINÁRODNÍ SCÉNA  výroba a ekonomika  firemní novinky  obchodní výsledky a statistiky  produktové novinky  tržní trendy DOMÁCÍ SCÉNA  automobilky  tržní premiéry  finance a pojištění  dovoz a distribuce náhradních dílů  pneumatiky a příslušenství  PHM  marketing a podpora prodeje  vzdělávání, lidské zdroje, personalistika  domácí automobilový a dodavatelský průmysl  statistiky

Pravidelné sekce MODERNÍ DEALER  pravidelná součást časopisu ve formě samostatného sešitu  aktuality a novinky v oblasti dealerství  osobnosti  firemní profily  panorama dodavatelů  teorie a praxe podnikání  právo a legislativa  obchod s ojetými vozy

Technické údaje Periodicita: 4 čísla za rok (duben, květen, září, listopad) Počet stran: 48 + obálka (celkem 52) + příloha Moderní dealer (16) Náklad: výtisků Distribuce:předplatné, PNS a.s., direct mailing Cena výtisku:105 Kč (včetně DPH) Roční předplatné:399 Kč (včetně DPH)

Struktura čtenářů

AutoBusiness On-Line = Obsah:  výběr článků ze tří hlavních okruhů, zobrazených přehledně na homepage pomocí názorných ikon (domácí scéna, mezinárodní scéna, moderní dealer)  vzdělávací články pro manažery a zaměstnance firem  interaktivní nástroje (otázka měsíce, anketa)  elektronický newsletter  bezplatná burza  výběr článků z časopisu AutoBusiness, archiv čísel  Databáze autobyznysu (členění podle subjektů a druhu činnosti; podle výrobků)  videotéka

AutoBusiness On-Line - návštěvnost Vývoj návštěvnosti 2003 – návštěv návštěv návštěv návštěv návštěv

Elektronický newsletter  elektronický informační týdeník  vychází 50x za rok  rozesílání na databázi registrovaných čtenářů serveru autobusiness.cz Pravidelné sekce :  TOP STORY  aktuality  anketa  a další

Časopis Pneu revue  specializovaný magazín typu „business-to-business“ pro oblast průmyslu pneumatik, obchodu a servisu  vychází od roku 1995  skutečný „opinion maker“ odvětví

Cílové skupiny čtenářů  profesionálové  uživatelé Tématické pokrytí  komodity pneumatiky, protektory, ráfky, servisní technika  odvětví výzkum, výroba, ekonomika, distribuce  obchod prodej, servis pneu

Technické údaje Periodicita: 4 čísla za rok (březen, červen, září, prosinec) Počet stran: 80 + obálka (celkem 84) Náklad: 3000 výtisků Distribuce:předplatná, PNS a.s., direct mailing Cena výtisku:105 Kč (včetně DPH) Roční předplatné:399 Kč (včetně DPH)

Pneu On-line = Obsah:  výběr článků z 15 témat, zobrazených přehledně na homepage pomocí názorných ikon – produktové přehledy (osobní, nákladní pneu, servisní technika)  interaktivní nástroje (otázka měsíce, anketa)  elektronický newsletter  bezplatná burza  výběr článků z časopisu Pneu revue, archiv čísel  Databáze pneuservisů ČR  Databáze dodavatelů pneuservisů  videotéka

Pneu On-line - návštěvnost Vývoj návštěvnosti 2003 – návštěv návštěv návštěv návštěv návštěv

Elektonický newsletter  elektronický informační týdeník  vychází 50x za rok  rozesílání na databázi registrovaných čtenářů serveru pneurevue.cz Pravidelné sekce :  TOP STORY  aktuality  anketa  a další

Časopis FLEET firemní automobily  specializovaný magazín typu „business-to-business“ pro oblast správy a řízení vozových parků a firemních vozů vůbec  vychází od roku 2004  ojedinělý časopis v ČR, který se systematicky a komplexně věnuje problematice fleet managementu

Cílové skupiny čtenářů  Finanční ředitelé  Fleetoví manažeři provozovatelů fleetů  Správci firemních autoparků  Dodavatelé fleetů „FLEET agent“  Ojedinělá komunikační platforma 400 fleet manažerů a správců vozových parků

Pravidelné sekce  novinky ze světa fleetů  rozhovor s dodavatelem  představení fleetu  nástroje a řešení pro fleet management  produkty pro správu firemního autoparku  způsoby financování vozových parků  správa fleetů s pomocí externích zdrojů  správa fleetů uvnitř firem  opravy a servis  různé

Technické údaje Periodicita: 6 čísel za rok Počet stran: 80 + obálka (celkem 84) Náklad: výtisků Distribuce:předplatné, PNS a.s., direct mailing Cena výtisku:105 Kč (včetně DPH) Roční předplatné:599 Kč (včetně DPH)

Struktura čtenářů

FLEET On-line = Obsah:  výběr článků z 10 hlavních okruhů, zobrazených přehledně na homepage pomocí názorných ikon  interaktivní nástroje (otázka měsíce, anketa)  elektronický newsletter  Fleet directory  výběr článků z časopisu FLEET firemní automobily, archiv čísel  Databáze dodavatelů fleetu (členění podle výrobků a služeb  videotéka

Vývoj návštěvnosti 2004 – návštěv návštěv návštěv návštěv* * (web byl uveden do provozu v srpnu 2004) FLEET On-line - návštěvnost

Elektronický newsletter  elektronický informační čtrnáctideník  vychází 24x za rok  rozesílání na databázi registrovaných čtenářů serveru ifleet.cz Pravidelné sekce :  TOP STORY  aktuality  anketa  a další

Časopis Truck & Business  specializovaný magazín typu „business-to-business“ pro strategii podnikání v silniční autodopravě  vychází od roku 2006  česká edice stejnojmenného evropského časopisu s 25letou tradicí (vydavatel MMM Business Media)  uznávaná pozice na trhu

Cílové skupiny čtenářů  autodopravci  zasílatelské a logistické společnosti  dodavatelské firmy všeho druhu (technika, díly, PHM, spotřební materiál, IT…)  finanční sektor spolupracující s autodopravou  státní správa, sdružení, školy Kdo v rámci těchto skupin?  MAJITELÉ  STŘEDNÍ A VYŠŠÍ MANAGEMENT  (TJ. ROZHODOVACÍ SUBJEKTY)

Pravidelné sekce BUSINESS:  aktuality  firma  Management  Ekonomika  Logistika  IT systémy správy a řízení TRUCK:  aktuality  truck  trailer  tools

Technické údaje Periodicita: 4 čísla za rok (březen, květen, září, listopad) Počet stran: 80 + obálka (celkem 84) Náklad: výtisků Distribuce:předplatné, PNS a.s., direct mailing Cena výtisku:105 Kč (včetně DPH) Roční předplatné:399 Kč (včetně DPH)

Truck On-line = Obsah:  výběr článků podle 22 kritérií, zobrazených přehledně na homepage pomocí názorných ikon  interaktivní nástroje (otázka měsíce, anketa)  elektronický newsletter  výběr článků z časopisu Truck & Business, archiv čísel  Databáze dodavatelů  videotéka

Truck On-line - návštěvnost Vývoj návštěvnosti 2006 – 2007 VII-XII/ návštěv I-VI/ návštěv VII-XII/ návštěv I-VI/ návštěv* * (web byl uveden do provozu v březnu 2006)

Elektronický newsletter  elektronický informační týdeník  vychází 50x za rok  rozesílání na databázi registrovaných čtenářů serveru truck-business.cz Pravidelné sekce :  TOP STORY  aktuality  anketa  a další

Děkujeme za pozornost.